2006-12-01, 16:02
Medlem
sekias avatar
Aprop tatuerare i Sundsvall.

Enligt en bekant s har Ernie p Sundsvall tatoo studios vunnit SM tv gnger (Jag r inte s insatt, antar att det finns tusen kategorier) s det borde ju betyda att han vet vad han gr. Han trodde ven att han hyrde in sig i olika studios i Sverige och tatuerar p mnga olika stllen. Jag r helt frsk vad gller tatueringar, men hoppas sklart att han kan gra en t mig om han r i Sundsvall ngonting.

Killen som jag snackade med vidare ansg att bde Cliffords och Taurus var riktigt dliga, han gav inga exempel. Men han brukar ha hyfsad koll p sdana hr saker s jag litar nog p hans omdme.

Aja, kanske gjorde alla oss Sundsvall lite mer informerade om tatuering hr ^_^
2006-12-01, 21:53
Medlem
Miffo knasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heartagram
Bst i Gteborg om man vill tatuera verklighetstrogna ansikten? Uppskattar verkligen tips, skiter i om det blir dyrt, men det ska bli sjukt bra...

Panache, min mamma tatuerade sig dr, de verkar duktiga!
2006-12-03, 17:38
Medlem
turbanurbans avatar
temple of art

Ny URL:

http://templeof-art.com.scorpionshops.com/index.php

2006-12-03, 18:30
Medlem
jens__Es avatar
Jag har gjorde min gadd hos sleepy dragon i sandviken.
Blev inte direkt bra med tanke p vilket ltt motiv det var. Sen hans bemtande eftert nr jag vela fylla i den va inte det bsta s dit kommer jag inte g igen.
2006-12-03, 18:42
Medlem
Paschlis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ma_H
ngon som vet om hur kvalliten p Pauls Custom Tattoo hrnsand?

Mitt ex gaddade sig dr, det blev infekterat. Tror han brister ngot i hygien. Har kompis som gjort en Holy Trinity-symbol p magen dr, den ser sjukt skabbig ut.. Han har la dekat ner sig rejlt mot fr de som finns i nrheten. Du borde titta in Temple of Art i Hrnsand, vet inte hur ofta Jocke r dr, men han r duktig. Andreas p Chockland i Kramfors r att rekommendera med, han har blivit riktigt grym. Jag r njd med allt jag gjort hos honom.
2006-12-03, 18:52
Medlem
VeraDoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miffo knast
Panache, min mamma tatuerade sig dr, de verkar duktiga!

Panache skulle jag aldrig tatuera mig p. Har piercat mig dr en gng, nr jag var 15-16. Eftersom jag inte kunde visa leg p att jag var ver 18 s piercade dom mig inte riktigt, utan dom krde med en sn dr pistol man gr hl i ronen med. Mycket obehagligt o ha ett rhnge i nsan, det kan jag sga er.
2006-12-03, 20:04
Bannlyst
Ngon med erfarenhet frn Theo Jak p Infamous?
2006-12-04, 12:26
Medlem
TeamAAs avatar
Diablo p Hornsgatan i Sthlm.

Nn som har erfarenheter?
2006-12-15, 15:12
Medlem
Akatsukis avatar
Skitsnack...

Citat:
Ursprungligen postat av Paschli
Mitt ex gaddade sig dr, det blev infekterat. Tror han brister ngot i hygien. Har kompis som gjort en Holy Trinity-symbol p magen dr, den ser sjukt skabbig ut.. Han har la dekat ner sig rejlt mot fr de som finns i nrheten. Du borde titta in Temple of Art i Hrnsand, vet inte hur ofta Jocke r dr, men han r duktig. Andreas p Chockland i Kramfors r att rekommendera med, han har blivit riktigt grym. Jag r njd med allt jag gjort hos honom.

Har aldrig hrt s mycket skitsnack i hela mitt liv.
Dom gnger jag har tatuerat mig hos Paul, har han inte visat ngra tecken p bristande hygien, tror nog ditt ex har nog mer med infektionen att gra n Paul.

Sedan s finns det ju saker tatuerare r bttre och smre p, i Pauls fall lgger han ner mer energi i Asiatiska grejjor, som min drake, helt perfekt!
Men han sger sjlv att det inte r speciellt kul med folk som kommer in och vill ha tribals och enkla grejjer. Dock finner jag det konstigt att han gjort en dlig Holy Trinity symbol, d han har gjort en skitsnygg Keltisk sol(som r nog mycket mer avancerad) p en av mina bsta vnner. r det samma tatuerare vi talar om?

Sedan s skulle jag sjlv inte g p Temple of Art. Inte fr att dom inte r bra, men jag litar inte p dom, eftersom bda har haft missbrukarproblem.
2006-12-15, 15:13
Medlem
Akatsukis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ma_H
ngon som vet om hur kvalliten p Pauls Custom Tattoo hrnsand?

Helt perfekt...
beroende p vad du gillar frsts. Hemskt duktig p Asiatiska tatueringar
2006-12-15, 20:48
Medlem
Paschlis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Akatsuki
Har aldrig hrt s mycket skitsnack i hela mitt liv.
Dom gnger jag har tatuerat mig hos Paul, har han inte visat ngra tecken p bristande hygien, tror nog ditt ex har nog mer med infektionen att gra n Paul.

Sedan s finns det ju saker tatuerare r bttre och smre p, i Pauls fall lgger han ner mer energi i Asiatiska grejjor, som min drake, helt perfekt!
Men han sger sjlv att det inte r speciellt kul med folk som kommer in och vill ha tribals och enkla grejjer. Dock finner jag det konstigt att han gjort en dlig Holy Trinity symbol, d han har gjort en skitsnygg Keltisk sol(som r nog mycket mer avancerad) p en av mina bsta vnner. r det samma tatuerare vi talar om?

Sedan s skulle jag sjlv inte g p Temple of Art. Inte fr att dom inte r bra, men jag litar inte p dom, eftersom bda har haft missbrukarproblem.

Paul i den "gamla" delen av stan. Jag r inte drifrn sjlv, svrt att frklara vart. Jag har sett flertalet gaddningar av honom, tycker det mesta sett halvdant ut. Fast jag kanske har haft otur? Det r mnga som gillar honom. I vilket fall som helst skulle jag inte lgga mig under nlen dr. Han var bttre frr, i mitt tycke. Nu finns det lite mer att titta in hr uppe
2006-12-16, 15:51
Medlem
Studios i Eskilstuna?

Hej

Frsta frgan r vart har Galin tagit vgen? han verkar inte vara kvar i eskilstuna tyvrr, att jag inte mrkt att han stngt fren nu mste vara ett tecken p att jag tatuerar mej alldeles fr sllan..

Vad finns det fr erfarenheter av dom andra 2 eller br man sikta p sthlm eller vsters?
Var inne p nasty art fr lnge sen (ls vldigt lnge sen) och kollade lite men tyckte dom var lite fr stddiga d s jag r lite emot att g dit igentligen

Ska gra om en gammal till en drake p arm/axel.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in