2018-04-24, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjungelJens
Johan hade ju åtminstone en poäng när han ifrågasatte varför DK inte hjälpt till att bygga hönsgården. Jäkla stil att gå runt och gnälla men inte själv hjälpa till.

Johan är klockren på att argumentera på ett vettigt sett. Tycker både han och lillemor växer hela tiden i mina ögon. Johan sa ju förut att dk alltid skulle säga emot oavsett vad och var sllmämt negativ. Vilket jag håller med.

Får se om dk bygger ett hönshus nu eller om det bara var just snack.

Tycker folk är för hårda mot pascal. Veronika och dessi var immun då nick åkte ut så det var ju drf nick åkte. Nick var en obehaglig typ.

Carolina bidrog med negativ stämning och bråkade jämt.

Det han gjorde mot alexandra var fegt och tyckte han gjorde bort sig rejält där.
2018-04-24, 11:15
Medlem
Vad besviken Ida måste vara när hon ser programmet och inser att hon bara är statist med noll TV-tid...
2018-04-24, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fLASH11
Johan är klockren på att argumentera på ett vettigt sett. Tycker både han och lillemor växer hela tiden i mina ögon. Johan sa ju förut att dk alltid skulle säga emot oavsett vad och var sllmämt negativ. Vilket jag håller med.

Tycker folk är för hårda mot pascal. Veronika och dessi var immun då nick åkte ut så det var ju drf nick åkte. Nick var en obehaglig typ.

Det han gjorde mot alexandra var fegt och tyckte han gjorde bort sig rejält där.

Jag håller helt med. Det man kan hålla mot Pascal är just utröstningen och behandlingen av Alexandra som knappast gagnade laget, och ett lite oklädsamt självförhärligande. Samtliga deltagare(möjligen med undantag för någon, minns ej helt) var överens om att antingen Nick eller Victoria var tvungen att åka hem, för att det skulle bli uthärdligt i lägret, och Victoria var immun vid det aktuella ö-rådet. Caroline verkade definitivt vara rätt oskön som person, och ingen supertävlare heller. Möjligen att hon var en av de intelligentare deltagarna i årets Robinson, men thats it.
2018-04-24, 11:37
Medlem
Bajjamannen87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Flera av tjejerna har fått rätt mycket hår under armarna har jag noterat, både hon idrottsläraren och Lillemor hade små buskar.

Vilka jävla skämt Jan är i tävlingarna, dumfan hänger bara med händerna i repet... Får nästan känslan av att han är någon som de i produktionen kastat in för att få igång lite känslor. Korkad är han också - "känner mig hedrad över att få anonymiteten av andra laget"...inser han inte att de tycker han är i särklass sämst?!

Men jag tycker faktiskt nästan sämre om fikusen Johan nu än Pascal, det är nåt riktigt äckligt över den där make up-fjollan.

Stämmer, men Engelsmannen var helt renrakad under armarna i senaste avsnittet. Underligt detta. Skönhetsdrottningen borde nog Luda av att ha en ful bikinilinje i alla fall. Dock inget jag lagt märke till. Kanske drar hon ut håren en efter en.
2018-04-24, 11:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajjamannen87
Stämmer, men Engelsmannen var helt renrakad under armarna i senaste avsnittet. Underligt detta. Skönhetsdrottningen borde nog Luda av att ha en ful bikinilinje i alla fall. Dock inget jag lagt märke till. Kanske drar hon ut håren en efter en.
Carolin lämnade väl kvar epilatorn.
2018-04-24, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
Jag tycker förvisso att Jan verkar vara en fullständigt outhärdlig person. Men jag kan ändå inte föreställa mig våndan för honom att se detta på tv nu. Tänk att du har föreställt dig att lag nord ger dig en immunitet för att de gillar dig. Och så ser du på tv hur deras i allmänhet respektabla lagledare flinande säger "det här blir en riktig bajsmacka för Pascal", samtidigt som han kritar ner dit namn.

Anders, programledaren, gör inte saken bättre när han förtydligade subtilt för Jan. Nä, riktig mobbning vilket är så jäkla lågt av TV4 och deltagarna. Men Victoria kröp alla för, trots totalt omotiverat tjurande när hon flyttade till eget läger.
2018-04-24, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fLASH11

Inte en enda vettig åsikt från dig. Du måste komma från tvärtemot-världen.
2018-04-24, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pensionsraddare
Såg du inte att repet åkte ner nästan i backen när Pascal var ensam kvar? Det fanns ingen kvar som jämnade ut vikten i övriga rep. Säger ju sig självt att det inte går att hänga när man nästan nuddar marken.
Höjden över marken spelar väl noll roll , däremot blir det svårare ju slakare repet blir.
2018-04-24, 12:35
Medlem
probe53s avatar
Citat:
Johan hade ju åtminstone en poäng när han ifrågasatte varför DK inte hjälpt till att bygga hönsgården. Jäkla stil att gå runt och gnälla men inte själv hjälpa till.

Historieförvanskning, det var inte så att det var välkommet att samarbeta vid det projektet. Iofs kunde han bara tagit över i stället ..
2018-04-24, 12:44
Medlem
h
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Jan börjar faktiskt kvala in att uppnå legend-status här snart också. Eller vad säger ni?
Håller med. Hur f-n blev han ens uttagen.
2018-04-24, 12:49
Medlem
Citat:
DK försökte komma med tipset att gräva ner nätet en bit, men blev fnyst åt av Johan-eeehh .
Dom kunde minsann det här att bygga hönshus. Att i efterhand sitta o hitta på att dom inte fick hjälp är bara patetiskt.
2018-04-24, 12:55
Medlem
Titanicsurvivors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beamer2580
DK försökte komma med tipset att gräva ner nätet en bit, men blev fnyst åt av Johan-eeehh .
Dom kunde minsann det här att bygga hönshus. Att i efterhand sitta o hitta på att dom inte fick hjälp är bara patetiskt.
Precis, höns är ena jävlar på att gräva sig ut. Om jag hade höns och skulle anlita någon för att bygga hönshus hade jag tagit DK före bögen alla dagar på året.

Förövrigt så är Pascal Mazza Ramsby verkligen Sveriges äckligaste personlighet 2018. Ju längre säsongen går desto mer konfirmerade får vi alla.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in