2018-02-24, 15:31
Bannlyst
Jag har surfat runt p xhamster dr folk lgger upp bilder p nr dom knullar sina fruar eller lter negrer knulla dom. Ngot jag lagt mrke till d r att det finns en massa bilder p turkar, ofta i hijab. Eller andra folk frn dom dr trakterna.

Finns det folk som srskilt tnder p kvinnor i hijab? Jag har mrkt att jag tycker om det. Mnga av bilderna r ju meningslsa men en del r bra dr man ser kvinnans former och sdr. Brukar nu fantisera att jag mter en muslimsk kt slyna p vgen frn ICA och drar henne in bland buskarna och tar henne bakifrn. Hon frsker se ut som en "kysk gudfruktig kvinna" med sin slja men r egentligen en kt slyna som vill bli ordentligt psatt.

Hr r en samling bilder p vad som lggs upp p xhamster. Och nej det r inget man bara hittar hr och dr, utan det postas sdana trdar dagligen. Verkar vara jvligt stort.

https://xhamster.com/photos/gallery/...lar-34-9597086

S min frga r:

Handlar det om att turkarna vill visa upp sina kvinnor fr resten av oss, eller finns det folk som tnder p kvinnor i hijab? Gr du det?
Citera
2018-02-24, 15:44
Medlem
tokens avatar
Det finns s klart porr med alla inriktningar, varfr skulle hijab vara ett undantag?

Edit: Men ja, lter ju lite knepigt att inte kunna se vad man runkar till. r det Hemtex senaste gardinkollektion eller en kvinna i hijab. Men klart, finns skert gardinporr ocks...

Edit 2: Blandade visst ihop burka och hijab! Burkaporr finns sklart ocks.
Senast redigerad av token 2018-02-24 kl. 15:46.
Citera
2018-02-24, 19:31
Medlem
Finns folk som tnder p barn, djur och avfring, varfr skulle det vara annorlunda med hijab?
Citera
2018-02-24, 21:40
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kabbalakanin
Jag har surfat runt p xhamster dr folk lgger upp bilder p nr dom knullar sina fruar eller lter negrer knulla dom. Ngot jag lagt mrke till d r att det finns en massa bilder p turkar, ofta i hijab. Eller andra folk frn dom dr trakterna.

Finns det folk som srskilt tnder p kvinnor i hijab? Jag har mrkt att jag tycker om det. Mnga av bilderna r ju meningslsa men en del r bra dr man ser kvinnans former och sdr. Brukar nu fantisera att jag mter en muslimsk kt slyna p vgen frn ICA och drar henne in bland buskarna och tar henne bakifrn. Hon frsker se ut som en "kysk gudfruktig kvinna" med sin slja men r egentligen en kt slyna som vill bli ordentligt psatt.

Hr r en samling bilder p vad som lggs upp p xhamster. Och nej det r inget man bara hittar hr och dr, utan det postas sdana trdar dagligen. Verkar vara jvligt stort.

https://xhamster.com/photos/gallery/...lar-34-9597086

S min frga r:

Handlar det om att turkarna vill visa upp sina kvinnor fr resten av oss, eller finns det folk som tnder p kvinnor i hijab? Gr du det?
Alla r inte Plusmedlemmar p xhamster s vi kan se dina lnkar din runkepelle.
Citera
2018-02-25, 10:36
Medlem
Babianens avatar
1) Det verkar vara en MENA grej. Burqa kan jag frst men hijab?

2) Mia Khalifa har gjort en massa hijab porr s det verkar finnas efterfrgan.
Citera
2018-07-21, 02:26
Medlem
japanskbruds avatar
jag kan garantera att det finns jvligt attraktiva hijab-brudar .. bor mitt i ett stort ghetto med 95% araber/somalier.. Dremot r dom lika jvla dryga som svennebrudar .. dom ignorerar mig och hlsar inte tillbaks .. gonkontakt r 1 gng p 10000 .
Sett p facebook snygga asiatiska hijab-brudar frn indonesien .. Dom r rtt konstiga fr dom har helmuslimsk kldsel p vissa bilder .. sen andra bilder dom lgger upp s har dom vanliga klder och visar hret .. mkt frvirrande..

Sett en som jag skulle flytta direkt fr .. konvertera till salafism och transplantera allt hr p huvet till en stor skepparkrans .. Ngot magiskt med hennes utseende ..blir aldrig kr i ngon annars bara fr en bild. ;D
Citera
2018-07-21, 02:48
Medlem
DRD4s avatar
Som ett vandrande gloryhole tlt, mnga muslimska tjejer vill bli psatta i rven fr att dom vill bevara sin oskuld, det fungerar fr mig, burkan r bra att torka av kuken p ocks.
Citera
2018-07-22, 00:54
Medlem
goseigens avatar
Man sprutar med en gng.

Tlten visar sexuell acceptans. Alla med tlt r knsvarelser, dr tlten sger -jag r psttbar och fertil.

Det r svrt att frst varfr de inte blir psatta i parti och minut, d tlten sger, fitta hr.
Citera
2025-08-24, 07:32
Medlem
terupplivar en alldeles fr gammal trd me.m ha av damerna i proffsfilmerna r frn latinamerika.

Trevligt att se.

.ed en fru frn mellanatern s. Ty rr har hon bara haft slja en gng i sovrummet. Men d vxte den nog frn 18 till 25 cm. Jvlar vad kt jag blev.
Citera
2025-08-28, 00:42
Medlem
D kan lika grna runka till en person bakom en svart gardin!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in