2018-02-25, 16:36
Medlem
norrlandsiestas avatar
Man i sina bästa år. Har i flera år haft problem med att det ibland svider/bränner efter att jag kissat, ibland så obehaglig brännande känsla att jag inte kan sitta på ca 20 min efteråt. Det sker oftast några enstaka gånger i månaden. Men kan även gå några månader utan. Så det är inte ofta. Är det normalt? Inga könssjukdomar, prostatan var bra, ingen urinvägsinfektion. Har tagit alla möjliga vitamin och blodprover. Vc har inte kunnat ge mig något svar. Allt verkar bra säger de. Nån som känner igen sig? Har lärt mig leva med det men hade varit kul om nån jävel visste för det här kan inte vara normalt.

Edit: och det är i själva blåsan, vad det känns som, det bränner. Inte snoppen
Senast redigerad av norrlandsiesta 2018-02-25 kl. 16:45.
Citera
2018-02-25, 16:37
Medlem
lyktstolpes avatar
Klamydia
Citera
2018-02-25, 16:47
Medlem
norrlandsiestas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lyktstolpe
Klamydia
Nä tar regelbundet tester för klamydia. Har aldrig haft en könssjukdom. Önskar det var det.
Citera
2018-02-25, 17:37
Medlem
dramagouss avatar
Jag har samma problem som dig. Det börjar en del mornar och försvinner efter halva dagen. Jag brukar försöka dricka mycket vatten, om det hjälper vet jag inte men det känns bättre att späda ut urinen iaf.
Citera
2018-02-25, 18:30
Moderator
Citat:
Ursprungligen postat av dramagous
Jag har samma problem som dig. Det börjar en del mornar och försvinner efter halva dagen. Jag brukar försöka dricka mycket vatten, om det hjälper vet jag inte men det känns bättre att späda ut urinen iaf.

Vad är det för färg på urinen när du kissar och det svider?

Till TS: Problem med läckage? Du kanske har en inflammation i urinblåsan? Något som gör det bättre/sämre?
Citera
2018-02-25, 18:33
Medlem
LemPicas avatar
Du bör nog uppsöka urolog då VC inte kan hjälpa och dina besvär är kvar.
Vet inte vad det kan vara, men hade jag haft samma besvär skulle jag vilja utreda det ordentligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in