Citat:
Vet flera tillfällen när inceller som knappt lärt sig knulla och småkukar blivit privata med kvinnor, och slutar alltid med att kvinnan snackar skit bakom ryggen och skrattar.
I vissa fall har killarna gått från drömkillestatus till att tjejen aldrig mer vill ha med killen att göra, trots utseende pengar osv i övrigt.
Diskutera topic
I vissa fall har killarna gått från drömkillestatus till att tjejen aldrig mer vill ha med killen att göra, trots utseende pengar osv i övrigt.
Diskutera topic
Jag har haft en relation med en incel. Jag fick lägga jätte mycket tid på att lära honom om skillnaden mellan en riktig kvinna och en porrfilmskvinna. Vad som var skönt och vad som gjorde ont. Sedan så var han väldigt oerfaren och tafatt med mig som person när det gällde att umgås och göra saker och prata. Jag gav honom tid att växa in i relationen och få mer erfarenhet och gjorde det så tryggt och fint som jag kunde. Sedan var han så bitter över allt han hade missat under alla år då han inte hade haft en kvinna och ville typ att jag skulle kompensera honom för alla missade år men jag var bara människa och vad jag än gav och gjorde var det aldrig tillräckligt eller nog för han värderade allt utifrån hur mycket han låg på minus med allt och han ville komma ikapp med precis allt. Det gjorde att jag kände mig kvävd och jagad av honom tillslut. Jag fick aldrig vara ifred eller fick ha egentid. Så efter 6 månader gav jag upp. Jag skulle aldrig håna/skratta åt honom eller bakom hans rygg. varför?
Men den erfarenheten gjorde iallafall att jag sedan efter honom var noga med att dejta någon som hade erfarenheter av kvinnor - erfarenheter av att vara sambo/gift - någon som var nöjd och glad och inte sur och bitter.