2018-02-24, 15:31
Bannlyst
Jag har surfat runt på xhamster där folk lägger upp bilder på när dom knullar sina fruar eller låter negrer knulla dom. Något jag lagt märke till då är att det finns en massa bilder på turkar, ofta i hijab. Eller andra folk från dom där trakterna.

Finns det folk som särskilt tänder på kvinnor i hijab? Jag har märkt att jag tycker om det. Många av bilderna är ju meningslösa men en del är bra där man ser kvinnans former och sådär. Brukar nu fantisera att jag möter en muslimsk kåt slyna på vägen från ICA och drar henne in bland buskarna och tar henne bakifrån. Hon försöker se ut som en "kysk gudfruktig kvinna" med sin slöja men är egentligen en kåt slyna som vill bli ordentligt påsatt.

Här är en samling bilder på vad som läggs upp på xhamster. Och nej det är inget man bara hittar här och där, utan det postas sådana trådar dagligen. Verkar vara jävligt stort.

https://xhamster.com/photos/gallery/...lar-34-9597086

Så min fråga är:

Handlar det om att turkarna vill visa upp sina kvinnor för resten av oss, eller finns det folk som tänder på kvinnor i hijab? Gör du det?
Citera
2018-02-24, 15:44
Medlem
tokens avatar
Det finns så klart porr med alla inriktningar, varför skulle hijab vara ett undantag?

Edit: Men ja, låter ju lite knepigt att inte kunna se vad man runkar till. Är det Hemtex senaste gardinkollektion eller en kvinna i hijab. Men klart, finns säkert gardinporr också...

Edit 2: Blandade visst ihop burka och hijab! Burkaporr finns såklart också.
Senast redigerad av token 2018-02-24 kl. 15:46.
Citera
2018-02-24, 19:31
Medlem
Finns folk som tänder på barn, djur och avföring, varför skulle det vara annorlunda med hijab?
Citera
2018-02-24, 21:40
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kabbalakanin
Jag har surfat runt på xhamster där folk lägger upp bilder på när dom knullar sina fruar eller låter negrer knulla dom. Något jag lagt märke till då är att det finns en massa bilder på turkar, ofta i hijab. Eller andra folk från dom där trakterna.

Finns det folk som särskilt tänder på kvinnor i hijab? Jag har märkt att jag tycker om det. Många av bilderna är ju meningslösa men en del är bra där man ser kvinnans former och sådär. Brukar nu fantisera att jag möter en muslimsk kåt slyna på vägen från ICA och drar henne in bland buskarna och tar henne bakifrån. Hon försöker se ut som en "kysk gudfruktig kvinna" med sin slöja men är egentligen en kåt slyna som vill bli ordentligt påsatt.

Här är en samling bilder på vad som läggs upp på xhamster. Och nej det är inget man bara hittar här och där, utan det postas sådana trådar dagligen. Verkar vara jävligt stort.

https://xhamster.com/photos/gallery/...lar-34-9597086

Så min fråga är:

Handlar det om att turkarna vill visa upp sina kvinnor för resten av oss, eller finns det folk som tänder på kvinnor i hijab? Gör du det?
Alla är inte Plusmedlemmar på xhamster så vi kan se dina länkar din runkepelle.
Citera
2018-02-25, 10:36
Medlem
Babianens avatar
1) Det verkar vara en MENA grej. Burqa kan jag förstå men hijab?

2) Mia Khalifa har gjort en massa hijab porr så det verkar finnas efterfrågan.
Citera
2018-07-21, 02:26
Medlem
japanskbruds avatar
jag kan garantera att det finns jävligt attraktiva hijab-brudar .. bor mitt i ett stort ghetto med 95% araber/somalier.. Däremot är dom lika jävla dryga som svennebrudar .. dom ignorerar mig och hälsar inte tillbaks .. ögonkontakt är 1 gång på 10000 .
Sett på facebook snygga asiatiska hijab-brudar från indonesien .. Dom är rätt konstiga för dom har helmuslimsk klädsel på vissa bilder .. sen andra bilder dom lägger upp så har dom vanliga kläder och visar håret .. mkt förvirrande..

Sett en som jag skulle flytta direkt för .. konvertera till salafism och transplantera allt hår på huvet till en stor skepparkrans .. Något magiskt med hennes utseende ..blir aldrig kär i någon annars bara för en bild. ;D
Citera
2018-07-21, 02:48
Medlem
DRD4s avatar
Som ett vandrande gloryhole tält, många muslimska tjejer vill bli påsatta i röven för att dom vill bevara sin oskuld, det fungerar för mig, burkan är bra att torka av kuken på också.
Citera
2018-07-22, 00:54
Medlem
goseigens avatar
Man sprutar med en gång.

Tälten visar sexuell acceptans. Alla med tält är könsvarelser, där tälten säger -jag är påsättbar och fertil.

Det är svårt att förstå varför de inte blir påsatta i parti och minut, då tälten säger, fitta här.
Citera
2025-08-24, 07:32
Medlem
Återupplivar en alldeles för gammal tråd me.må ha av damerna i proffsfilmerna är från latinamerika.

Trevligt att se.

.ed en fru från mellanöatern så. Ty ärr har hon bara haft slöja en gång i sovrummet. Men då växte den nog från 18 till 25 cm. Jävlar vad kåt jag blev.
Citera
2025-08-28, 00:42
Medlem
Då kan lika gärna runka till en person bakom en svart gardin!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in