Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-22, 15:57
  #1
Medlem
Hej!

Tiden har kommit för mig att köpa ny MacBook. Har ni några tips och råd hur jag gör det på billigaste sätt?

Har tidigare köpt hos Elgiganten, men ser ut som att dem höjt priserna sen senast. Vet ni några andra ställen / knep för att få datorn till bästa pris?

Black Friday och mellandagsrean har ju precis varit, men finns det någon mer känd rea man bör vänta till inom den närmsta månaden?

Stort tack för er hjälp!
Citera
2018-02-22, 16:10
  #2
Medlem
prisjakt.se

Macbook Pro reas sällan (läs: aldrig) ut till drömpriser.
Citera
2018-02-22, 16:22
  #3
Medlem
rockypatel66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denutdragne
Hej!

Tiden har kommit för mig att köpa ny MacBook. Har ni några tips och råd hur jag gör det på billigaste sätt?

Har tidigare köpt hos Elgiganten, men ser ut som att dem höjt priserna sen senast. Vet ni några andra ställen / knep för att få datorn till bästa pris?

Black Friday och mellandagsrean har ju precis varit, men finns det någon mer känd rea man bör vänta till inom den närmsta månaden?

Stort tack för er hjälp!

Prisjakt.
Annars kan du kolla på Tradera och Blocket, där finns det oöppnade varor för lägre pris.
Citera
2018-02-22, 16:24
  #4
Medlem
PierreTanguys avatar
Köp via Apple med studentrabatt
Citera
2018-02-23, 16:35
  #5
Medlem
Pantheraduss avatar
Att köpa via Apple, och känna någon som har Mecenatkort, eller om du har det, vore bra. Sedan kan du konfigurera datorn!

Blocket rekommenderas ej! Jag har själv blivit blåst på en större summa pengar där!
Samma gäller delvis Tradera, det är säkrare, men inte helt 100 % säkert när det gäller större belopp av pengar.

Annars prisjakt, eller studentrabatt, om du har det?
Citera
2018-02-25, 12:58
  #6
Medlem
pricerunner
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback