Citat:
Ursprungligen postat av Paschli
Mitt ex gaddade sig dr, det blev infekterat. Tror han brister ngot i hygien. Har kompis som gjort en Holy Trinity-symbol p magen dr, den ser sjukt skabbig ut.. Han har la dekat ner sig rejlt mot fr de som finns i nrheten. Du borde titta in Temple of Art i Hrnsand, vet inte hur ofta Jocke r dr, men han r duktig. Andreas p Chockland i Kramfors r att rekommendera med, han har blivit riktigt grym. Jag r njd med allt jag gjort hos honom.
Har aldrig hrt s mycket skitsnack i hela mitt liv.
Dom gnger jag har tatuerat mig hos Paul, har han inte visat ngra tecken p bristande hygien, tror nog ditt ex har nog mer med infektionen att gra n Paul.
Sedan s finns det ju saker tatuerare r bttre och smre p, i Pauls fall lgger han ner mer energi i Asiatiska grejjor, som min drake, helt perfekt!
Men han sger sjlv att det inte r speciellt kul med folk som kommer in och vill ha tribals och enkla grejjer. Dock finner jag det konstigt att han gjort en dlig Holy Trinity symbol, d han har gjort en skitsnygg Keltisk sol(som r nog mycket mer avancerad) p en av mina bsta vnner.

r det samma tatuerare vi talar om?
Sedan s skulle jag sjlv inte g p Temple of Art. Inte fr att dom inte r bra, men jag litar inte p dom, eftersom bda har haft missbrukarproblem.