Citat:
Ursprungligen postat av
Wr4p
Är det flyktingar eller alla som invandrar som du menar? Även en person från ex England kan finnas med i statistik som invandrare.
Jag talar om araber och afrikaner. En tysk eller engelsman behöver inte
uppehållstillstånd.
Många är ju påstådda anhöriga till de påstådda syrianerna. Regeringen har noll koll. Och det är Regeringens vilja och avsikt att dela ut dessa 135 000 uppehållstillstånd. - Antalet Europeer som kommer är knappast mer än ett par hundra. Nu med Brexit så skall ju runt 8000 "svenskar" hem igen. När EU havererar kommer det att välla in 30 000 - 50 000 med svenskt pass.
Någon skrev att det kommer att ebba ut. Det är samma resonemang som sydsvenskanjournalisten som skrev att handgranatsattackena i Malmö kommer att sluta eftersom handgranaterna snart måste ta slut. - Sanningen är att Sverige har NOLL koll på invnadringen från MENA, det är som att tro att man kan styra vädret. Det enda vi vet är att befolkningsökningen i dessa områden är astronomisk och att även om Europa tog emot 50 miljoner muhammedaner och afrikaner varje år så svämmar det ändå över.
Det jag irriterar mig på är att media i symbios ljuger om att invandringen minskar samtidigt som Löfvéns administration slår personligt rekord dagligen i massinvandring per timme och att han slår "misstaget" Reinfeldt med hästlängder.