Citat:
Ursprungligen postat av
misslyckad7733
Har en äcklig dubbel hakan som jag aldrig blir av med även fast jag kör hård träning varje dag. Känner mig så äcklig och värdelös, tjejer skrattar och äcklas av mig. Funderar på fettsuga hakan kan det vara någon bra ide?
Japp, fettsugning har du ju som alternativ, förefaller bli goda resultat, men är dyrt som fan och sen så kan du väl om det vill sig illa gå upp i vikt igen och omintetgöra operationen?
Hur gammal är du? Har du växt färdigt och allt sånt där? Tänk på att man växer klart först vid 25 års ålder.
Du kan ju alltid försöka att kontakta vården och få det finansierat genom dem, jag menar om de utför bröstförminskningar (varför man nu skulle vilja ha mindre tuttar?) på tjejer enbart på grund av psykologiska orsaker, så varför då inte en fettsugning av hakan på en kille som lider på samma sätt?
Har du annars pengarna själv så varför inte, bara tuta och kör om du har bestämt dig och kan avvara så mycket pengar?
Men se dig omkring efter en riktigt bra doc skulle jag säga, för de i sverige är välutbildade och sånt, men de är faktiskt inte speciellt erfarna många gånger, vilket sannolikt beror på just att det är så jävla dyrt i Sverige och att inte så många har råd att operera sig och att de av den anledningen inte får tillräckligt med underhåll och finslip på förmågan att operera, och du löper därmed större risk för att bli botched, så kolla utomlands kanske i polen, baltikum?
Om du nu inte får en "gratis" operation av landstinget förstås? Prova det först innan du pröjsar privat är mitt starka råd till dig.