• 1
  • 2
2018-02-21, 18:27
Medlem
spoilers avatar
"En pojke i övre tonåren har anhållits i Malmö misstänkt för grov våldtäkt, utpressning och övergrepp i rättssak.

Pojken greps på tisdagen och händelsen ska ha inträffat i en lägenhet i Malmö. Brottsoffret är en man som polisen bekräftat är över 18 år."

http://24malmo.se/2018/02/21/extra-m...ojke-anhallen/

Någon som vet mer?
Citera
2018-02-21, 18:39
Medlem
Jag vet ingenting om det aktuella fallet, men "ensamkommande"-radarn ger fullt utslag. Det skulle vara ytterst förvånande om inte både GM och BO har afghanskt ursprung. Om mitt antagande är riktigt är GM:s verkliga ålder troligen betydligt högre än den ålder han har i den svenska folkbokföringen.
Citera
2018-02-21, 18:45
Medlem
Instämmer med föregående skribents talan, en viktig detalj saknade jag dock Självaste värdelösaste Polisen kör en klassiker, POLISEN är MYCKET förtegen...
Den känslan som jag o många andra har är Afghanvarning, men snart kommer snart nåt V-troll o lite senare kommer sanningen, jag väntar...o lär inte bli besviken denna gången heller
Citera
2018-02-21, 18:46
Medlem
sfrges avatar
Som sagt. Det lyser afghaner om detta.
GM är väl 17 som vanligt. Alla från Afghanistan verkar vara 17 år gamla.
Citera
2018-02-21, 18:47
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skanskman
Jag vet ingenting om det aktuella fallet, men "ensamkommande"-radarn ger fullt utslag. Det skulle vara ytterst förvånande om inte både GM och BO har afghanskt ursprung.

Bazi Bachi (lek med pojkar) - en Afghansk sedvänja, men denna gången omvänt och till den yngre mannens "fördel"?

Eller som du nämner är förövaren en typ 35-årig Afghansk "tonåring" och offret faktiskt en riktig tonåring.

Det viktigaste vi får ta med oss av hela den här historien är hur spännande och exotiskt vårt tidigare tråkiga Sverige nu blivit tack vare all den kulturella berikning vi välsignats med. Och de kommer dessutom betala våra pensioner!
Citera
2018-02-21, 18:50
Medlem
"Utpressning och övergrepp i rättsak". Det tyder på att offret raggat gärningsmannen på tex QX.

Det hänger många asylsökande där som möter upp och sen kräver betalt.
Citera
2018-02-21, 18:59
Medlem
note-its avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatricHbg
"Utpressning och övergrepp i rättsak". Det tyder på att offret raggat gärningsmannen på tex QX.

Det hänger många asylsökande där som möter upp och sen kräver betalt.
Man möter inte upp någon från en nätsajt som man inte har koll på.
Gör man det får man ta emot vad dom än kommer.
Citera
2018-02-21, 19:10
Medlem
black_devils avatar
e garanterat afghaner som håller på
Citera
2018-02-23, 11:14
Medlem
Dr.Krankentots avatar
17-åring våldtog 27-årig man under pistolhot. Malmö så klart.

Men varför händer det så mycket skit i Malmö? Var det nysvenskar eller pundare? Vad är det för dårar som ränner kring med pistol och våldtar???

https://www.sydsvenskan.se/2018-02-2...under-vapenhot

Citat:
En 17-årig pojke har begärts häktad misstänkt för att ha våldtagit och rånat en 37-årig man – och sedan pressat honom på pengar. Allt ska ha skett samtidigt som 17-åringen riktade ett skjutvapen mot mannen.
Det aktuella händelsen ska ha inträffat förra helgen.
– En man ska ha blivit pressad på pengar och anmäler att han har varit under vapenhot. I förhör med honom kommer det också fram att han blivit utsatt för en våldtäkt under vapenhot, säger åklagaren Ida Killeslätt.
37-åring och 17-åringen hade bestämt träff den aktuella dagen.

Ingen relation?

Citat:
De vet vilka varandra är, men det är ingen relation. Den misstänkte invänder att det är fråga om ett sexköp, att han sålt sex till 37-åringen. Men det finns ingen annan indikation i utredningen som tyder på det,

Citat:
17-åringen begärs häktad för grovt rån, grov våldtäkt och försök till grov utpressning. Fallet är ovanligt på fler sätt: dels att offret är en man, och dels att en omyndig person begärs häktad.
Senast redigerad av Dr.Krankentot 2018-02-23 kl. 11:18.
Citera
2018-02-23, 11:18
Medlem
199702042s avatar
Till och med 37 år.
Jag skulle blivit skjuten eller dödat honom. Fullbordad våldtäkt?
Citera
2018-02-23, 11:26
Medlem
Mycket vanligt förekommande att "unga män" raggar på QX, Badoo och Body Contact, och sedan kräver "betalning" för träffen.
Citera
2018-02-23, 12:00
Medlem
SevenStarss avatar
Att denne 37-åring planerade in en träff med en 17-åring låter inte fullt normalt...
Just därför har jag lite svårt att tycka synd om honom.
Lite nyfiken blir man allt vilka dessa två är!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in