2018-05-18, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Vart finns det att hämta?? Tror inte jag ör hemma på Söndag, så vill gärna se det.

Undrar detsamma
2018-05-18, 19:31
Medlem
Citat:
Vart finns det att hämta?? Tror inte jag ör hemma på Söndag, så vill gärna se det.

Skicka PM till ZT och fråga.
2018-05-18, 19:33
Medlem
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Jdags
Undrar detsamma

drog pm till er båda
2018-05-18, 20:14
Medlem
Kan inte kolla på pscal och nikolin... jag tycker det är äckligt
2018-05-18, 20:39
Medlem
Emolls avatar
Allvarligt, vad fan sysslar TV4 produktionen med? Varför måste allt vara riggat? Finns ingen trovärdighet i dockusåpor längre då produktionen ska styra precis allt.

1. JOHAN får givetvis lappen med krysset på.
2. EXAKT samma ställe där han hittade en immunitet förra gången. Liksom hallå? TV4 är ni helt jävla tappade?
3. GIVETVIS var det Johan/Victoria som skulle hitta den... Var ju så uppenbart det bara kunde bli.

Vafan kämpar de så hårt för att hålla kvar den id**** för?
Ne fyfan, låt spelet spela ut sig själv utan att påverka precis allting. Precis lika fjantigt som paradise hotel med all produktionspåverkan...
2018-05-18, 20:50
Medlem
Den 21 maj börjar tv4play att sända Robinson Australien

PREMIÄR 21 MAJ! På en tropisk plats kämpar deltagarna i extraordinära tävlingar i hopp om att vinna en halv miljon dollar. För att lyckas måste de klara av krävande utmaningar i både överlevnad och det sociala spelet. Vilka som får stanna avgörs i örådet där deltagarna röstar ut varandra, en efter en.

ska bli intressant å se o det är lika uppgjort som fyrans version
2018-05-18, 21:04
Medlem
Citat:
Du trollar väl? Och om inte, hur vet du det?

Senast redigerad av CrazyAssFuck 2018-05-18 kl. 21:12.
2018-05-18, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emoll
Allvarligt, vad fan sysslar TV4 produktionen med? Varför måste allt vara riggat? Finns ingen trovärdighet i dockusåpor längre då produktionen ska styra precis allt.

1. JOHAN får givetvis lappen med krysset på.
2. EXAKT samma ställe där han hittade en immunitet förra gången. Liksom hallå? TV4 är ni helt jävla tappade?
3. GIVETVIS var det Johan/Victoria som skulle hitta den... Var ju så uppenbart det bara kunde bli.

Vafan kämpar de så hårt för att hålla kvar den id**** för?
Ne fyfan, låt spelet spela ut sig själv utan att påverka precis allting. Precis lika fjantigt som paradise hotel med all produktionspåverkan...

Håller med dig och alla andra, tycker att vi måste kritisera hårt TV4, jag kan inte skriva så bra som Ni skriver!
Vi kanske skriver mer i:
(FB) TV 4 måste vara den sämsta kanalen någonsin!
2018-05-18, 22:00
Medlem
Någon som vet vilken diagnos han polisen Henrik har?
2018-05-18, 22:07
Medlem
2018-05-18, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av verbet
Någon som vet vilken diagnos han polisen Henrik har?

Genuin godhet. Rätt ovanlig diagnos idag.
2018-05-18, 22:10
Medlem
mr.demons avatar
Nån som kan se söndagens avsnitt på Sidan den ligger uppe på?? Så fort jag trycker på download eller kolla nu så måste jag registrera mig?? Jag gjorde de, då ska dom ha betalt för att. Glöm att jag betalar för nåt som är gratis??

Och finns avsnittet ute på nån torrentsida. Har nog inte tid att titta på söndag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in