2018-02-10, 19:44
Medlem
PatrickB8mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
J

Och apropå den känsliga frågan om brott/etnicitet säger han:

Är det inte hög tid att BRÅ återupptar forskningen kring invandring/brottslighet? Om läget nu är så allvarlig som experter på området vill göra gällande.

Kommer INTE att hända så länge vi har quislingregimer i det här landet !
Citera
2018-02-10, 19:47
Medlem
Autismpowers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erikdenhalte
Jag förstår att Du kan sova gott om natten....du är sann mot Dig själv...och vågar se verkligheten som den är . Du har tåga! Jag är nästan den puppa jag är ...snart kan jag också flyga. Slippa dom skuldkänslor som det innebär att vara falsk mot det som är rätt och fel.
Alla har ett ansvar, vill man inte ta det och försöka göra något alls så förtjänar man inte att bli respekterad, många jag känner försöker slingra sig med ursäker "jag kan inte göra något för att påverka" eftersom de inte vill såklart det är ju mitt och alla andras ansvar inte deras. "det kommer nog lösa sig av sig självt" ja men så praktiskt för dig då är det alla vi andra fortfarande som får bära ansvaret och ta risker för det finns inget som tyder på att problemet försvinner om ingen gör något, mycket respektabelt att framföra den ursäkten. "jag bryr mig om det jag tycker är viktigt, som miljön" ja det låter som det mest akuta problemet vi står inför här, att jag inte tänkte på det? Eller är det så att du bara vill ha en ursäkt som gör att du inte framstår som en lika stor egoist?

Alla dessa citat kommer från folk i min omgivning, Jag kommer aldrig sluta prata om verkliga problem närhelst det faller mig in. Kan säga att när man uttrycker sorg över den här utvecklingen på internet så reagerar nästan alltid någon starkt emot och målar ut mig som klandervärd när jag berättar för folk utomlands vad som händer i Sverige, det är och kan bara rasism alltihop givetvis så praktiskt för dem! Men det sker även på ställen där det bara finns svenskar såklart, blir alltid bannad överallt ofta i smyg så ingen ska märka något.

Min reaktion på det är att att ta screenshots på deras förnekande redogöranden och sedan hänga ut dem med bild och statistik som visar vilka lögnare de är. Lögner som alltid är papegojade floskler från media eller ibland ännu mer bisarra förnekanden när de applicerar sin egen kreativitet som att det skulle vara mindre allvarligt om man blir dödad med granat än om man blir skjuten(japp det är en reaktion en faktiskt fd. partimedlem i sossarna menat vid min konfrontation). Det ska göra ont att ljuga speciellt om allvarlig brottslighet, det är fan osmakligt om något. Jag ska göra allt i min makt för att göra det omöjligt för alla att fly verkligheten så ofta jag kan!

Om du börjar göra det rätta så har du min respekt, klart man inte vågar vara helt öppen till en början det vågade inte jag heller det kom gradvis. Något annat jag gör är att tapetsera min ort med A4-papper där jag uppmanar folk att alla måste ta ansvar och ställa sig öppet emot utvecklingen. Med bilder på bevis där t.ex. media blir ertappade med att framföra lögner, statistik eller i övrigt jobbiga bilder som Aftonslasken aldrig skulle visa för att det går emot deras agenda. River någon ner dem går jag bara och sätter upp nya nästa gång jag går förbi. De ska upp överallt, biblioteket, sporthallen, matbutiken osv. Nertagna? Upp med nya! Finns alltid mer att göra och du kan också sätta upp dina egna. Bättre göra något än att inte göra något alls.

Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Jag ser inte problemet i att kriminella skjuter ihjäl varandra. De väljer självmant att gå med i dessa miljöer och de vet riskerna. Är det något att bry sig om? Om det är 5 av dem som dör varje år eller 500 tycker jag är en marginell företeelse.
Problemet är att flera oskyldiga redan blivit dödade i samband med det, eller som då någon lämnat en handgranat som en pensionär sedan blev sprängd av. Fler kommer det bli. Jag har förövrigt varit med om att det på relativt nära håll flertalet gånger, när jag bodde i Göteborgs ghetto låg mitt sovrum mot gatan där det skjutits flera gånger, kan säga att jag inte kände mig trygg där.

Citat:
Ursprungligen postat av erikdenhalte
Det är exakt så.....det är därför jag anser att det borde vara en laglig rätt att medborgare ska ha rätt att bära vapen....då Staten säger sig ha ekonomisk resursbrist och personal. Random...Du vet i dags läget inte Vad Du kan ev. råka ut för... och kidnappning., befinna dig på fel plats, någon försöker råna Dig,överfallsvåldtäkt ( numera gäller det även killar) m.m.
Du säger problemet används utåt mot oss andra....fråga ICA handlare på en mindre ort när denne utsätts för trakasserier förstörda fönster m.m. för att en som vill komma åt affärslokalen... sprängda restauranger.... som ägare nekat försäljning till utomstående och ej utannonserat för försäljning. Båtstölder, bilstölder....m.m. listan kan göras så lång som helst... vad Syrianska maffian gör, Öststatsmaffian gör....m.fl. VISST ÄR DET härligt med invandring och Fria Gränser EU ....när Vi talar om MAFFIA ...i BRYSSEL och Strassbourg där SITTER DOM!
Håller med, varje svensk utan dokumenterad psykisk sjukdom ska ha rätt att bära vapen. För inte fan kan polisen skydda oss.
Senast redigerad av Autismpower 2018-02-10 kl. 19:57.
Citera
2018-02-10, 19:48
Moderator
-Info-s avatar
Här demonstrerar Jerzy Sarnecki hans och de andra PK:iternas stora inkompetens:

Citat:
– Detta har tagit oss och polisen med total överraskning, fortsätter han.

Total överraskning? Bara en komplett idiot kan vara totalt överraskad.

Det är många som såg detta komma, för väldigt länge sen. Redan på 90-talet fanns ju varningstecknen.

Och det blir inte bättre av att de verkar vara helt handfallna:

Citat:
"Läget är jävligt allvarligt"

- Det tar tid att lära sig att bekämpa detta. Det kräver gigantiska resurser. Och det ser faktiskt väldigt illa ut just nu.

Först nu börjar de alltså fundera på hur de ska lösa detta problem?

Den slutsats man kan dra av detta är att mångkulturisterna och PK:iterna inte har haft den blekaste aning om vad de sysslat med, när de öppnade portarna till MENA, Afrika och vissa andra utomvästliga länder. Under alla dessa år så har Jerzy Sarneki bara svamlat. Trots hans fina papper så begrep han alltså inte vad som var på gång?
Citera
2018-02-10, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RadioDDR1
Sverige står inför en rad utmaningar.

Vi har varit naiva.
Citera
2018-02-10, 19:49
Medlem
Ovensteins avatar
Polackerna kastade ut (((femtekolonnarna))) ur landet och skiten hamnade i Sverige. Soppåsen scharnezci har nu hjälpt till att köra landet i botten med hjälp av 32 dels negern och svetsarhoran utan utbildning. Så nu sitter vi här med en muslimsk invasionarme bestående av inavlat degenererat kriminellt pack som dränerat landet under Knulla i bangkocks handlingsförlamade ledning. Det här kommer inte att sluta bra, alls.
Citera
2018-02-10, 19:50
Medlem
jimmythegents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickB8man
Kommer INTE att hända så länge vi har quislingregimer i det här landet !

Nej enligt Morgan Johansson så spelar det ingen roll om den kriminelle är svart eller vit,båda ska i fängelse om dom begår brott. Det han missar med det resonemanget är ju att man kan rikta insatser mot en särskilt vanligt förekommande brottslighet inom en etnisk grupp. Men han är väl rädda att stöta sig med dom nya väljarna den fega grisen.
Citera
2018-02-10, 19:50
Moderator
-Info-s avatar
Och framtiden då?

Citat:
Men segregationen ökar i Sverige och antalet utsatta områden växer, samtidigt som allt färre klarar den svenska grundskolan. I höstas rapporterade Skolverket att 17,5 procent av eleverna som gick ut årskurs nio under våren 2017 saknade gymnasiebehörighet. Det är den största andelen någonsin, och den har ökat kraftigt de senaste åren. För bara fem år sedan var andelen drygt 12 procent. De som inte klarar grundskolan är framför allt pojkar och framför allt elever med utländsk bakgrund.

– Det är en tickande bomb, säger Mikael Rying. Många frågar sig hur det har kunnat gå så här långt.

Ja. Det kommer bli värre. Och värre. Och värre.
Citera
2018-02-10, 19:52
Medlem
PatrickB8mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmythegent
Nej enligt Morgan Johansson så spelar det ingen roll om den kriminelle är svart eller vit,båda ska i fängelse om dom begår brott. Det han missar med det resonemanget är ju att man kan rikta insatser mot en särskilt vanligt förekommande brottslighet inom en etnisk grupp. Men han är väl rädda att stöta sig med dom nya väljarna den fega grisen.

Exakt !

Det borde vara skottpengar på sossesvin och deras väljare !
Jag hade gärna betalat en hundring per skalle !
Citera
2018-02-10, 19:53
Medlem
nidbilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Här demonstrerar Jerzy Sarnecki hans och de andra PK:iternas stora inkompetens:

Total överraskning? Bara en komplett idiot kan vara totalt överraskad.

Det är många som såg detta komma, för väldigt länge sen. Redan på 90-talet fanns ju varningstecknen.

Och det blir inte bättre av att de verkar vara helt handfallna:

Först nu börjar de alltså fundera på hur de ska lösa detta problem?

Den slutsats man kan dra av detta är att mångkulturisterna och PK:iterna inte har haft den blekaste aning om vad de sysslat med, när de öppnade portarna till MENA, Afrika och vissa andra utomvästliga länder. Under alla dessa år så har Jerzy Sarneki bara svamlat. Trots hans fina papper så begrep han alltså inte vad som var på gång?

Kan med nästan 90% säkerhet säga att minst 80% av befolkningen i Sverige såg att det fanns ordentliga "utmaningar" före 2015 dessa pk idioter framstår som dumskallar
Citera
2018-02-10, 19:53
Medlem
ja i kommande djupa lågkonjunktur behöver vi ett nytt avdrag

PSV-avdrag Personlig SkyddsVäst

"Jim Rogers, 75, says the next bear market in stocks will be more catastrophic than any other market downturn that he’s lived through."

https://www.bloomberg.com/news/articles/2018-02-09/jim-rogers-says-next-bear-market-will-be-worst-in-his-lifetime
Citera
2018-02-10, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av politiker.ljuger

Det här landet är en levande Cancer, och huvudtumören ligger i riksdagen.

Jag trodde han var lyckligt bortopererad och numera jobbade med hur man återställer tryggheten i landet!?
Citera
2018-02-10, 19:58
Medlem
Hoppet lever?

https://twitter.com/stegetefter/status/874490372285661184
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in