2018-05-12, 16:43
Medlem
Skulle va kul om Johan och Viktoria skulle komma till Grislandet tillsammans med Jan.
2018-05-12, 17:02
Medlem
Jackxasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jdags
Ja, Lillemor och Pascal.

Okej, fan helt värdelöst att dom lottar. Pappskalle är ju körd så fort han skulle få avstå att tävla. Kör en tävling med alla 3 istället och den som kommer sist åker.

Men sen gör ju produktionen hur dom vill. Om nån som dom inte vill ska åka förlorar eller utröstad drar dom ur nått ur arslet så personen blir kvar iallafall Dom bestämmer utgången inte deltagarna känns det som.
2018-05-12, 21:58
Medlem
nittontrettons avatar
Haha Jan är ju för skön.....
tänk om Arga snickaren skulle gett han en flaska med brännvin så skulle han fått dricka den i Gränslandet och gått Pascallen och Lillamor på nerverna rejält.
Men skämt å sido. Mest lämpliga vinnaren borde vara
1.Henrik.
2.Dk
3.Dessi.

Pascallen borde fått åka hem redan samma dag som dem började spela in robinson. Usch vilken grisig syn han har om sig själv.
2018-05-13, 03:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jackxass
Okej, fan helt värdelöst att dom lottar. Pappskalle är ju körd så fort han skulle få avstå att tävla. Kör en tävling med alla 3 istället och den som kommer sist åker.

Men sen gör ju produktionen hur dom vill. Om nån som dom inte vill ska åka förlorar eller utröstad drar dom ur nått ur arslet så personen blir kvar iallafall Dom bestämmer utgången inte deltagarna känns det som.

Att Pascal är kvar är för att produktionen vill ha honom kvar. Logiskt borde "gränslandet" bildats efter sammanslagning men nu blev Pascal den ende av utröstade innan sammanslagning att koma dit.

Tv4 siktar nog på en stor känslosam återförening mellan Nicoline och Pascal där Pascal än en gång får berätta hur bra han är och tänker.
2018-05-13, 07:38
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
Om nu Henke skulle bli utröstad, tror ni att han håller på sina principer även i Gränslandet och skickar hem de han finner minst "värdiga", efter att ha blivit utskickad i egenskap av som han själv ser det - mest "värdig"?

Jag har ledsnat lite på detta Robinson. Har numera inte direkt någon favorit. Superpräktiga människor är rätt trista, och kan sällan ta moralkakan hela vägen in i mål.

Hur som helst avgör Dessie, som är helt mitt emellan, om fulspelarna eller finspelarna vinner Robinson. Rätt intressant på sätt och vis. I sin hjärna bygger hon nog upp det till någonting jättestort.
Jag tycker nog Robinson som program håller så pass bra att det skulle vara intressant även med bara "superpräktiga" deltagare. Henrik och Robban ska träffas i Strömstad och ta en öl och lite så tänker även jag om vem jag håller på. Vem vill jag sätta mig och ta en öl med? Henrik och Robban definitivt
2018-05-13, 08:50
Medlem
lersaters avatar
ta en öl med.. Nick , Robban o Henrik..

skulle ta en med Victoria med men hade hällt gift I hennes
2018-05-13, 09:39
Medlem
bagarn29s avatar
Jag skulle kunna göra en öl med ganska många.

Skulle vi diskutera livets väsentligheter, hade det blivit hade det blivit Viktoria, Dessi, Lillemor och Johan.

En krogrunda, Henrik, Robban, DK, Ida, Lina, Alexandra och Nicoline.

En lugn och avkopplande öl, Rick, Caroline och Marie.

En kaos öl med Nick, Jim, Pascal, Jan och allas vår räddare MÅNSSON.

Apropå kvällens avsnitt är det inte dags för någon liten överraskning? Typ partävling och två som kommer sist får slåss om att slippa åka ut.

Har det någon gång varit en sådan form av lagtävling?
2018-05-13, 10:37
Medlem
lersaters avatar
vill se pappscall åka ut o jan o negermor kedjas ihop =) det är bra tv
2018-05-13, 11:06
Medlem
Wandras avatar
Handen på hjärtat nu VEM av alla dessa stolpskott skulle verkligen klara av att leva som en riktig Robinsson?

För mig finns bara 3 svar:

1. Henrik
2. Pasqal
3. Marie
2018-05-13, 11:33
Medlem
Giggsys avatar
Nu när det riskeras bli 4 vs 4 röster i kvällens öråd skulle det inte förvåna mig det minsta om den som kommer sist i Robinson-tävlingen inte har någon rösträtt.

Desiree, Victoria, Johan, Nicoline.

Henrik, DK, Ida, Marie.
2018-05-13, 12:55
Medlem
XtraXs avatar
Var det inte mer "äventyr" de tidiga säsongerna folk som fiskade och letade mat etc. De byggde ju en flotte som de kunde ha fiskat ifrån men nej då. Varje avsnitt är utspelas ju runt elden i lägret och sen är det tävling.
2018-05-13, 13:35
Medlem
probe53s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luckybuddhaluke
Att Pascal är kvar är för att produktionen vill ha honom kvar. Logiskt borde "gränslandet" bildats efter sammanslagning men nu blev Pascal den ende av utröstade innan sammanslagning att koma dit.

Tv4 siktar nog på en stor känslosam återförening mellan Nicoline och Pascal där Pascal än en gång får berätta hur bra han är och tänker.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in