2018-02-22, 15:05
Medlem
Jag lyckades få superlim i näsan, det sitter som ett lager i näsborrarna...

Har väntat i några månader, det har blivit lite bättre men det är fortfarande marginellt...

Det stör mig som in i helvete... hur får jag bort skiten?

Ni som tänker "gå till vårdcentralen"... kom järna med lösningar som vårdcentralen skulle kunna ta till sig för att hjälpa mig, har 0 förtroende för dom...
Citera
2018-02-22, 15:30
Medlem
Va seriösa snälla!

Är det ens möjligt att få bort det?

lite har gått bort med tiden... kommer det fortsätta att gå bort eller måste jag ta till med hårdhandskarna så att säga?
Citera
2018-02-22, 15:47
Bannlyst
Pa de flesta superlim och liknande brukar det sta "mekanisk bearbetning" som metod for att ta bort hardat lim, med andra ord; Du far nota bort det.
Citera
2018-02-22, 16:09
Medlem
Callebiltes avatar
cellerna i slemhinnor omsätts snabbt så det borde lossnat vid det här laget.. Kör upp ett finger o rota runt lite. Får du hallucinationer och förändrad verklighetsuppfattning har du tryckt in fingret för långt....
Citera
2018-02-22, 16:31
Medlem
Oljeapans avatar
Ursäkta en okunnig, men varför hamnade superlim i näsan? Närsynt och tog fel på nezerilflaskan? Man får nog peta och peta så lossnar det nog tillslut.
Citera
2018-02-22, 16:33
Medlem
svartenQQQs avatar
Sluta knarka.....
Citera
2018-02-22, 17:49
Medlem
Pallestroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nattvakten7
Va seriösa snälla!

Är det ens möjligt att få bort det?

lite har gått bort med tiden... kommer det fortsätta att gå bort eller måste jag ta till med hårdhandskarna så att säga?

Hur kan du ha gått med superlim i näsan i månader utan ”att ta till hårdhandskarna”?
Citera
2018-02-22, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Callebilte
cellerna i slemhinnor omsätts snabbt så det borde lossnat vid det här laget.. Kör upp ett finger o rota runt lite. Får du hallucinationer och förändrad verklighetsuppfattning har du tryckt in fingret för långt....
Det är fortfarande superlim... kan jag inte "ånga bort det" använda ånga så att säga...?
Citera
2018-02-22, 18:29
Medlem
yz44s avatar
Nu vet jag inte vilket superlim du använt men se om du kan få tag på Super Glue Remover.
Citera
2018-02-22, 18:42
Medlem
skrapa med en topps med Aceton eller thinner på
Citera
2018-02-22, 19:34
Medlem
Ogdens avatar
Hår- och kroppsvård --> Medicin och hälsa
/Moderator
Citera
2018-02-22, 21:41
Medlem
Jag änvänder Nasaline... skulle det funka i längden? med tanke på att det verkar som att det redan blir bättre och bättre av sig självt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in