Citat:
Ursprungligen postat av
countolaf
Det stämmer säkert en hel del av det du skriver, men bör vi inte undersöka själva orsaken till att män har slutat anstränga sig och istället nöjer sig med porr (jag känner mig träffad faktiskt...)?
Du kanske har någon bra förklaring till det, som vi kan diskutera.
Jag tror att de har med snabba kickar att göra. Porren finns där och är alltid tillgänglig som varierande (gissar jag då jag inte konsumerar porr o inte vet riktigt hur folks porrvanor fungerar).
Citat:
Ursprungligen postat av
Samuel332
Män anstränger sig nuförtiden att bry sig allt för mycket om kvinnor och vad de tycker om de, Incels kan inte ta skiten i egna händer och förbättra sig själva först innan de börjar grina på internet.
Nej män anstränger sig ingenting. Visst de köper någon bil eller kläder och så vidare men de har sjutton olika brudar. Exempelvis en kille jag klagat på i det här nicket, har jag känt i nästan ett decennium och träffat för evigheter sedan men blev förbannad på och uttryckligen kallade för hora på den tiden och vägrade befatta mig mer som annat än vän, har i alla år försökt med sitt tomma prat utan att någonsin tillfört mig ett skit. Riktig tönt i mina ögon men har styrt upp stilen något. Han har alltså aldrig ansträngt sig, varit ett stöd, visat lojalitet eller omtanke osv. Solklart särskilt när jag kallat honom hora rakt upp i hans ansikte att jag knappast skulle vilja ha honom. Han ligger runt, gnäller om sina relationer och SKRATTAR gällande mina (lät mycket skadeglad iaf). Jag är egentligen rätt introvert men jävligt utåt (som här) och när han börjar springa efter artister och vill styra upp något snackar han om att jag borde haka på. Jag säger nej eftersom jag är Flashbackare (översättning ej mitt intresse att göra massa sociala prylar o har inte ngt gemensamt med dem). Killen som visat upp bilder på tjejen som skrivit att hon älskar honom svarar inte heller på min helt vanliga vänskapliga fråga vad han gör någon gång. Istället skiter han i det och trots att jag nobbar honom två ggr tror han en tredje dag samma vecka att han rott mig iland och förväntar sig att jag då ska vilja ha sex med honom. Hemma hos min kompis som vi sover över hos när jag förtusan har ett eget hem om jag ens skulle velat ha sex med någon.
Och just så jävla dumma i huvudet är dagens män. De gör inte ett skit, hör inte av sig och svarar inte på meddelanden utan skryter om snygga tjejer i fin form som skriver till dem att de älskar dem och som tack försöker de ligga med andra. De tror faktiskt att vi kvinnor ska se dem som stora kap och bli alldeles nervösa av att de knullar omkring eller tittar på andra kvinnor (beroende av vad de kan ha för möjligheter). Numera är männen så nätskadade att majoriteten av dem är värdelösa horor. Jag menar hur genuint korkad är man inte om man efter nio år inte lärt känna någon så pass mycket att man vet vad som fungerar och vad som ger motsatt effekt? Och hur kan man tro att någon som gav en chans när man hade fulaste stilen, skrothög till bil osv skulle bry sig mer efter många år där man aldrig faktiskt gjort något alls för den andra bara för att man själv uppträder som en hjärndöd groupie och inte någon vidare man?
Det värsta är att nätet vimlar av just män som tror att just de är casanovor, stora kap osv. Ingen är längre down to earth.