2006-01-24, 13:29
Medlem
Pillevickens avatar
Jag har ett stort problem!
Jag har småknarkat i några år o för ca två månadersen började ja träffa en tjej som ja blev tillsammans med..
Nu till problemet! de e hennes kompis som fixar de goda till mig o min flickvän blir så förbannat sur när ja pratar med henne, svartsjuk som aset!! Hon vill att vi alltid ska vara tillsammans, jag e aldrig ensam längre..
Ja vill ju inte berätta att ja drogar men hur ska ja lösa detta??
Citera
2006-01-24, 14:25
Medlem
conluceos avatar
Förr eller senare kommer hon få reda på det, så du får bara ställa dig frågan. Vill du ta det lugnt och sansat när ni båda är på gott humör eller att hon stormar in i rummet där du sitter och meckar en spliff och har massa puder under snoken? Vill du ha en schysst relation med tjejen är det bara att berätta, om hon blir förbannad så erbjuder du dig att lägga av för hennes skull.

Även en bra hållhake när det börjar knaka i fogarna. "Lämmnar du mig nu kommer jag knarka ihjäl mig! *snörvel*"
Citera
2006-01-24, 14:34
Medlem
ruben saltes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pillevicken
Jag har ett stort problem!
Jag har småknarkat i några år o för ca två månadersen började ja träffa en tjej som ja blev tillsammans med..
Nu till problemet! de e hennes kompis som fixar de goda till mig o min flickvän blir så förbannat sur när ja pratar med henne, svartsjuk som aset!! Hon vill att vi alltid ska vara tillsammans, jag e aldrig ensam längre..
Ja vill ju inte berätta att ja drogar men hur ska ja lösa detta??

Berätta det för henne och ha många bra argument för att du tar droger. Kolla med henne hur hon ställer sig i frågan för/emot så du vet hur du ska lägga fram det. Om hon blir piss arg och ställer utlimatum så får du rannsaka dig själv om du vill fortsätta ta droger eller inte. Du kommer aldrig kunna sluta för hennes skull om det inte är den "rätta" det vill säga..Jag har aldrig lyckats sluta för någon annan! Om hon inte bryr sig så kolla upp om du kan nämna den här du köper av för henne utan att dealern bryr sig. Då kan du ju bara knarka vidare och ändå ha din flickvän hos dig!! Lycka till!!
Citera
2006-01-24, 15:03
Medlem
Nemesis1s avatar
Varför lämna det stackars flickebarnet utanför det härliga drogparadiset när ni istället kan dyka ner i knarkträsket hand i hand??
Citera
2006-01-24, 18:25
Medlem
Om du kan.. så försök lägga av med drogerna kanske går nu när du skaffat tjej?

Isåfall behöver du ju inte säga något..
Citera
2006-01-24, 18:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Varför lämna det stackars flickebarnet utanför det härliga drogparadiset när ni istället kan dyka ner i knarkträsket hand i hand??

Precis min tanke...och om det är hennes kompis som är din kran så kan ni ju ha sköna trekanter på tjack, kan klart rekommenderas!!

(Om man nu gillar damer, vilket undertecknad börjar gå ifrån mer och mer...)
Citera
2006-01-25, 03:01
Medlem
Stakbrötes avatar
ååå säg så här!! Lukta på detta pulver, dra in det ljupt baby, så ja, snora inte, svälj. Vänta lite.......................

Å sen kommer du inte undan min pöjk
Citera
2006-01-25, 03:46
Medlem
Lost dreamers avatar
oh ja..
det är svårt att få äta båda kakorna, det känner jag igen.
Jag ska inte ge dej nåt råd annat än; du gör ett val, gå inte o smussla, såna hemligheter förstör ert förhållande.
Det kan verka litet till början, och på ytan verka lugnt; men risken är att tillslut förgiftar denna hemlighet er kärlek tillvarann..

Bara vad jag sett o upplevt.
Annars får du väl tala om att du tar nåt ibland?
Citera
2006-01-25, 05:35
Medlem
Krayziebones avatar
knarkandet går väll före flickvän

*ironi*
Citera
2006-01-25, 13:39
Medlem
ruben saltes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stakbröte
ååå säg så här!! Lukta på detta pulver, dra in det ljupt baby, så ja, snora inte, svälj. Vänta lite.......................

Å sen kommer du inte undan min pöjk

Jaa eller så... Det är alltid kul att knarka ihop med sin pojkvän!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in