2018-02-25, 02:55
Medlem
Hej.

Träffade en tjej för nästan två månader sen. Blev massa hångel och pillande och tafsande. Försökte ha sex med henne men det gick inte (nej har ingen FB-dase, hon var helt enkelt trång)

Kort därpå började massa underliga saker hända i mun. Spottkörteln växte lite i storlek, fick sår/spricka i munnen, men värst av allt vit tunga.

Gick till läkaren som sa att det var svamp och den större spottkörtel sa hon var afte (så jävla inkompetent). Efter egna studier visade sig det inte alls vara afte utan spottkörtel. Visst svamp kanske det kan vara.

Har tagit medicin nu i 5 veckor och det har inte hjälpt ett skit. Har googlat lite på svamp och tydligen ska inte vuxna ha svamp i munnen. Det indikerar på något är fel. Och detta skrämmer skiten ur mig. HIV kommer upp, är så rädd att tjejen haft det och att det smittat genom försöket vi hade.

Varje gång jag ser min tunga blir jag äcklad, tappar livslusten, etc. vet inte om tjejen är en faktor eller bara en ren slump.

Mår rent sagt skit. Någon som har haft svamp? När gick det över? Tror ni tjejen kan ha smittat mig med något? Vad tycker ni jag ska göra?

Mvh
Citera
2018-02-25, 03:02
Medlem
kraftfoders avatar
Vad betyder "afte"?

Om du nu har fått svamp på tungan, placerade du tungan på/i hennes könsdelar eller?

HIV går rätt enkelt att testa, om det nu var fem veckor efter ert romantiska möte..
Citera
2018-02-25, 03:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Vad betyder "afte"?

Om du nu har fått svamp på tungan, placerade du tungan på/i hennes könsdelar eller?

HIV går rätt enkelt att testa, om det nu var fem veckor efter ert romantiska möte..

Nej, men hon kanske hade svamp? Och det spred sig till mig när vi hånglsde eller nått? Inte vet jag. Smittar HIV så lätt?
Citera
2018-02-25, 03:10
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NP.S
Nej, men hon kanske hade svamp? Och det spred sig till mig när vi hånglsde eller nått? Inte vet jag. Smittar HIV så lätt?

Tänkte snarare om du körde cunnilingus på henne, då kan svampinfektion smitta.
Nä, HIV/AIDS smittar inte lätt vid enbart hångel, där är du nog rätt safe.
Citera
2018-02-25, 03:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kraftfoder
Tänkte snarare om du körde cunnilingus på henne, då kan svampinfektion smitta.
Nä, HIV/AIDS smittar inte lätt vid enbart hångel, där är du nog rätt safe.

Nej vi gjorde ett försök, men den gick inte in! Är rädd att det kan smittat då. Om hon nu skulle bära på viruset
Citera
2018-02-25, 03:29
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NP.S
Nej vi gjorde ett försök, men den gick inte in! Är rädd att det kan smittat då. Om hon nu skulle bära på viruset

Låter osannolikt att du blivit smittad, men du får väl uppsöka VC igen, och begära ett HIV-test, ett sådant kan de inte neka dig. I alla fall slipper du din oro, om inte annat.
Citera
2018-02-25, 09:38
Medlem
Pallestroms avatar
Hade ju lätt kontaktat läkare igen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in