Jag har surfat runt på xhamster där folk lägger upp bilder på när dom knullar sina fruar eller låter negrer knulla dom. Något jag lagt märke till då är att det finns en massa bilder på turkar, ofta i hijab. Eller andra folk från dom där trakterna.
Finns det folk som särskilt tänder på kvinnor i hijab? Jag har märkt att jag tycker om det. Många av bilderna är ju meningslösa men en del är bra där man ser kvinnans former och sådär. Brukar nu fantisera att jag möter en muslimsk kåt slyna på vägen från ICA och drar henne in bland buskarna och tar henne bakifrån. Hon försöker se ut som en "kysk gudfruktig kvinna" med sin slöja men är egentligen en kåt slyna som vill bli ordentligt påsatt.
Här är en samling bilder på vad som läggs upp på xhamster. Och nej det är inget man bara hittar här och där, utan det postas sådana trådar dagligen. Verkar vara jävligt stort.
https://xhamster.com/photos/gallery/...lar-34-9597086
Så min fråga är:
Handlar det om att turkarna vill visa upp sina kvinnor för resten av oss, eller finns det folk som tänder på kvinnor i hijab? Gör du det?