Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-02-26, 00:38
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Humberside
Drick kaffe och ta en promenad
tack det verkar vettigt..
Citera
2018-02-26, 00:38
  #26
Medlem
[quote=falconer8|63345436]Kan tyvärr inget om sånt här så jag kan inte vara dig behjälplig. Men att brygga dig lite kaffe kan ju knappast skada om du nu fick rådet att försöka hålla dig vaken. Jag ska också dygna men jag har inte tagit något. Jag sysslar inte med sådant men vi kan dygna tillsammans ändå. Jag är som om jag hade tagit tjack ibland utan att ha gjort det, lider av ett sömnsyndrom ( delayed sleep phase syndrome) som gör att man är ibland uppe sjukt länge utan att känna trötthet.[/QUOTE


men de konstiga är att jag e jättetrött...

tjacket borde göra mig vaken... fan måste dricka lite kaffe.
Citera
2018-02-26, 15:44
  #27
Medlem
jag lever...ville bara uppdatera.

tack för era svara...

skall vara försiktigare i framtiden.
Citera
2018-03-20, 12:28
  #28
Avstängd
DiegoCostas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av darkomcface
Krampkänslor finns inte, om du krampar så är du medvetslös och det är inget du känner av innan.
Pang bom och du ligger och krampar finns ingen tid att ta nån diaz.

mvh

Rätt men fel
Jag har hört många patienter säga att det blev som en annan lukt innan grandmal inträffade för personen i fråga.

Men resten stämmer ju, oftast är Pat förvirrad också en 10-20 min utan minne beroende på hur långt det har gått....

Går det över c:å 18,5 min riskeras hjärnskador annars så är det inte så farligt som folk tror om man ej ramlar och slår sig då.

Tyvärr är det ej så trevligt dock.
Vi kör alltid upp lite extra stress i räven, men får man upprepande kramper kanske man måste se så att inte hjärnhjärnskador, permanent.

Tyvärr kommer många från stgöran å Capio till oss för att de har underskattat situationen, därför är dem inkompetenta imo mvh
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback