2018-02-25, 00:16
Medlem
Ha4kioskvaltareJs avatar
T.ex. -kan man ha ett flukturerande TSH-värde som på något vis kan bero på inblandning av en förstorad bräss (Tymushyperplasi) ?
Citera
2018-02-25, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ha4kioskvaltareJ
T.ex. -kan man ha ett flukturerande TSH-värde som på något vis kan bero på inblandning av en förstorad bräss (Tymushyperplasi) ?
Just detta problem har avhandlats i en bok "THS memoryial against bress" immunförsvaret har visat sig vara nedåtgående vid intag av frukt/citron. En balansering av detta kan uppnås med ett större intag av socker. Hjärtats arytmi verkar få en lugnande effekt genom sund kost.
Citera
2018-02-25, 00:39
Medlem
Ha4kioskvaltareJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leosurvey
Just detta problem har avhandlats i en bok "THS memoryial against bress" immunförsvaret har visat sig vara nedåtgående vid intag av frukt/citron. En balansering av detta kan uppnås med ett större intag av socker. Hjärtats arytmi verkar få en lugnande effekt genom sund kost.

Hm, ser man på. Man kanske får ta och läsa den boka då.

Kanske du minns lite fel och att den heter;

TSH memorial against the thymus....

?
Citera
2018-02-25, 00:47
Medlem
Citat:
Hm, ser man på. Man kanske får ta och läsa den boka då.

Kanske du minns lite fel och att den heter;

TSH memorial against the thymus....

?
Nej den boken du nämner har jag inte träffat på. Jag tvivlar på att den ens blivit utgiven. Är det något okänt manuscript du sitter på eller?
Citera
2018-02-25, 09:15
Medlem
RadikalFails avatar
Citat:

Säkert lite ot. Men du frågar om brässen och det jag minns gällande bräss är att vid sjukdomen Myastenia gravis (mg) så opererar man bort brässen för att patienten ska bli bättre. Men vet tyvärr inte hur det påverkar TSH.
Citera
2018-02-25, 11:46
Medlem
Ha4kioskvaltareJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av leosurvey
Nej den boken du nämner har jag inte träffat på. Jag tvivlar på att den ens blivit utgiven. Är det något okänt manuscript du sitter på eller?

Så klart inte men jag fann inget ang. titeln du angav.

Citat:
Ursprungligen postat av RadikalFail
Säkert lite ot. Men du frågar om brässen och det jag minns gällande bräss är att vid sjukdomen Myastenia gravis (mg) så opererar man bort brässen för att patienten ska bli bättre. Men vet tyvärr inte hur det påverkar TSH.

MG känner jag till och det stämmer att man opererar bort den då. I varje fall om den är förstorad för i sin naturliga storlek hos vuxna kan den vara så liten som en apelsinkärna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in