Hej, å tack Ni svarat !
Pga min datortid är begränsad, så hinner jag ej svara direkt
Jag glömde oxo att säga att jag blev förtidspensionerad vid 37 års ålder,
och har inga vänner, el släkt (utom bror o syster) Och då hamnat inom
psykfängelse 2 gg, samt blivit besatt i olika omgångar (pga hasch o alkohol)
Anders johanssen:
Precis THC terapin var så att säga "underground", notera tillsammans med , 2 upplysta män,
/en åt gången, båda karismatiska o lugna vibbar, samt färger och rökelse o musik...., plus inledande,
avslutande och ofta samtal under rökat !
Tja, man hade ju hört det där, om att sådana som jag med (schtzoid pers.störning) ej skall användat.
Och än idag så vet jag inte hur det skulle blivit utan brasset..!?!?!?!?
Det öppnade upp för en kort stund min autism, o jag kunde lixom stanna till och SE de andras,
ansikten och bara uppleva att jag dög. Till sist kom ett genombrott en nyårsafton, och jag
fick kraft, lekfullhet (omgivningen såg mig som knäpp) och började gilla att va med andra..
DOCK: saken höll EJ i sig, problemen kom tillbaka och jag inledde en manodepressiv störning, som växte. Haschet gjorde mig slö, tappade disciplinen, och som la grande finale, blev jag som besatt, vid
35 års ålder, demolerade ett hotellrum, röck mamma i håret: JA jag fick en haschpsykos, efter 5,5 års rökande.....
Svenarke: vara sig själv ? tja, en visdom du har där, men vem är jag, troligen den som jag
beskrivt i min inledning...
Leousoury: Dockan sprack pga stor användan, men även pga dålig kvalet !
Overklighets: Numera onanerar jag mkt sällan, pga dåligt tryck o starkt nedsatt drift ,runkar bäst när jag tatt tjack. Mediciner: ja lithium, lamictal
Squerbank: tack för tipset, skall kolla upp ang. ADHDI
Nu hinner jag ej mer, tack ni läste, ni verkar förstå
pandorak