Citat:
Ursprungligen postat av
goseigen
Ja, det har jag.
Det finns inga bevis för dessa falseflags och de som sysslar med det är kompletta idioter.
Att ens titta på den video som länkades är att visa hjärndödhet.
Det är väl gulligt att du är ett får som konsumerar sådant här som vore det porr.
Har du någon egen åsikt om det du just frågade om, i så fall framgick det inte av vad du skrev, och jag kan tala om varför. Du har aldrig någon egen åsikt. Allt är sådant du har snappat upp av någon annan.
Vill du tala med mig får du stryka ord som, det är väl gulligt, för då får du veta att det finns smartare saker i botten på dammar, eller att du hör hemma på ett zoo.
Vad menar du?
Är det hjärndödhet att se en riktig intervju med en elev från skolan som dessutom gick tillsammans med GM ut från skolan?
Det är mindre hjärndött att titta på en ”sammanfattning” i aftonblaskan menar du?
Här har du ännu en RIKTIG intervju med en elev från skolan som VAR MED när det hände,
https://youtu.be/g67mCOP75sk
(Spola till 1:37 för att slippa hallåan)
Samma som vanligt vid dessa händelser, flera skyttar. Övningar i anslutning osv osv..
Nej, jag har ingen egen åsikt.
Jag har inte ens bildat mig en uppfattning om denna aktuella skjutning.
Och nej, jag har ingen teori om varför de gör detta om och om och om igen över världen.
Jag vet bara att det inte stämmer, och vittnesmålen talar till min fördel.
Irriterade mig bara på din arroganta attityd gentemot ”konspirationsteoretiker”, som jag till en stor skopa kan hålla med om snurrar iväg det för långt ibland.
Men alternativet, de som tuggar gräs och muuuar ikapp med lets dance är faan tusen resor värre, där finns ju inte ens tillstymmelse till hjärnverksamhet.
Och då pratar vi om majoriteten av befolkningen.
Titta du på INTERVJUERNA med eleverna, och ta dig en funderare innan du uttalar dig i ämnet igen.
Annars är du välkommen att starta en tråd om hur förrvirrade alla ”konspirationsteoretiker” är...eller det finns nog redan en sån.