2006-12-29, 19:57
Medlem
MisterGGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spwnzn
I Vsters hade dom en gsttatuerare frn England ett tag, han skulle terkomma (antagligen efter nyr) och gra lite mer.. Han brukade vara hr i ungefr 1-2 veckor berttade min vn som r "stammis" p studion i frga..
Kom p att du kan ju maila dom och frga istllet.. http://www.bluebird-tattoo.com/

Lycka till!

Edit, han heter Alex och han skulle vara tjockt bra p att gra portrtt osv..
Frga dom om dom kanske har ngn address dr man kan skda hans verk :]

Det r Alex p "Rites of passage" jvligt duktig tatuerare! En av mina kunder var dr och tatuerade sig, det ser sjukt bra ut! Johanna r riktigt duktig hon med iofs. Vet dock inte hur hon r p realistic.
2006-12-30, 12:28
Medlem
spwnzns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MisterGG
Det är Alex på "Rites of passage" jävligt duktig tatuerare! En av mina kunder var där och tatuerade sig, det ser sjukt bra ut! Johanna är riktigt duktig hon med iofs. Vet dock inte hur hon är på realistic.

Precis! Johanna hade gjort alla tatueringar på min vän och han är mycket nöjd, men jag tror inte han har någon mer porträtt aktig dock
Ska höra med han och se om jag får skicka upp ngn bild på han i bildtråden..

Edit, min kompis hade en bild på en tattoo av alex.. bild finns här http://archive.pixbox.se/arkivet/syn...80/4802787.jpg
2006-12-30, 23:16
Bannlyst
Johanna r super duktig p newschool, men jag har inte sett ngot hon gjort i black and grey. Vet inte om hon gr mycket snt alls.
2006-12-31, 14:16
Medlem
knoxahs avatar
Ngon som vet ngot bra stlle kring Lule/Boden/Pite?
2007-01-01, 16:04
Medlem
turbanurbans avatar
Pite

Citat:
Ursprungligen postat av knoxah
Ngon som vet ngot bra stlle kring Lule/Boden/Pite?

Left Hand tattoo i Pite r sjukt duktiga.

www.lefthandtattoo.se
2007-01-03, 13:19
Medlem
nisse06s avatar
Har letat igenom alla sidor i trden efter tips i Jnkping med omnejd utan att hitta nt bra svar. Vet att flera jnkpingsbor ker till Herrljunga fr att tatuera sig, finns det verkligen ingen bra tatuerare nrmare?

Jag har egentligen inget emot att ka lngt fr att tatuera mig men ska man ka ngra gnger frst fr att diskutera motiv mm s blir det lite krngligare.
2007-01-04, 13:24
Medlem
HC-Skins avatar
Oldchool slevees

r det ngon om vet ngon i norrland som r riktigt grym p oldschool? Skulle kunna tnka mig att ka var som helst fr att f en riktigt schyst oldschool sleeve. Har skt runt mycket men inte riktigt hittat ngon som hllit den standard som jag tycker jag frtjnar
2007-01-04, 17:15
Bannlyst
str i valet och kvalet mellan evil eye och east street i stockholm.
Vilken br jag vlja och varfr?
Har eget motiv jag skulel behva diskutera med dem om.
2007-01-04, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Super8
str i valet och kvalet mellan evil eye och east street i stockholm.
Vilken br jag vlja och varfr?
Har eget motiv jag skulel behva diskutera med dem om.
Jag sger som jag brukar, fr en thailnks street shop "lpande band" tatuerings knsla utav East Streets studio(inget illa menat om folket som jobbar dr d de vet vad de hller p med).
Hela konceptet stinker frsta tatuering och kndis klientel enligt mig och jag kommer aldrig mer stta min fot dr igen.
2007-01-04, 18:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Quid
Jag sger som jag brukar, fr en thailnks street shop "lpande band" tatuerings knsla utav East Streets studio(inget illa menat om folket som jobbar dr d de vet vad de hller p med).
Hela konceptet stinker frsta tatuering och kndis klientel enligt mig och jag kommer aldrig mer stta min fot dr igen.
s det r inga fel p de som jobbar dr, det r klientelet?
2007-01-04, 18:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Super8
s det r inga fel p de som jobbar dr, det r klientelet?
Det skrev jag inte heller, har ganska s svrt att stta fingret p och beskriva den beska knsla jag fr utav studion East Street. Fr inte samma knsla av vlkommen het dr som nr jag beskt andra stllen runt om stan och tyvr har inte min inre bild av East Street blivit bttre under de senaste ran efter deras tvreklamjippon annat bajs.
2007-01-05, 00:21
Bannlyst
om vi bortser frn det och bara ser till deras kvalitet och kunskap?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in