2018-02-24, 16:35
Medlem
Jag har sedan födelsen haft grav psykiska problem,
minns ej dock första 4 åren.

* jag har alltid varit extremt skrajj, för dom andra
* extremt svag källa, urkraft och även energi
* min sändare var och är FÖR svag, detta leder till att de andra stör ut mig med sina sändare
* Extremt innesluten, och orden tappar sina rötter och svävar fritt, så snackar jag så är detta,
bara en massa jävla ord.
* Inga riktiga intressen alls
* klart feminin med mjuka intressliknande intressen

# Som Ni förstår Ärade läsare så blev dessa 53 år mga gågner ett stort lidande !
# kunde inte göra ngn karriär, pga detta och hamnade som 22 åring på samhall dala, trots teoretiskt
goda tvåårigt ek.gymnasium
# under den mest intensiva sexåldern så var det skitjobbit att ej ha en tjejj, jag fick runka och
skaffa mig en lösfitta, när jag fyllde 21 (dockan sprack(

Effekter tragiska: vid 21 års ålder provade jag hasch, och rökte dagligen när jag var 33.
Sedan 36 år kronisk alkoholist, ingen egen barn el familj

Kan ni hjälpa mig ?
Jag har gått fletalet terapier,
mga psykodynamiska lång tid, men gett mej noll
Även utlevelse och psykodrama
THC o LSD terapi

Endast psykedelian gav mig ngt, men gjorde mej samtidigt galen, manodepressiv

Diagnoser: autism, borderline, bipolär, schitzoid personlighets störd, schitzofreni simplex

Usha ja tragiskt, min barndom var bra,

tack ni läste /Pandorak
Citera
2018-02-24, 16:43
Medlem
Tråkig läsning, kul att se att du försöker iaf, tänkte bara flika in en grej lite snabbt.

Eftersom du har en schizoid personlighets störning bör du absolut inte använda cannabis.

Den där thc-terapin var det en egen idé?
Citera
2018-02-24, 16:56
Medlem
Sqrbankens avatar
Gjort utredning för ADD, eller ADHD-I som den mer korrekt kallas idag? Bokstavskombinationen kan kortfattas beskrivas som att Hyperaktiviteten i ADHD "vänds inåt" istället för utåt.
Citera
2018-02-24, 19:14
Medlem
Overklighetss avatar
Din självbiografi hade varit intressant att läsa. Och chansen finns ju att du skulle finna svaret själv om du skaffade dig en helhetsbild så att säga. Äter du några mediciner? Onanerar du ofta?
Citera
2018-02-24, 20:16
Medlem
Vad var den egentliga orsaken till att dockan sprack?
Citera
2018-02-24, 21:50
Medlem
OBS - Ej ironi
Inget fel på dig. Du är helt normalt den nya människan. Ni blir bara fler och fler i samhället så dags för oss så kallade normala att ta efter. Sluta kämpa emot och var dig själv.
Citera
2018-02-25, 15:16
Medlem
Hej, å tack Ni svarat !
Pga min datortid är begränsad, så hinner jag ej svara direkt
Jag glömde oxo att säga att jag blev förtidspensionerad vid 37 års ålder,
och har inga vänner, el släkt (utom bror o syster) Och då hamnat inom
psykfängelse 2 gg, samt blivit besatt i olika omgångar (pga hasch o alkohol)

Anders johanssen:
Precis THC terapin var så att säga "underground", notera tillsammans med , 2 upplysta män,
/en åt gången, båda karismatiska o lugna vibbar, samt färger och rökelse o musik...., plus inledande,
avslutande och ofta samtal under rökat !

Tja, man hade ju hört det där, om att sådana som jag med (schtzoid pers.störning) ej skall användat.
Och än idag så vet jag inte hur det skulle blivit utan brasset..!?!?!?!?
Det öppnade upp för en kort stund min autism, o jag kunde lixom stanna till och SE de andras,
ansikten och bara uppleva att jag dög. Till sist kom ett genombrott en nyårsafton, och jag
fick kraft, lekfullhet (omgivningen såg mig som knäpp) och började gilla att va med andra..
DOCK: saken höll EJ i sig, problemen kom tillbaka och jag inledde en manodepressiv störning, som växte. Haschet gjorde mig slö, tappade disciplinen, och som la grande finale, blev jag som besatt, vid
35 års ålder, demolerade ett hotellrum, röck mamma i håret: JA jag fick en haschpsykos, efter 5,5 års rökande.....

Svenarke: vara sig själv ? tja, en visdom du har där, men vem är jag, troligen den som jag
beskrivt i min inledning...

Leousoury: Dockan sprack pga stor användan, men även pga dålig kvalet !

Overklighets: Numera onanerar jag mkt sällan, pga dåligt tryck o starkt nedsatt drift ,runkar bäst när jag tatt tjack. Mediciner: ja lithium, lamictal

Squerbank: tack för tipset, skall kolla upp ang. ADHDI

Nu hinner jag ej mer, tack ni läste, ni verkar förstå
pandorak
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in