2006-09-11, 03:57
Medlem
polvos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalimaar
Finns det ngon bra tatuerare i vrmland, karlstad trakten?

Keith-nnting, han hll till p skindeep frut, men nu har han en egen studio som heter typ origial tattoo eller s. I Karlstad r det hr...

Jag rekomenderar dremot ICKE en viss Calle p Lucky 7 i norrkping, har en skitsimpel tatuering som han gjort, ser fan ut som han gjort den i smnen, slarvigt som hell.
2006-09-11, 22:37
Medlem
Bolleistheshits avatar
Circle i Sundyberg!

Grymt duktiga och trevliga!
2006-09-11, 23:51
Medlem
Utifrn egen erfarenhet vill jag sga House of Pain i Falun, f.d. Anubis Tattoo. Samma kille som gaddar nu som tidigare. Den tatueringen jag gjorde dr fr ngra r sen blev allt annat n bra. Asymetrisk, ojmt i konturerna, fula flames och fel frger (!!!) p resterande motiv n de jag nskade... Tyckte ven att det var lite ofrsht att killen rkte inne i studion, under en paus mitt i taueringen. S dr har jag aldrig satt min fot igen.

Dremot vill jag plussa fr Par i Hjrter i Borlnge. Dit gick jag och gjorde tillfixning av den ovanstende gaddningen, samt en ifyllning av en ldre. Har ven gjort min senaste dr, och r helt igenom njd. Trevliga och duktiga tatuerare
2006-09-12, 02:26
Medlem
AssCobras avatar
Inget som vet hur Bjrn p city tattoo i gbg r p japanska, vet att Kalle r bra p det, men efter som bjrn gjorde min drake jag blev jvligt njd med den s skulle jag vilja ge honom frnyat frtroende. Men man mste ju kolla upp grejerna frst
2006-09-13, 11:59
Medlem
johnny_viciouss avatar
Okej, d raderar jag skiten istllet och rder AssCobra att inte posta dubbelposter i forumet, bttre d att bumpa sin frga. Trden finns hr fr ett syfte...

//Mod
2006-09-13, 12:07
Medlem
ngon som har nn erfarenhet av tattoos by viking i uddevalla har sett en del drifrn och det har sett bra ut
2006-09-13, 13:02
Medlem
AssCobras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johnny_vicious
Okej, d raderar jag skiten istllet och rder AssCobra att inte posta dubbelposter i forumet, bttre d att bumpa sin frga. Trden finns hr fr ett syfte...

//Mod

oki doki... knns bara s segt med stora trdar ibland.. ltt hnt att man missar, men skall tnka p detta tills nsta gng.
2006-09-13, 13:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Trollish

Nynshamn tattoo riktigt bra stlle mot frmodan.

WOOOOOOOOOOORD
2006-09-13, 20:19
Medlem
T-5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goonie
ngon som har nn erfarenhet av tattoos by viking i uddevalla har sett en del drifrn och det har sett bra ut
Har gjort ngra gaddar hos han. Kr alldeles fr djupt och mnga linjer har han krt fr ttt, fljden av detta har blivit att de gtt ihop efter ett par r. Mnga linjer r vldigt ojmna med. Tv vnner som gjorde sina frsta gaddar dr har exakt samma problem, s det r inte min hy som krnglar... Ta dig ner till Gteborg istllet dr det finns mnga som r duktigare. Mina andra gaddar har jag krt hos Ulrik p Bloodwork Tattoo och r helnjd!
2006-09-14, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av T-5
Har gjort ngra gaddar hos han. Kr alldeles fr djupt och mnga linjer har han krt fr ttt, fljden av detta har blivit att de gtt ihop efter ett par r. Mnga linjer r vldigt ojmna med. Tv vnner som gjorde sina frsta gaddar dr har exakt samma problem, s det r inte min hy som krnglar... Ta dig ner till Gteborg istllet dr det finns mnga som r duktigare. Mina andra gaddar har jag krt hos Ulrik p Bloodwork Tattoo och r helnjd!

ok ska flytta ner till uddevalla snart s jag funderade lite men d blir det en tripp till gbg d mvh goonie
2006-09-17, 04:35
Medlem
LostSouls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cejrin
Utifrn egen erfarenhet vill jag sga House of Pain i Falun, f.d. Anubis Tattoo. Samma kille som gaddar nu som tidigare. Den tatueringen jag gjorde dr fr ngra r sen blev allt annat n bra. Asymetrisk, ojmt i konturerna, fula flames och fel frger (!!!) p resterande motiv n de jag nskade... Tyckte ven att det var lite ofrsht att killen rkte inne i studion, under en paus mitt i taueringen. S dr har jag aldrig satt min fot igen.

Dremot vill jag plussa fr Par i Hjrter i Borlnge. Dit gick jag och gjorde tillfixning av den ovanstende gaddningen, samt en ifyllning av en ldre. Har ven gjort min senaste dr, och r helt igenom njd. Trevliga och duktiga tatuerare

Om det r Boris du syftar p s r han sedan ett bra tag borta drifrn, han jobbar fr samma kedja fast i ett annat land. Fast du kanske syftar p ngon som tog ver ett tag efter honom. Trist att du vart missnjd med din tatuering.
2006-09-20, 22:40
Medlem
Turbotjejens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Megadeth
skulle vilja varna alla fr 'handen tattoo' i haninge. har sett 20-30 grejjer frn dom och ingen har varit bra.

men jag kan rekomendera morty p flash fighters. jvlar vilka grejjer jag sett han gra. kolla sjlva: http://www.flashfighters.nu/
Hller med, han r rtt ojmn p det jag sett o det han gjort p mig... lrlingen (fd?) ska vara riktigt bra vad jag har hrt..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in