2021-08-17, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Här är en kvinna som uttrycker vad en Incels skulle kunna göra.

Hon vill ha en romantisk partner.

Vara ensam är inte lika givande.

https://medium.com/fearless-she-wrot...t-accc2667d889

Jag tror denna känsla är ännu starkare hos män , att inte ha en romantisk partner , gör ditt liv sämre och mer deprimerande. Sämst av allt är om man känner att man aldrig kan få det.

Det har blivit för mycket koncentration på sex och att sex ska göra oss lyckliga. Sex gör oss inte olyckliga ,men det som verkligen gör oss lyckliga är att vi får en partner.

Nu är inte det heller någon garanti för evig lycka ,utan när man har en romantisk partner måste man se till att kärleken består.

Att sträva efter och uppnå högre kärlek är det viktigaste för många individer på denna jord. Det är i förlängningen det som kan ge oss välstånd och en fredlig omgivning.
Det där var väl nästan det minst inspirerande man kan läsa om man inte lyckas träffa en stabil partner.
Jenn som skrivit artikeln har allt men kommit på att hon ändå inte är glad eftersom hon saknar ett seriöst förhållande. Ändå skriver hon att hon "väljer vilka hon vill dejta". Folk i den här tråden kanske inte har allt och har inte ens någon att dejta.
Komiskt nog är Jenn 32 år och verkar kommit på att det nu är dags att bli seriös...
Citera
2021-08-17, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stopcock
Det där var väl nästan det minst inspirerande man kan läsa om man inte lyckas träffa en stabil partner.
Jenn som skrivit artikeln har allt men kommit på att hon ändå inte är glad eftersom hon saknar ett seriöst förhållande. Ändå skriver hon att hon "väljer vilka hon vill dejta". Folk i den här tråden kanske inte har allt och har inte ens någon att dejta.
Komiskt nog är Jenn 32 år och verkar kommit på att det nu är dags att bli seriös...

Jo kvinnor väljer och det är det som män måste ta hänsyn till.

Män kan inte hålla på att nedvärdera kvinnor eftersom då väljer de inte så fördelaktigt för män.

Jag har lyssnat på 28 ,minuter av denna kvinna.

https://www.youtube.com/watch?v=j3688IjoYIA

Och hon har rätt i stort.

Kvinnor kommer bara välja män om de känner att de tjänar något på det.

Män kan inte ha någon annan strategi än att göra så att kvinnor känner sig mentalt stärkta av att vara med dem.

Hon pratar om svarta kvinnor och de ser inte alls äktenskapet som någon lösning på deras problem ,utan vad som krävs är att män ändrar inställning , kvinnor vill vinna något med att vara med män ,nu upplever många speciellt svarta kvinnor att de inte gör det.

Vad som krävs är att en man kan få en kvinna att uppleva en vinst , med att vara med honom. Nu måste naturligtvis kvinnor göra detsamma , män kan inte få förluster och sämre hälsa med att vara med kvinnor ,men män får oftast bättre hälsa och välbefinnande.

Det mest uppenbara män borde göra:

- Nedvärdera inte kvinnors kroppar. Ge inte kvinnor kroppsångest , som svar kommer de ge dig kroppsångest också

- Säg inte att kvinnor är dumma eller efterblivna eller något annat nedsättande. Om inte absolut nödvändigt och personen verkligen är det , men begränsa det till henne. Mer beröm dem ,om de gör det kommer de berömma dig också.

- Var lojala och trogna ,ha den iden. Kvinnor får samma ide.

- Prata på ett sätt så kvinnan du är ihop med får vinster. Hon kommer vilja ge dig vinster också , t.ex kommer hon tilldela dig ett större värde.

- Lita på den du är ihop med , var inte misstänksam i förväg. Hon kommer inte anta att du gör något fel bakom hennes rygg.
Citera
2021-08-17, 14:34
Medlem
Kvinnors inställning är troligtvis mycket avgörande vad gäller självmord hos män.

Svarta kvinnor ogillar svarta män allt mer och svarta män uppträder allt sämre mot svarta kvinnor , t.ex mord har gått upp 30% på svarta kvinnor.

Vad som händer män när kvinnorna inte gillar dem längre är att de ser ingen anledning att leva , i lika hög grad ,detta verkar ha drabbat svarta män. Man kan säga de har blivit mer Incels och svarta kvinnor drar sig undan dem.

Man kan förstå att svarta kvinnor är trötta på svarta män.

Men man kan se detta statistiskt också , visserligen i en liten skala , men det borde uppmärksammas.

"According to one alarming recent study focusing on just one state during the first weeks of the lockdown, but alarming nonetheless, suicide mortality among African Americans nearly doubled while decreasing substantially among white residents."

https://www.npr.org/2021/04/10/98612...g-black-people

Samtidigt har Incels bland vita män minskat ,tack vare att svarta kvinnor verka ha börjat älska dem och vita män klarar sig antagligen lite bättre ,men det är för tidigt att säga än.

https://www.youtube.com/watch?v=hA6H3P0qrMg
Citera
2021-08-17, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prepper
Jo kvinnor väljer och det är det som män måste ta hänsyn till.

Män kan inte hålla på att nedvärdera kvinnor eftersom då väljer de inte så fördelaktigt för män.

Jag har lyssnat på 28 ,minuter av denna kvinna.

https://www.youtube.com/watch?v=j3688IjoYIA

Och hon har rätt i stort.

Kvinnor kommer bara välja män om de känner att de tjänar något på det.

Män kan inte ha någon annan strategi än att göra så att kvinnor känner sig mentalt stärkta av att vara med dem.

Hon pratar om svarta kvinnor och de ser inte alls äktenskapet som någon lösning på deras problem ,utan vad som krävs är att män ändrar inställning , kvinnor vill vinna något med att vara med män ,nu upplever många speciellt svarta kvinnor att de inte gör det.

Vad som krävs är att en man kan få en kvinna att uppleva en vinst , med att vara med honom. Nu måste naturligtvis kvinnor göra detsamma , män kan inte få förluster och sämre hälsa med att vara med kvinnor ,men män får oftast bättre hälsa och välbefinnande.

Det mest uppenbara män borde göra:

- Nedvärdera inte kvinnors kroppar. Ge inte kvinnor kroppsångest , som svar kommer de ge dig kroppsångest också

- Säg inte att kvinnor är dumma eller efterblivna eller något annat nedsättande. Om inte absolut nödvändigt och personen verkligen är det , men begränsa det till henne. Mer beröm dem ,om de gör det kommer de berömma dig också.

- Var lojala och trogna ,ha den iden. Kvinnor får samma ide.

- Prata på ett sätt så kvinnan du är ihop med får vinster. Hon kommer vilja ge dig vinster också , t.ex kommer hon tilldela dig ett större värde.

- Lita på den du är ihop med , var inte misstänksam i förväg. Hon kommer inte anta att du gör något fel bakom hennes rygg.
Jag förstår nog inte riktigt vad du är ute efter. Ska män som grupp förändra sin syn och sitt beteende gentemot kvinnor som grupp för att kvinnor i allmänhet ska vilja ha förhållande med någon man alls?

Jag orkade lyssna ungefär 2 minuter på din länk.

Om jag vill ha ett förhållande tror jag det är bättre strategi att försöka få en viss tjej intresserad av mig. Förmodligen väljer jag i så fall en tjej som gör ett bra intryck och inte har massa saker jag stör mig på. Jag tror det är tämligen usel strategi att ändra min och andra mäns syn på kvinnor i allmänhet och hoppas på att någon annan får en flickvän.
Citera
2021-08-18, 06:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stopcock
Jag förstår nog inte riktigt vad du är ute efter. Ska män som grupp förändra sin syn och sitt beteende gentemot kvinnor som grupp för att kvinnor i allmänhet ska vilja ha förhållande med någon man alls?

Jag orkade lyssna ungefär 2 minuter på din länk.

Om jag vill ha ett förhållande tror jag det är bättre strategi att försöka få en viss tjej intresserad av mig. Förmodligen väljer jag i så fall en tjej som gör ett bra intryck och inte har massa saker jag stör mig på. Jag tror det är tämligen usel strategi att ändra min och andra mäns syn på kvinnor i allmänhet och hoppas på att någon annan får en flickvän.

Jo män har fel strategi , mest fel har svarta män i USA ,de säger ungefär så här:

Vi vill inte dejta svarta kvinnor de har så många fel ,de är tjocka ,arga ,fula ,har inget bra hår. Vi vill dejta och skaffa barn med vita kvinnor. Svarta kvinnor kan vi bara ha sex med för att skaffa barn sen överger vi dem ,de är inte värda att älska. De kan själva ta hand om barnen ,vi vill inte bidra med något.

Naturligtvis slår svarta kvinnor tillbaka , en del blir helt galna av ilska och de ger tillbaka :

Svarta män är fula ,inga bra partners , vi måste försöka komma ifrån allt vad svarta män är ,de är skadliga för oss och en fara för oss och vår värsta fiende. Vita män börjar svarta kvinnor se som allierade , många tycker BLM är skit och tycker polisen gör rätt när de tar tag i de svarta männens kriminalitet. Fast media kommer försöka få svarta kvinnor att ogilla vita män , men skulle inte media göra det skulle allt fler svarta kvinnor vända sig till vita män för skydd och relationer.

Män måste sluta väcka det onda i kvinnor eftersom de kommer förgöra oss. Eventuellt kommer antalet drogdöda i USA gå över 100000 i år. Det beror mycket på att relationen mellan män och kvinnor är rekord-dålig.

Kvinnors sympati för män sjunker för varje dag. Exempel:

https://www.youtube.com/watch?v=L_6X0IlXQCo

Svarta mäns rösträttkamp (suffrage) består av att gråta. En hel video om hur svarta män är helt värdelösa.

Här är en video av en kvinna som tar upp hatet mellan män och kvinnor i den svarta befolkningen USA och hon ser att det både är svarta män och svarta kvinnor som hatar och hennes tes är att det kommer leda till att svarta kommer utrota sig själva om det fortsätter och blir värre.

https://www.youtube.com/watch?v=zvbDDSMyXek

Skulle tro att det finns fler svarta Incels än vita och att de växer kontinuerligt.
Senast redigerad av Prepper 2021-08-18 kl. 07:24.
Citera
2021-08-18, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnurreSprattOnline
Jo, men hur ljuger man framgångsrikt så tjejen tror på en då?

Citat:
Ursprungligen postat av Kallebrogen
Jag tror inte tjejen skulle fråga om du legat/hur många du legat med om du inte för in samtalen på det ämnet. I min erfarenhet så brukar tjejer inte ta upp sånt om man inte redan är en hyfsad bit in i ett förhållande.

Om hon mot förmodan skulle göra det, så säg bara något i stil med "Äh, jag gillar inte att prata siffror och sånt, det blir bara problem." Vilket är helt sant vare sig du legat med 0, 10, eller 100 tjejer.

Jo det frågar man.

Men brukar incels hitta på då?
Citera
2021-08-18, 21:14
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jendy
Jo det frågar man.

Men brukar incels hitta på då?
Det har jag aldrig varit med om att någon tjej frågar så tidigt.

Jag har ingen aning om incels brukar hitta på eller inte om de får en sån fråga.
Citera
2021-08-18, 21:27
Medlem
Citat:
Det har jag aldrig varit med om att någon tjej frågar så tidigt.

Jag har ingen aning om incels brukar hitta på eller inte om de får en sån fråga.

Märkligt. Det är ju viktigt.

Hade du svarat om någon fråga?
Citera
2021-08-18, 21:37
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Märkligt. Det är ju viktigt.

Hade du svarat om någon fråga?
Nej, de flesta tjejer brukar fråga vid någon senare punkt, men jag svarar aldrig exakt.

Intressant att du tycker det är viktigt att veta hur många någon legat med iaf. Får man fråga hur det kommer sig?
Citera
2021-08-18, 21:52
Medlem
Citat:
Nej, de flesta tjejer brukar fråga vid någon senare punkt, men jag svarar aldrig exakt.

Intressant att du tycker det är viktigt att veta hur många någon legat med iaf. Får man fråga hur det kommer sig?

Man vill ju veta vad man har att göra med 🙂 och det blir ju inte så enkelt om dom hittar på? Därför undrar man om dom brukar göra det.
Citera
2021-08-18, 22:43
Medlem
Kallebrogens avatar
Citat:
Man vill ju veta vad man har att göra med 🙂 och det blir ju inte så enkelt om dom hittar på? Därför undrar man om dom brukar göra det.
Ja du, det blir nog svårt att få reda på. För om de inte ljuger så säger de att "nej, jag är ingen sån som ljuger." Och är de en sån som ljuger, så säger de att "nej, jag är ingen sån som ljuger."
Citera
2021-08-18, 22:48
Medlem
Citat:
Ja du, det blir nog svårt att få reda på. För om de inte ljuger så säger de att "nej, jag är ingen sån som ljuger." Och är de en sån som ljuger, så säger de att "nej, jag är ingen sån som ljuger."

Exakt.

Och sen om det är någon som säger att han är en incel, så kan det ju bli missförstånd om man inte frågar. Så det är något man måste göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in