2019-01-22, 17:19
Medlem
Låter ju verkligen som en talang om allt stämmer. Vilket för mig till min fråga: finns det något konkret här? Nån dom, fup, papper eller tidigare nämnda filmer? Som det är nu så är det ju bara lösa rykten och får mer känslan av att skrivarna i ämnet baqq vräker ur sig personliga åsikter. Om mannen är så oduglig borde det ju finnas dokumenterad dirt på honom?
Citera
2019-02-28, 02:21
Bannlyst
Mycket märkliga påståenden på Mikael Gunnarsson. Som en nära vän till honom i 30år också som affärs kompanjon i Stockholm. Så finner jag det märkligt att dessa påståenden är sanna. Det värkar vara någon form av häxjakt på han och hans familj. Och det finns ingen logisk sanning i dessa påståenden. Som jag känner honom så har han alltid varit en person som försökt vara lojal, hjälpsam och knappast aldrig lurat någon. Men nu har jag inte haft någon kontakt med honom på ex antal år. Och jag finner detta osannolik att det är den Mikael Gunnarsson ni pratar om. Mikael Gunnarsson lärde jag känne 1986. Och jag förstår inte hur ni vågar gömma er bakom en dator och hänga ut honom. Han har figurerat i Sveriges under väld tills 2008 när han valde att kliva av allting. Han va en person som drev det mesta. Och han har nog redan listat ut vilka som skriver för det kan bara vara ett fåtal personer som skriver. Eller säkert några som är skyldig han pengar. Jag har läst alla status uppdateringar och finner allt märkligt. Jag har försökt nått honom på telefonnummer som ni angett har men har inte lyckats nått honom. Så sluta skriv skit om honom och hans familj om ni inte har något bättre att komma med. En av alla som lessnat på denna skit historia.
Citera
2019-02-28, 04:43
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PundarTrollet
Mycket märkliga påståenden på Mikael Gunnarsson. Som en nära vän till honom i 30år också som affärs kompanjon i Stockholm. Så finner jag det märkligt att dessa påståenden är sanna. Det värkar vara någon form av häxjakt på han och hans familj. Och det finns ingen logisk sanning i dessa påståenden. Som jag känner honom så har han alltid varit en person som försökt vara lojal, hjälpsam och knappast aldrig lurat någon. Men nu har jag inte haft någon kontakt med honom på ex antal år. Och jag finner detta osannolik att det är den Mikael Gunnarsson ni pratar om. Mikael Gunnarsson lärde jag känne 1986. Och jag förstår inte hur ni vågar gömma er bakom en dator och hänga ut honom. Han har figurerat i Sveriges under väld tills 2008 när han valde att kliva av allting. Han va en person som drev det mesta. Och han har nog redan listat ut vilka som skriver för det kan bara vara ett fåtal personer som skriver. Eller säkert några som är skyldig han pengar. Jag har läst alla status uppdateringar och finner allt märkligt. Jag har försökt nått honom på telefonnummer som ni angett har men har inte lyckats nått honom. Så sluta skriv skit om honom och hans familj om ni inte har något bättre att komma med. En av alla som lessnat på denna skit historia.

Du har inte provat att ringa direkt till den där bilverkstan i Gävle han driver (drev) om du nu frenetiskt har provat en massa telefonnummer? Så Gunnarsson har vandrat den smala vägen sedan han lämnade ”Sveriges under värld” menar du? Var han en big shot? Åkte han runt och åt upp kaffebröden för sådana som inte betalade i tid? Spöade han kärringar på fritiden eller var det en dedikerad arbetsuppgift under 80-talet?

Intressant att höra från någon som känner honom väl! Hur mycket väger han per längdmeter? Är han skyldig någon pengar? Är han en skicklig mekaniker eller lika inkompetent som hans kunder påstår? Enligt dig är han alltså egentligen en riktig hedersknyffel?
Citera
2019-02-28, 08:56
Medlem
Brotrollets avatar
Citat:
Precis så som du beskriver honom ser han på sig själv.
Hmmm undrar jag???
Och undre värld vadå?
Man blir inte yrkeskriminell på att spöa barn och kvinnor och fiffla med momsen.
Citera
2019-02-28, 10:16
Bannlyst
Slagit kvinnor och barn!! Inte bra. Fifflat med momsen det gör nog dom flesta företag i Sverige för att kunna överleva. Har begärt ut domar idag från tingsrätten. Han är en av Sveriges farligaste människor och det vet jag och det är inget skitprat. Så gå och träffa honom istället om ni törs. Återkommer i detta ärende!
Citera
2019-02-28, 16:38
Medlem
Brotrollets avatar
Citat:
Slagit kvinnor och barn!! Inte bra. Fifflat med momsen det gör nog dom flesta företag i Sverige för att kunna överleva. Har begärt ut domar idag från tingsrätten. Han är en av Sveriges farligaste människor och det vet jag och det är inget skitprat. Så gå och träffa honom istället om ni törs. Återkommer i detta ärende!
Sveriges farligaste.
Jodu det kan du drömma om och rätt uppenbart vem som ser honom som sveriges farligaste och det finns bara en som gör det.🤣🤣🤣😀😀🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Citera
2019-03-03, 22:30
Medlem
JBernards avatar
Jag vill bara påpeka att jag vare sig ”hängt ut” någon eller spridit några rykten. Jag har ifrågasatt din handel och vandel baserat på information inhämtad från tråden. För en utomstående framstår du knappast som vare sig hederlig företagare eller oskyldigt offer. Hoppas du slår in på den smala vägen och koncentrerar dig på att göra kunderna nöjda, om du är lika duktig mek som du påstår.
Citera
2019-03-05, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brotrollet
Precis så som du beskriver honom ser han på sig själv.
Hmmm undrar jag???
Och undre värld vadå?
Man blir inte yrkeskriminell på att spöa barn och kvinnor och fiffla med momsen.
Varenda Sandvikenbo inklusive jag vet ju vad det här är för människa, tragiskt.
Citera
2019-03-06, 13:57
Medlem
Brotrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Jag vill bara påpeka att jag vare sig ”hängt ut” någon eller spridit några rykten. Jag har ifrågasatt din handel och vandel baserat på information inhämtad från tråden. För en utomstående framstår du knappast som vare sig hederlig företagare eller oskyldigt offer. Hoppas du slår in på den smala vägen och koncentrerar dig på att göra kunderna nöjda, om du är lika duktig mek som du påstår.
Man behöver inte hänga ut det här exemplaret för som du såg i det borttagna delarna så finns det inga spärrar på vad han hittar på.
Det kommer mer snart för miljökontoret och
fastighetsägarna har varit på besök vet jag.
Utfallet på det besöket blir inte kul för firmatecknaren dvs blir nog vite och kanske en flytt.
Undrar om hon ( firmatecknaren)har koll på hur dyrt det kan bli när miljökontoret är inblandat?
Grannarna har tröttnat på honom och med 100% säkerhet kommer det mer underhållning snart i från 🧚‍♀️💪👃🤛🤣🤣
Citera
2019-03-06, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brotrollet
Man behöver inte hänga ut det här exemplaret för som du såg i det borttagna delarna så finns det inga spärrar på vad han hittar på.
Det kommer mer snart för miljökontoret och
fastighetsägarna har varit på besök vet jag.
Utfallet på det besöket blir inte kul för firmatecknaren dvs blir nog vite och kanske en flytt.
Undrar om hon ( firmatecknaren)har koll på hur dyrt det kan bli när miljökontoret är inblandat?
Grannarna har tröttnat på honom och med 100% säkerhet kommer det mer underhållning snart i från 🧚‍♀️💪👃🤛🤣🤣
Bara vi slipper honom här i Sandviken igen 😂
Citera
2019-03-06, 21:57
Medlem
Brotrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provodider1650
Bara vi slipper honom här i Sandviken igen 😂
Hit till Sandviken är nog lungt men man vet aldrig 😳😖🤣
Citera
2019-03-11, 22:43
Medlem
Inga hyrer betade på Gefle strand, tanten inser till slut vilket kräk han är. Med 700.000 kr minst i skulder han skapat.Men idioten säger att hen inte skuldsatt nån fan va dumma ni är som tror på en av Sveriges Farligaste man, hahahahahaha Kanske nå scoutflickor är rädd för denna idiot. Skuldsatt sin mamma så hon får betalaskiten efter honom. Tyvärr verkar hen få stöd av en bre affärsman Thyr varför försvarar ni en sjuk idiot som denna? För alla i denna tråd så stöder den stora firman Thyr honom. Så göringa affärer med Thyr. Kanske är Thyr som gömmer Mr G s båt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in