Flashback bygger pepparkakshus!
2018-02-23, 19:59
Medlem
bussilegos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajebis
Du har helt rätt, nu skäms jag.

Så här står det i domen....

Mohammed Amin, som är somalisk medborgare, är inte tidigare dömd för brott. Av utredningen om hans personliga förhållanden framgår inte annat än att han lever under socialt välordnade förhållanden.

Socialt välordnade förhållande i det här fallet betyder att han duschar en gång i veckan och har nu lärt sig använda toalettstolen och toalettpapper korrekt.
Citera
2018-02-23, 22:48
Medlem
Ska man pront beblanda sig med människor som är 'medborgare i Somalia' gång på gång som svensk tjej får man i detta laget faktiskt skylla lite sig själv. Hur kan man ha missat vad som pågår i detta landet? Det statligt sanktionerade våldtäkten på ett stort antal svenska kvinnor i detta landet? BO måste ha levt under en sten eller något..

Får lite samma känsla när jag läser om tjejer som blir våldtagna/gruppvåldtagna då de gått på fest på flyktingförläggningar. Vem fan i sitt rätta sinne går på en fest på en flyktingförläggning?? Babianerna lär vara lika snopna dom, men de lär ju tänka att de säkert vill bli våldtagna, varför skulle de annars fortsätta gå på fester på flyktingförläggningar? Tror inte babianerna är så pass främmande för deras egna beteende att de vet med sig själva vad de sysslar med. De kan glatt våldta svenska kvinnor medan deras manliga släktingar gormar om 'rasism' och hur hemska många av Sveriges män är som får de stackars invandrarna att tvinga våldta flickebarn då de känner sig så utanför i samhället

Sen drar de med våldtäktsoffret ut på ett fackeltåg mot rasism.

Sverige 2018
Citera
2018-02-23, 23:46
Medlem
Jellohs avatar
Lite intressant tycker jag att någon blir dömd i svensk domstol för något som verkar skett på ett finskt fartyg på finskt vatten...eller har jag missat nånting?
Citera
2018-02-24, 01:23
Medlem
Skunken666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Golv-Lars
”Efter att Sekretess B fallit till golvet utanför
deras hytt utdelar MA sparkar mot henne. Vidare drar MA Sekretess B i håret längs med golvet till hytten.

Är det ingen mer än jag som får den där tecknade nidserien på näthinnan?
Den där en grottmänniska för cirkus 20 000år sedan klappar på sitt tilltänkta pök med en knölpåk och sedan helt sonika drar hem henne i håret till grottan.
Feminister brukar gilla att sätta upp den serien på anslagstavlan.

Verkar vara väldigt träffande på zoomalier år 2018....
Citera
2018-02-24, 06:40
Medlem
dementeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paradoxal
Ska man pront beblanda sig med människor som är 'medborgare i Somalia' gång på gång som svensk tjej får man i detta laget faktiskt skylla lite sig själv. Hur kan man ha missat vad som pågår i detta landet? Det statligt sanktionerade våldtäkten på ett stort antal svenska kvinnor i detta landet? BO måste ha levt under en sten eller något..

Får lite samma känsla när jag läser om tjejer som blir våldtagna/gruppvåldtagna då de gått på fest på flyktingförläggningar. Vem fan i sitt rätta sinne går på en fest på en flyktingförläggning?? Babianerna lär vara lika snopna dom, men de lär ju tänka att de säkert vill bli våldtagna, varför skulle de annars fortsätta gå på fester på flyktingförläggningar? Tror inte babianerna är så pass främmande för deras egna beteende att de vet med sig själva vad de sysslar med. De kan glatt våldta svenska kvinnor medan deras manliga släktingar gormar om 'rasism' och hur hemska många av Sveriges män är som får de stackars invandrarna att tvinga våldta flickebarn då de känner sig så utanför i samhället

Sverige 2018

Det handlar snarare om hans somaliska fru eller något traffickingoffer som jobbar på båten.
Citera
2018-02-24, 06:56
Citat:
Ursprungligen postat av Maria.bokklubben
Eller så har han kanske kommit på att han är bög?

Kollade upp hushållet - 6 personer mellan 53 och 26 års ålder är skrivna på lägenheten (57 kvm).

Av dessa har FEM domar i Lexbase!

GM är dessutom redan sökbar i Lexbase så jag antar att han har något på sig sedan tidigare.

Det kriminella hushållet: https://www.ratsit.se/19800225-Amin_Mohammed_Amin_Eskilstuna/HdhsYE_CabqGHM3ZOFljrlaCUXdx6ogU2uNOwiq6wmM

Är politikerna & journalisterna i Eskilstuna stolta över sitt dagsverke?

En stackar 26-årig tjej, boendes bland en massa gubbar, varav åtminstone en av dem spöar skiten ur henne. Rädda henne för fan!
Citera
2018-02-24, 07:38
Medlem
arakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maria.bokklubben
Eller så har han kanske kommit på att han är bög?

Kollade upp hushållet - 6 personer mellan 53 och 26 års ålder är skrivna på lägenheten (57 kvm).

Av dessa har FEM domar i Lexbase!

GM är dessutom redan sökbar i Lexbase så jag antar att han har något på sig sedan tidigare.

Det kriminella hushållet: https://www.ratsit.se/19800225-Amin_Mohammed_Amin_Eskilstuna/HdhsYE_CabqGHM3ZOFljrlaCUXdx6ogU2uNOwiq6wmM

Är politikerna & journalisterna i Eskilstuna stolta över sitt dagsverke?
Låter som en klassisk kunstruktion för diverse bidragsbrott. Det känns lite troligare att pojkarna och deras familjer använder upplägget för att mjölka skattebetalarna på extra bostadsbidrag, socialbidrag, vårdnadsersättning än att vi har att göra med en muslimsk Regnbågsfamilj, 😁.
Citera
2018-02-24, 08:05
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Åker de där somalierna bara till Åland och Åbo? Har inte sett nåt om dem på de längre linjerna till Helsingfors eller Tallin. Eller har de linjerna också berikats?
Citera
2018-02-24, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jelloh
Lite intressant tycker jag att någon blir dömd i svensk domstol för något som verkar skett på ett finskt fartyg på finskt vatten...eller har jag missat nånting?

Jag sitter inte med fakta men med tanke på att de där båtarna har åkt samma rutt i decennier så gissar jag att svenskt och finskt rättsväsende har någon form av överrenskommelse att personerna lagförs i det land de bor i. Som sagt - jag sitter inte på fakta men det är ju ett fullt rimligt antagande.
Citera
2018-02-24, 09:07
Medlem
CygneRouges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Krankentot
Åker de där somalierna bara till Åland och Åbo? Har inte sett nåt om dem på de längre linjerna till Helsingfors eller Tallin. Eller har de linjerna också berikats?

Nej, det brukar vara kritvitt på Helsingfors, Tallinn och Riga-fartygen. Förutom ap-fulla ryska lastbilschaffisar. Och kineser på Helsingfors-båtarna (troligen säljer resebyråer paketresor med mer än en nordisk huvudstad).

Grejen är att Åland och Åbo går på ett dygn. Helsingfors, Tallinn och Riga tar två nätter på båten.
Citera
2018-02-24, 09:17
Medlem
Phantom042s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paradoxal

Sverige 2018

Men herregud, läs tråden. Hon kunde inte ens svenska.
Citera
2018-02-24, 09:27
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phantom042
Men herregud, läs tråden. Hon kunde inte ens svenska.

Ojdå. Var det bara en negertös då? Eller invandrare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in