2018-02-27, 14:39
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Har du några bevis för att barnen ljuger om sin ålder för att få stanna?

Va? Vart får du för dig att jag ens har uttalat mig om något sånt? Nej, det har jag inte. För att jag bryr mig inte. Jag kan inte lösa det här problemet, ljuger gör de säkert - men jag kan inte göra något åt saken.
Jag säger inte saker som jag inte har bevis för.

Tyckte bara att hans svar på mitt inlägg var lite lustigt.

Edit: och inte ens den användaren (Pyramida) påstod det...
Senast redigerad av Judinna 2018-02-27 kl. 14:41.
2018-02-27, 14:42
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrKingmeistah
Har man rest över hela jordklotet så är knappast ett pass prio nr. 1 när man behöver äta och dricka, eller hur?

Fan vad naiv du är! Dom reser genom genom 3-4 länder i Europa JUST för att ta sig till Sverige! Bidragskalven nr 1. Sen när skäggbarnen kommer hit så har dom alltid, av någon anledning "tappat" passet.
2018-02-27, 14:48
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Har du några bevis för att barnen ljuger om sin ålder för att få stanna?
Menar du att dom ljuger av någon annan anledning?
2018-02-27, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Fan vad naiv du är! Dom reser genom genom 3-4 länder i Europa JUST för att ta sig till Sverige! Bidragskalven nr 1. Sen när skäggbarnen kommer hit så har dom alltid, av någon anledning "tappat" passet.

Många länder vill inte ta emot dem, de tvingas till att fly genom Europa också, självklart vill inte alla flyktingar tvunget bo i Sverige.
Senast redigerad av Valpen_ 2018-02-27 kl. 14:53.
2018-02-27, 15:01
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Många länder vill inte ta emot dem, de tvingas till att fly genom Europa också, självklart vill inte alla flyktingar tvunget bo i Sverige.

Herregud vilka nollor & idioter här finns på FB alltså! Man blir mörkrädd! Och det beror inte bara på att kommunister och landsförrädare som du har fyllt landet med en massa negrer & araber! Dom söker sig givetvis hit p.g.a bidragen, inget annat. Påstår du något annat så idiotförklarar du dig själv och det gör ju ni väntertroll i och för sig per automatik bara genom att finnas till.
2018-02-27, 20:41
Medlem
JagSerUfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
Herregud vilka nollor & idioter här finns på FB alltså! Man blir mörkrädd! Och det beror inte bara på att kommunister och landsförrädare som du har fyllt landet med en massa negrer & araber! Dom söker sig givetvis hit p.g.a bidragen, inget annat. Påstår du något annat så idiotförklarar du dig själv och det gör ju ni väntertroll i och för sig per automatik bara genom att finnas till.

Dom flyr till Sverige för att få en fristad ! Och vi måste ställa upp för dessa barn sluta hetsa mot barn ffs!
2018-02-27, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Menar du att dom ljuger av någon annan anledning?

Efter detta blir det kanske möjligheten att få delta i tokkärringarnas julkalender som lockar hit dom...

Citat:
Och vad tror du det beror på?
2018-02-27, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lawnmoverman2011
Eller så ljuger många ensamkommande om sin ålder för att få stanna och få fler förmåner?

Har en fråga, åldras de afghanska kvinnorna i 17-års åldern lika snabbt som männen eller måste dom också fly genom en rad säkra länder för att åldras snabbare?
De åldras inte så fort av flykten däremot så blir påtalande många gravida av den.
2018-02-27, 22:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pyramida
De åldras inte så fort av flykten däremot så blir påtalande många gravida av den.

Gravida 25-åriga afghanpojkar? Really?
2018-02-27, 22:33
Medlem
JagSerUfos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pyramida

Ett hårt liv i krig kan nog göra att dom åldras snabbare men sen så finns det även svenska tonåringar som ser vuxna ut.
2018-02-28, 01:42
Medlem
Lawnmoverman2011s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagSerUfo
Ett hårt liv i krig kan nog göra att dom åldras snabbare men sen så finns det även svenska tonåringar som ser vuxna ut.

Missbruket av droger (främst heroin, den värsta drogen) är stort inom den afghanska gruppen, man åldras snabbare av droger också.

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/m...nvander-heroin

Kan inte det här vara en av anledningarna till att "barnen" ser så slitna ut förutom i de många fall där dom ljuger rakt upp och ned om sin ålder?
2018-02-28, 06:38
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagSerUfo
Dom flyr till Sverige för att få en fristad ! Och vi måste ställa upp för dessa barn sluta hetsa mot barn ffs!

Sen "tackar" dom värdbefolkningen genom att råna, misshandla och våldta den! Varför ska Sverige ta emot dessa barngubbar som är ute efter bidrag, livslång försörjning och i slutändan ett arabiskt Sverige med sharialagar. Människor som du äcklar mig. Jävla kommunister ni har förstört Sverige!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in