• 1
  • 2
2018-02-18, 18:18
Medlem
SeanAverys avatar
Det går förbi en ungjävel och drar snöboll mot våra fönsterrutor, skulle tippa att han är i 9-11 års åldern, känns störtlöjligt att ringa polisen för en sån sak, ungen är från Afrika nånstans (skräll) och att jaga efter och får hela släkten efter sig är jag inte sugen på
Citera
2018-02-18, 18:20
Bannlyst
Vilka tider brukar han titta förbi? Vänta i buskarna och hoppa fram och mula skitungen.
Citera
2018-02-18, 18:23
Medlem
FreeBirdSeeds avatar
Vet du vart ungen bor? I så fall prata med föräldrarna om inte är det inte mycket du kan göra använd absolut inte våld då är det du som åker dit.
Citera
2018-02-18, 18:23
Medlem
SeanAverys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Vilka tider brukar han titta förbi? Vänta i buskarna och hoppa fram och mula skitungen.

Nu var för 30 min sen. Han var på väg mot Ica, skulle väl snatta, har hört från en bekant som jobbar där att det går runt en afrikansk unge och snattar där.
Citera
2018-02-18, 18:25
Medlem
SeanAverys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeBirdSeed
Vet du vart ungen bor i så fall prata med föräldrarna om inte är det inte mycket du kan göra använd absolut inte våld då är det du som åker dit.

Jag tror jag kan veta vem det är och isåfall vet jag nog vilket hus det är, ja men man kan ju undra vad responsen blir från dom
Citera
2018-02-18, 18:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SeanAvery
Nu var för 30 min sen. Han var på väg mot Ica, skulle väl snatta, har hört från en bekant som jobbar där att det går runt en afrikansk unge och snattar där.
Då tar han väl gissningsvis samma väg tillbaka?

Vänta i buskarna > mula.
Citera
2018-02-18, 18:28
Medlem
SeanAverys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HMBPTOLEMAJOW
Då tar han väl gissningsvis samma väg tillbaka?

Vänta i buskarna > mula.

Jag står och spanar men finns flera vägar man kan gå, han såg att jag såg han och vinka och gick lugnt iväg, hade jag inte vart hemma med dottern själv hade jag nog gått ut och undrat va fan han håller på med, grannen är polis, han kanske gör misstaget och drar en där istället
Citera
2018-02-18, 18:29
Medlem
FreeBirdSeeds avatar
Citat:
Jag tror jag kan veta vem det är och isåfall vet jag nog vilket hus det är, ja men man kan ju undra vad responsen blir från dom

Nu tänker du så där typiskt svenskt att man inte vill ha nån konflikt gå ner och säg som det är du har ju inte gjort nånting.
Citera
2018-02-18, 18:30
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Jag står och spanar men finns flera vägar man kan gå, han såg att jag såg han och vinka och gick lugnt iväg, hade jag inte vart hemma med dottern själv hade jag nog gått ut och undrat va fan han håller på med, grannen är polis, han kanske gör misstaget och drar en där istället

Släng tillbaka bara
Citera
2018-02-18, 18:31
Medlem
SeanAverys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeBirdSeed
Nu tänker du så där typiskt svenskt att man inte vill ha nån konflikt gå ner och säg som det är du har ju inte gjort nånting.

Jag tänker mer att dom släpper ut ungen och skiter fullständigt i vad han gör. Som sagt är jag inte 100 på att det är han
Citera
2018-02-18, 18:34
Medlem
Kasta en hink kallt vatten på honom utan att han ser att det är du.
Citera
2018-02-18, 18:36
Medlem
Conams avatar
Citat:
Jag tänker mer att dom släpper ut ungen och skiter fullständigt i vad han gör. Som sagt är jag inte 100 på att det är han
Enda som funkar är voodo!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in