2018-04-23, 20:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
De hängde längre än Pascal. Kolla reprisen så får du se.

Nu trollar du bara. Inte möjligt att vara så jävla korkad att man inte förstår. Eller är du ett undantag?
2018-04-23, 20:22
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjungelJens
Det blir jobbigare desto slakare repet blir...
Du hävdar det, jag hävdar att det är jobbigast med spänt rep -- att det är bättre med slakar rep, vilket givetvis också har en gräns så klart.
2018-04-23, 20:23
Medlem
Haha..kan inte låta bli och skratta åt Jan!

TV4 måste medvetet ha skickat in en klåpare som han i tävlingen, allt för att röra om i grytan! Eller så har Jan verkligen lyckats dra rejäla rövarhistorier vid castingen
2018-04-23, 20:23
Medlem
DjungelJenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heavenorlasvegas
Den här tävlingen illustrerade skillnaden mellan de båda lagen på ett nästan övertydligt sätt. När någon i lag nord var på väg att släppa så förvarnade de lagmedlemmarna om detta, vilket framstår som rätt normalt folkvett. Ingen i syd gjorde motsvarande, vad jag kunde höra.

Uppfattade det som att Rick förvarnade sina lagkamrater. Men Victoria förstod inte att det skulle påverka dynamiken i repet, och lyckades således slå i huvudet trots att hon blivit förvarnad.
2018-04-23, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjungelJens
Uppfattade det som att Rick förvarnade sina lagkamrater. Men Victoria förstod inte att det skulle påverka dynamiken i repet, och lyckades således slå i huvudet trots att hon blivit förvarnad.

Haha! Ja, jävlar. Det kan stämma.
2018-04-23, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Du hävdar det, jag hävdar att det är jobbigast med spänt rep -- att det är bättre med slakar rep, vilket givetvis också har en gräns så klart.

Men herregud människa, du har blivit upplyst av flertalet som erfarenhet på området att du har fel men ändå tjafsar du vidare. Är du själsfrände till Jan Banan eller vad är grejen med dig?
2018-04-23, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Masscentrum
Har Lillemor bytt namn? Hette hon inte Åström? Det stod Näzell när hon pratade ensam mot kameran.
Kanske kom något skiljsmässopapper eller en ny släktutredning med flaskpost där Åström gjorde slut.
2018-04-23, 20:30
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teameffort
Men herregud människa, du har blivit upplyst av flertalet som erfarenhet på området att du har fel men ändå tjafsar du vidare. Är du själsfrände till Jan Banan eller vad är grejen med dig?
"Som har erfarenhet"????

Varifrån har du fått att jag saknar erfarenhet av att klättra, gunga i, leka i rep?
2018-04-23, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Yster.Quist
Kanske kom något skiljsmässopapper eller en ny släktutredning med flaskpost där Åström gjorde slut.

Han blev svartsjuk på Månsson och ansökte om skilsmässa.
2018-04-23, 20:31
Medlem
Eftersom Pappskallen får så mycket TV tid nu och kan strö floskler omkring sig för att reta upp tittarna till vansinne så är min förhoppning att han ryker snart. Så har det varit förr, ju mer TV tid du får i ett avsnitt ju tidigare ryker du.
Har aldrig varit med om en mer självgod människa än den här Pappskallen.
I skåne kallar man sådan personer för fubbick!
2018-04-23, 20:32
Medlem
Kolla på denna bilden från pascals insta:
https://www.instagram.com/p/BhUjYOdB-HE/?taken-by=pascalmazza

Det är bild på honom, där Nicoline är bortredigerad, det enda man ser är hennes axel. Pascal har precis den personligheten där han aktivt tänker att han ska visa hur lite Nicoline betyder för honom, nu när de uppenbarligen inte är tillsammans efter programmet. Men innerst inne känner han fortfarande känslor för henne, annars hade han aldrig valt denna screenshot av potentiellt hur många screens som helst.

Jag tror Nicoline insåg hur förlorad Pascal är i sig själv och dumpade honom. Samtidigt som Pascal försöker hålla uppe en fasad utåt och få alla att tro att han har en bra självkänsla. Har man en bra självkänsla, beter man sig inte som pascal.

Förstår någon vad jag menar eller är jag ute och cyklar?
2018-04-23, 20:33
Medlem
Empireofthesuns avatar
Pascal är fan den oskönaste personen jag har sett på tv. Snacka om att ha noll självuppfattning.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in