• 1
  • 2
2018-02-24, 17:12
Medlem
Utan att läggas in. Väntat i 2 år men nekas hela tiden av psykiatrin pga autism. Börjar att bli självmordsbenägen och aggressiv. Behöver hjälp nu men inte hos akuten eftersom de inte är bra. Hatar människor.
Senast redigerad av Mulz 2018-02-24 kl. 17:38.
Citera
2018-02-24, 17:15
Medlem
blodigdiarres avatar
På vilket sätt hindrar din autism att du får hjälp nu? För jag antar att du behöver hjälp för något som inte rör autismen.
Citera
2018-02-24, 17:18
Medlem
Ligg inne ett tag då. Eller är du för stolt för det?
Du verkar vilja ha omedelbart de mediciner du tror dig ha rätt till. Uppenbarligen måste du lägga om ditt liv och göra en effort själv också. Börja med att bo på en avdelning några veckor, starta en KBT osv. Lycka till
Citera
2018-02-24, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blodigdiarre
På vilket sätt hindrar din autism att du får hjälp nu? För jag antar att du behöver hjälp för något som inte rör autismen.

Jag får ingen form av hjälp. Psykiatrin rent utav nekar mig hela tiden eftersom jag har autism. De säger att jag bör vända mig till habiliteringen.
Citera
2018-02-24, 17:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mulz
Jag får ingen form av hjälp. Psykiatrin rent utav nekar mig hela tiden eftersom jag har autism. De säger att jag bör vända mig till habiliteringen.

Vad är det för fel med det?

Habiliteringen har hjälpt mig mycket dom senaste åren.
Citera
2018-02-24, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Oblivionens
Vad är det för fel med det?

Habiliteringen har hjälpt mig mycket dom senaste åren.
Habiliteringen kan inte hjälp mot depressioner och problematik utanför autism. Detta har de sagt i person.
Citera
2018-02-24, 17:25
Medlem
Drama-Llamas avatar
Gå till psykakuten. Förklara att du vill begå en skolskjutning och se till att du kan redogöra för konkreta planer för genomförandet (de kommer att fråga förr eller senare). Om det inte hjälper, förklara att du tänker ta livet av dig samt hur du tänker gå tillväga. Lycka till!
Citera
2018-02-24, 17:27
Medlem
Du ska ge fan i skolor, om du är så jävla missnöjd att du behöva skjuta någon så skjut då dig själv din fega jävel.
Citera
2018-02-24, 17:31
Bannlyst
Citat:
Habiliteringen kan inte hjälp mot depressioner och problematik utanför autism. Detta har de sagt i person.

Gå till vårdcentralen och be att prata med en psykiatriker då, det funkar också.
Citera
2018-02-24, 17:35
Medlem
Femme.Fatales avatar
Citat:
Utan att läggas in. Väntat i 2 år men nekas hela tiden av psykiatrin pga autism. Börjar att bli självmordsbenägen och aggressiv. Behöver hjälp nu men inte hos akuten eftersom de inte är bra. Ifall det blir en skolskjutning så är det förmodligen jag. Hatar människor.
Säg att du planerar en skolskjutning...
Aktuellt ämne just nu...
Citera
2018-02-24, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Femme.Fatale
Säg att du planerar en skolskjutning...
Aktuellt ämne just nu...
Nä överdriver bara. Har islke utbrott varje dag så formulerar mig galet
Citera
2018-02-24, 17:41
Medlem
Zaedrewss avatar
Utan att läggas in? Hur ska det gå till om man vågar fråga? Du ska givet ringa 112 säga där hur du tänker och vad dina planer är. Sedan sitta tyst och invänta farbror Blå som kommer ta dig med och spärra in dig. Sedan kommer du få prata med en massa experter och få medicin också som möjligen gör att du inom sinom tid kommer ge upp dina planer. Ser liksom inte något annat alternativ.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in