2019-02-20, 12:12
Medlem
Nihennas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fr0g
Och det jag säger är att livet enbart består av ytterligheter. Att det är Väldigt relevant.

Kolla vad nihenna precis skrev. Han är ett mellanting en helt vanlig kille. Han fick ligga 2-3 gånger per år. En snygg kille som han i videon jag länkade, hur mkt får han ligga tror du? 4-5 ggr i veckan verkar rimligt. Det är inte en relevant skillnad eller? Och de e Inte en relevant påverkan på vem som är lyckligast?
Ta inte orden ur min mun. Att jag inte fick mer beror lika mycket på att jag är värdelös på att tolka signaler som att jag 99 av 100 gånger inte ens bryr mig om att försöka ragga på krogen.
De gånger jag faktiskt ville så gick det oftast, så länge min funktionsnedsättning inte hindrade mig för mycket den dagen.
Citera
2019-02-20, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yemina
Att attraktiva människor har lättare att få till det är det ingen som förnekar. Men attraktion är så mycket än enbart yta.

Host host. Du har förnekat det dom senaste 4 sidorna i den här tråden. Men nä de e ”ingen” som förnekar det.
Citera
2019-02-20, 12:13
Medlem
Yeminas avatar
Citat:
Nä det finns medelmåttor här i världen. Dom lever mediokert. Vad är din poäng? Din poäng är en floskel. ”Man kan va lycklig som medelmåtta”.

Om de e sant, varför Hatar svenska medelmåttor jantelagen? Varför hatar svenska män framgångsrika killar som får blickar o uppmärksamhet av tjejer på ICA maxi? Varför så mycket Avund om man nu är så ”lycklig” ?
Jag lever inte det minsta mediokert och jag är lycklig. Jag är inte den enda.

Sen om lycka enbart räknas om man har rikedomar eller skönhet så blir livet såklart jobbigt...eller mediokert.
Senast redigerad av Yemina 2019-02-20 kl. 12:27.
Citera
2019-02-20, 12:17
Medlem
Yeminas avatar
Citat:
Host host. Du har förnekat det dom senaste 4 sidorna i den här tråden. Men nä de e ”ingen” som förnekar det.
Nej det har jag inte. Som sagt, träna läsförståelse

Det du verkade hävda är att vanliga människor inte kan ha ett tillfredsställande sexliv.
Citera
2019-02-20, 19:23
Medlem
Citat:

Det du verkade hävda är att vanliga människor inte kan ha ett tillfredsställande sexliv.

Ja precis och det tror jag fortfarande. Du säger att gå ut IRL för o kolla inse verkligheten men i verkligheten sitter alla och glor ner i sina instagram i telefonen, o vad kollar dom på där? Öh, jo. Modeller. O något slags drömliv. Så Hur är det så brutalt skiljt från att sitta inne o dra slutsatser?

Dehär är varför de är en efterbliven kommentar o säga ”gå ut IRL”. Verkligheten ocj internet är sammanflätat.
Senast redigerad av fr0g 2019-02-20 kl. 19:33.
Citera
2019-02-20, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Ta inte orden ur min mun. Att jag inte fick mer beror lika mycket på att jag är värdelös på att tolka signaler som att jag 99 av 100 gånger inte ens bryr mig om att försöka ragga på krogen.
De gånger jag faktiskt ville så gick det oftast, så länge min funktionsnedsättning inte hindrade mig för mycket den dagen.

Okej men jag diskuterar inte med puckon, då låter jag hellre dom som läser döma. När du hävdar att du mådde bra av att knulla 2-3ggr per år eller att det inte va så farligt så tappar du mig. Vi båda e killar och att du tror jg ska köpa dedär?

” Gud va kul de va att Inte knulla ett helt År? O de kändes lindrigare av att veta att man va sämst på o tolka signaler? ”
Citera
2019-04-12, 22:53
Medlem
NiveaBodylotions avatar
En brutalt ärlig incel som är svensk: https://www.youtube.com/watch?v=1n5nOEJtrYA 2 miljoner views.
Citera
2019-04-12, 23:01
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nihenna
Inte ditt fel att kvinnor är så vaga som dom är. Sedan är värdelös en överdrift.
Citera
2019-05-31, 21:30
Medlem
NiveaBodylotions avatar
En incel möter två feministiska womansplainers och en semi-cuck: https://www.youtube.com/watch?v=g_cNz95GqjA

Hela showen här: https://www.youtube.com/watch?v=zVSp0h5DNLc&t=1s
Senast redigerad av NiveaBodylotion 2019-05-31 kl. 21:36.
Citera
2019-06-13, 23:33
Medlem
Min kompis säger att jag måste sluta umgås med dem, men jag känner att jag hör ihop med dem, ingen annan pratar knappt med mig, de förstår och gillar mig för den jag är, de accepterar mig, vi relaterar. Jag vet att de hatar kvinnor och många män, men vad har jag för val, hör inte hemma någon annanstans
Citera
2019-06-14, 00:17
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gova
Min kompis säger att jag måste sluta umgås med dem, men jag känner att jag hör ihop med dem, ingen annan pratar knappt med mig, de förstår och gillar mig för den jag är, de accepterar mig, vi relaterar. Jag vet att de hatar kvinnor och många män, men vad har jag för val, hör inte hemma någon annanstans
Fast incels du umgås med, är dom hatiska? Du ser bara kritisera kvinnor eller som man uttrycka önskan om kärlek/sex demoniseras av SJW och feministdumbies.
Citera
2019-06-14, 00:18
Medlem
NiveaBodylotions avatar
Citat:

Visst kan vanliga kvinnor ha ett sexliv men inte en transaktionell "sexuell" feminist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in