2018-02-12, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Ja, vad ska man säga? Sent skall syndarna vakna. Kriminologen Per-Olof Wikström är inte förvånad över utvecklingen i Sverige och ställer sig kritisk till att Brå slutat föra statistik över invandring och brottslighet.

Utdrag ur artikeln; https://fof.se/tidning/2018/2/artikel/laget-ar-javligt-allvarligt

Vidare säger, enligt min mening, en av Sveriges vettigaste kriminologer Per-Olof-Wikström (professor vid Cambridge) att han inte är förvånad över den svenska utvecklingen:

Och apropå den känsliga frågan om brott/etnicitet säger han:

Är det inte hög tid att BRÅ återupptar forskningen kring invandring/brottslighet? Om läget nu är så allvarlig som experter på området vill göra gällande.

Jag har personligen skrivit till Trump (hoppas han läser) att han borde dra in Sveriges ESTA. Vi huserar alldeles för många ISIS-terrorister eller islamister av olika slag med svenskt pass. Vi har bara kastat världen bästa pass till terrorister och totala mena-idioter.

Vi huserar snart 1 miljon muslimer i ett litet land som Sverige, det är fan sjukt.

Det skulle vara entrevlig markering mot etablissamanget om han drog in ESTA (VISA WAVER)
Citera
2018-02-12, 13:40
Medlem
TumTums avatar
Reflektioner :
Politikerna har i årtionden lyckats bäst med att kuva svensken
Vi har varit livrädda för att tycka fel
Vi har böjt oss för renodlade idioter som styrt sanningen dit de velat
Betalat skatt
Inte bränt bilar
Inte kastat tillhyggen på blåljus personal
Utan stått i givakt när riksfifflaren Måna Muslim turnerat runt med pekpinnen
Vad heter det, "cuckold" eller hur när svensken tittar på medan Ausländers gruppknullar Moder Svea

Se då till att styra upp denna jefla soppa eller omkom

Hanif Bali upplyser att Agenda " fulklippt" i M Göteborgs film
Allt för att elda på SVT's " opartiska" ja...., haha Agenda
Citera
2018-02-12, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TakeYouOnACruise
Ja, vad ska man säga? Sent skall syndarna vakna. Kriminologen Per-Olof Wikström är inte förvånad över utvecklingen i Sverige och ställer sig kritisk till att Brå slutat föra statistik över invandring och brottslighet.

Utdrag ur artikeln; https://fof.se/tidning/2018/2/artikel/laget-ar-javligt-allvarligt

Vidare säger, enligt min mening, en av Sveriges vettigaste kriminologer Per-Olof-Wikström (professor vid Cambridge) att han inte är förvånad över den svenska utvecklingen:

Och apropå den känsliga frågan om brott/etnicitet säger han:

Är det inte hög tid att BRÅ återupptar forskningen kring invandring/brottslighet? Om läget nu är så allvarlig som experter på området vill göra gällande.

Jag rekommenderar polisprofessorn 2.0 Bo Wennström för ytterligare nyansering samt fakta kring Sveriges situation. Han är Sveriges bästa kriminolog i mitt tycke!
www.polisprofessorn.se
Citera
2018-02-12, 15:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Karman
Klart förvirrat inlägg. Det enklaste är väl att kolla på vilka som har skapat dagens havererade Sverige och du tror alltså på fullaste allvar att samma partier och etablissemang ska kunna lösa problemen de själva skapat, med samma medicin som de använt de senaste decennierna?

Nej. Sverige är inte på väg att kollapsa.
Sluta sprida era lögner

fundforpeace.org/fsi/data/
Citera
2018-02-12, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JuanFlores
Sluta sprida era lögner

Det är vackert med drömmar. Ibland.
Citera
2018-02-12, 16:00
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JuanFlores
Sluta sprida era lögner

Så bra då. Dagliga skjutningar, sprängningar, explodernade handgranater, massiv ghettoutveckling och förlorat territorium, brukar ju tyda på en väldigt stabil utveckling av ett land.
Citera
2018-02-12, 16:15
Medlem
Karmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Jag nämner varje dag att det inträffat nya gruppvåldtäkter eller skjutningar för några sossar och vänsterpartister på jobbet.
Deras enda kommentar är att "samhället måste ta tag i dessa utmaningar". Sedan byter de snabbt samtalsämne.
De är som de vore lobotomerade eller hjärntvättade.
Noll sjukdomsinsikt kallas det. Och detta ord "utmaningar". Ett nyord lanserat av PK-maffian som egentligen betyder "stora problem". Men det är för känsligt att säga. Då erkänner de att de misslycktas och dragit ned Sverige i skiten.
Citera
2018-02-12, 16:38
Bannlyst
Kappvändarnas tid är nu. Nu väntar vi på Mona Sahlin.
Citera
2018-02-12, 16:51
Medlem
TumTums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ouzuo
Kappvändarnas tid är nu. Nu väntar vi på Mona Sahlin.
Inte då
Hon har betalat dyra pengar för att nafsa chilensk chorizo
Plus att hennes förtroende måste vara lägre än mitt saldo i slutet på månaden
Citera
2018-02-12, 17:41
Medlem
MrKingmeistahs avatar
Sarnecki överdriver av någon anledning, det varken är eller har varit allvarligt i Sverige, vi har fortfarande full kontroll på det mesta. Sen att vissa politiker fiskar röster från sveriges rasister inför valet är en helt annan sak.
Citera
2018-02-12, 18:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MrKingmeistah
Sarnecki överdriver av någon anledning, det varken är eller har varit allvarligt i Sverige, vi har fortfarande full kontroll på det mesta. Sen att vissa politiker fiskar röster från sveriges rasister inför valet är en helt annan sak.

Söker du jobb inom FN?

Vi i UN har ett ledigt här, Bagdad Bob fick sparken.
Senast redigerad av ouzuo 2018-02-12 kl. 18:23.
Citera
2018-02-12, 18:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tennant
Det är vackert med drömmar. Ibland.

1) du öppnade inte länken
2) du vägrar ge mig rätt.
3) sverige är inte på väg mot en kollaps.
4) Det är frustrerande att debattera mot one-liners och människor som undviker fakta, och helst bara låter sig styras av känslor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in