Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 5
  • 6
2018-02-28, 12:35
  #61
Medlem
Nu censureras det hej vilt, på Youtube och annorstädes. Bara ett par timmar efter att jag sett en intervju med en lärare på skolan där hon vittnar om att hon sett en polis "in full metal garb. Helmet, face-mask, bulletproof armor, shooting this rifle that I’ve never seen before", så har filmen förvandlats till en suddig stillbild. Det var naturalnews.com som hade filmen i en artikel, tillsammans med några andra filmer. Dessa försvinner nu för mig när jag klickar på dem, men är fortfarande sebara hos http://www.thetruthseeker.co.uk/?p=166447, som återger artikeln. Förmodligen är det en tidsfråga innan de försvinner där också.

En del av lärarens berättelse finns dock i artikeln. Hon har just släppt in en massa elever i sitt klassrum, när hon får syn på skytten.
Citera
2018-03-01, 02:42
  #62
Medlem
En förklaring till den mycket märkliga Sheriff Scott Israel's beteende går att se i den här videon
Sheriff Israel

Vad är det som är konstigt med honom?
Alla som följt fallet, speciellt de med egna barn kan säkert leva sig in lite bättre och denna mannens reaktion tar alla priser med tanke på vad som kommit fram. Han verkar inte vara påverkad över att han "missat" denna skolskjutaren eller påverkad känslomässigt över att så många blivit dödade eller skadade. De föräldrar som fått sina barn dödade och hör honom måste vara helt vansinniga. Vansinniga på att polisen inte vidtagit åtgärder tidigare eller under skjutningen eller att han när han pratar försöker komma undan eget ansvar. Det beteendet fixar man inte som drabbad

I videon som Bombard's Body Language visar reagerar hon över att ha slickar sig om munnen och det är rejält. Muntorrhet kan drabba drogade personer vilket är Bombard's förslag och jag tror hon har rätt. Han är hög på droger och det är därför som han "fixar" situationen på det sätt han gör.

Här är hela intervjun från CNN
Tapper grills Sheriff Israel over school shooting response
Citera
2018-03-02, 23:56
  #63
Medlem
Här ställs massa relevanta frågor som vid normala brott alltid besvaras men som vi aldrig kommer få reda på här

Expert Asks Questions about Florida Shooting

Finns det över huvud taget någon teknisk bevisning för att Nikolas Cruz sköt ett enda skott?
Citera
2018-04-10, 17:44
  #64
Medlem
Dead at 42: Broward County Sheriff deputy who questioned Parkland school shooting’s gun control agenda

Citat:
Sometime on or around April 1, 2018 Broward County Sheriff’s Deputy Jason Fitzsimons, 42 years old and in excellent state of mind and health, called in sick to his job. Shortly thereafter Fitzsimons was found dead on his sofa. There has been a complete “news blackout” of this curious and untimely death.

De skiter i att alla fattar att han blivit mördad, man bryr sig inte längre. Man behöver inte ens veta vad sannolikhet är för att kunna räkna ut att alla som råkar dö så fort de kritiserar fel personer blivit mördade
Citera
  • 5
  • 6

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback