• 1
  • 2
2006-01-24, 20:58
Medlem
Bullsquids avatar
har sökt en del i detta ämnen men hittade inget direkt svar efter det jag var ute efter. det är så att jag ibland äter koffeinpiller för att orka med skolan (apotekets 100mg) och ibland så känner jag mej dålig i magen av dem , nästan illamående.

om jag skulle snorta pillren istället skulle det väl kännas bättre?
samma effekt antar jag fast magen slipper jobbam koffein kan väl inte vara varligt att snorta eller? jag vet att de är för oralt bruk men isf borde det ju stått en varningstext (och ingen snack om att köra upp dem i röven nu)

kan nästan bli överansträngt om man ständigt sniffar in koffein?
det e ju iaf inget tjack det rör sej om....iaf jobbigt att behöva gå runt i skolan med gaser i magen och smått illamående ibland.

vet att de mesta illamående beror på att jag inte ätit frukost innan man jag e helt enkelt inte hungrig på morgonen.

det enda jag undrar är om det är nåt speciellt medel i vilket är väldigt ohälsosamt att smitta (vilket jag betvivlar)

vad säger ni skull det funka bra?
Citera
2006-01-24, 21:00
Bannlyst
Ta tabletterna med mat, du behver inte ta mycket, drick ett glas fil bara eller nt.

Frukosten r dessutom ett viktigt ml, speciellt om du studerar...och den br helst best av annat n diverse piller (vilket jag r ganska sker p att din frukost utgrs utav)
Citera
2006-01-24, 21:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Papaver
Ta tabletterna med mat, du behver inte ta mycket, drick ett glas fil bara eller nt.

Frukosten r dessutom ett viktigt ml, speciellt om du studerar...och den br helst best av annat n diverse piller (vilket jag r ganska sker p att din frukost utgrs utav)

S det gr allts att krossa koffein-piller och snorta? (inte fr att jag tnker gra det, men fr att veta)
Tas "skiten" upp p samma stt: "I slemhinnorna", som amfetamin.
Citera
2006-01-24, 21:29
Bannlyst
Jag tror mer p om du tar pillrena rektalt...det kommer att bli bttre...
Citera
2006-01-24, 21:31
Medlem
Magu_1989s avatar
testa en halv nu och kom tillbaks med rapport.
Citera
2006-01-24, 21:32
Medlem
cerns avatar
kommer nog inte bli likadant som ta dom..men tessta jag blev lite sm sugen p de ocks
Citera
2006-01-24, 21:59
Medlem
Bullsquids avatar
endast snorting, och äta på morronen ganska uteslutet för jag är inte det minsta hungrig då, går inte tvinga i sej mat

hungern kommer efter ca 2-4 timmar i skolan
innan dess e det typ omöjligt att äta nåt
och piller på tom mage gör den orolig, även om vi bara snackar koffein nu
vanligt kaffe dricker jag inte (hatar smaken) och har ingen lust att häva i sej över 6-7 koffeindrycker för att uppnå önskad effekt

läste att en redbull innehåller 24mg koffein/ml
en burk är på 250ml. en hel burk skulle allså innehålla 60mg koffein ?
det e ju fan rena skämtet!! en koffein tab ligger på 100mg och man behöver 200-300mg för att ens känna nåt. förstår mej inte på folk som kan dricka 1-2 red bull o säga att de känner sej piggare!?
Citera
2006-01-24, 22:11
Medlem
Bullsquids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullsquid
jag vet att de är för oralt bruk men isf borde det ju stått en varningstext (och ingen snack om att köra upp dem i röven nu)

Citat:
Ursprungligen postat av Flärptrut
Jag tror mer på om du tar pillrena rektalt...det kommer att bli bättre...

läs gärna igenom det där igen...
Citera
2006-01-24, 22:16
Medlem
WSEs avatar
Krossade koffeinpiller smakar så illa att du garanterat kommer spy.
Citera
2006-01-24, 22:17
Medlem
likeithards avatar
Citat:
frstr mej inte p folk som kan dricka 1-2 red bull o sga att de knner sej piggare!?

hller med dej.. jag tycker snna personer r patetiska!
totalt placebo!

att snorta koffein r nog bara att prova, tror inte det kan vara skadligt.
dremot r det inte skert att det fungerar s bra

prova & terkom med besked!
Citera
2006-01-24, 22:20
Bannlyst
Nej jag menar inte att du ska tvinga i dig mat, men frukosten r ett viktigt ml fr dagen(vilket du borde veta), s brja med lite frukost och ka p eftersom.
Prova iaf. en period fr Papavers skull...
Citera
2006-01-24, 22:32
Bannlyst
Citat:
ls grna igenom det dr igen...

Allvarligt. Min gissning r att du bara nyser utav fasen tills allt r ute igen. Prova bara. Om det tas upp bra av slemhinnorna borde du ju f mycket bttre effekt i arslet. Du behver ju inte sga till ngon vad du hller p med s vad r problemet?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in