Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-03-13, 06:43
  #85
Medlem
JohnnyRottweilers avatar
Hittade detta vad e de olika sorterna står "Minimum Isotopic Enrichment" https://www.alsachim.com/product-C10...lonazepam.html
Only for research purposes not for buying or consuming
Citera
2018-03-13, 10:45
  #86
Medlem
Grymt bra leveranstid, beställde igår, fick det för 10 min sen. Fick även 8-10st extra vilket uppskattas.

Återkommer senare
Citera
2018-03-13, 21:43
  #87
Medlem
Fetgrisens avatar
Någon som vet om ND packar varorna okej?
Behöver ju inte berätta exakt hur, men om det är hyfsat packat. Vill helst inte ha hem ett brev med piller som bara är nerhällda i liksom..
Citera
2018-03-13, 23:39
  #88
Medlem
Babaumfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fetgrisen
Någon som vet om ND packar varorna okej?
Behöver ju inte berätta exakt hur, men om det är hyfsat packat. Vill helst inte ha hem ett brev med piller som bara är nerhällda i liksom..
Nja, jag fick mina två omärkta påsar invirade i alufolie, samt ytteremballage då.
Dåligt att inte märka upp påsarna.
Men alla piller var hela, +5-6 av varje och dom gör precis det dom ska.
Citera
2018-03-14, 07:16
  #89
Medlem
Harbards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fetgrisen
Någon som vet om ND packar varorna okej?
Behöver ju inte berätta exakt hur, men om det är hyfsat packat. Vill helst inte ha hem ett brev med piller som bara är nerhällda i liksom..

Tycker deras stealth är överdrivet bra.
Men ja, de kunde ju märkt påsarna med dess innehåll.
Citera
2018-03-14, 18:36
  #90
Medlem
Fetgrisens avatar
Fråga. Har småknaprat flualprazolam i ca två månader. Aldrig mer än 0.5 mg om dagen och inte varje dag. Gillar dom inte längre. Vad skulle ni säga är en rimlig dos att börja med av Metyl-Clonazepam? 2mg? Tänkte mest ha dom att sova på, men är gärna lite småskön dagen efter..
Citera
2018-03-15, 04:12
  #91
Medlem
Harbards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fetgrisen
Fråga. Har småknaprat flualprazolam i ca två månader. Aldrig mer än 0.5 mg om dagen och inte varje dag. Gillar dom inte längre. Vad skulle ni säga är en rimlig dos att börja med av Metyl-Clonazepam? 2mg? Tänkte mest ha dom att sova på, men är gärna lite småskön dagen efter..


4mg skulle jag rekommendera om du ska sova. Men testa gärna 2mg först och se om det funkar för dig
Citera
2018-03-15, 06:41
  #92
Medlem
ND snålar inte på varorna, man får alltid 5-10 extra än man beställt. Ibland mer.
Men skulle uppskatta att dom märkte upp påsarna, hoppas nån på ND läser detta och tar till sig detta
Citera
2018-03-16, 12:53
  #93
Medlem
Till att börja med stort tack till ND för den extremt snabba leveransen, stealthen och övervikten

Nu har jag utvärderat denna sen i tisdags. I tisdags tog jag först 4 mg då jag brukar tåla ganska mycket benzo. Sen tog jag 3 till utspritt över dagen. Totalt 10 mg. Onsdagen tog jag t.o.m 6 st.
Kan börja med att säga att detta inte verkar (enligt mig) som en flumbenzo, vilket är väldigt bra. Anledningen till att jag tog fler var för att jag ville testa om man kunde få något rus. Det får man inte.
Normalt sett när jag tar lite högre doser av andra benzos känns det som jag går på autopilot. Typiskt benzo, man tror man är normal fast man inte är det. Jag säger och gör massa skit som jag normalt inte hade. Med denna, t.o.m. i högre doser fungerar man normalt, man har full kontroll.

Jag lider av ADHD/ADD. För mig att diska, laga mat, prata med människor och städa känns som att bestiga ett berg. Jag har helt enkelt inte orken. Men nu gör jag allt detta utan att ens tänka "men herregud vad jobbigt", samtidigt som när jag väl gör sysslorna tycker jag inte det är krävande alls. Jag är en social människa normalt, men med främlingar tycker jag inte det är värt att prata med och för energislukande. Nu pratar jag med främlingar i kassan på ICA, kiosken osv utan några problem. Ingenting känns energislukande, inte ens att prata i telefon. Fun fact: bott ensam i min nya lägenhet i över ett halvår och aldrig använt ugnen. Nu har jag använt den 2 dagar i rad

Jag har svårt att relatera till muskelavslappning då jag har svårt att identifiera denna känsla. Men denna känsla ger någon form av inre ro, allt känns bara okej och man känner sig aldrig negativ. Nu ska mina päron komma hit och det är städning av hela lägenheten på G, igen. Vilket inte känns det minsta jobbigt.


Idag har jag bara tagit 2 mg, kan jag säga att jag mår väldigt bra, väldigt rofylld och känner i princip samma effekt som när jag tar 4-6 mg på en gång eller 10 mg utspritt över dagen. Känner ingen toleransökning än heller. Absolut inga minnesluckor heller, inte ens när jag tog 10 mg (utspritt) blandat med 4 st 50 cl starköl. Enda "negativa" med denna är att den inte är lika bra för sömn. Visst jag somnar absolut. Men som t.ex. med fluAlpra där man somnar som en stock på 2 s, där är den sämre. Man vaknar också upp på väldigt bra humör, antar att det beror på halveringstiden. Man blir heller inte så trött av denna som med andra benzos. Igår skippade jag kaffet för första gången på månader.
__________________
Senast redigerad av cAase 2018-03-16 kl. 13:20.
Citera
2018-03-19, 11:23
  #94
Medlem
Harbards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cAase
Notera: när jag säger att detta inte är en flumbenzo, att man inte blir typiskt autopilot-aktig som man brukar bli av benzo och att högre doser inte gör så stor skillnad, utgår jag givetvis ifrån mina erfarenheter och absolut inget som ska appliceras på andra. Min benzo tolerans är väldigt låg, har inte tagit benzo på 3-4 veckor nu. Senast var fluAlpra. Där kan vi snacka skillnad. Räckte med att jag tog 1 mg för att starta tjafs med syrran, flickvännen och göra massor skit jag verkligen inte bör göra.

Kan bara intyga. Däremot så har jag och även andra upplevt hur dosen verkligen gör någon skillnad på effekt.
För mig känns det som att högre dos ger fler klassiska benzo-egenskaper. Vid 10mg så tycker jag denna är helt underbar och upplevs som rejäl dos av Bromazepam (Faktiskt den BÄSTA benson som finns, har ALLA egenskaper ur benzogrupperna men är väldigt svag, alla som provat den i megadoser säger samma.)

Över 12-14mg så känns det som hjärnan stängs av, kalla vibbar likt de på Xanax och lite minnesluckor, men man känner sig fortfarande skön men det är här man börjar bli kriminell och ska ut o hitta på skit så ska man gå så skall man gå försiktigt


Håller man sig nere vid 2-6mg doserna med liten tolerans så känner man rysning i kroppen och hur skeletal&muskelavslappningen sakta men säkert får ner dig på jorden samtidigt som ångesten försvinner men DU finns fortfarande kvar, hjärnan ballar inte ur, du kan tänka klart och lägger du dig ner så somnar du tvärs även fast du inte kände dig trött när du la dig ner för att kolla på ditt favoritprogram med Leif G.W på TV'n.

En benso med Många olika egenskaper och som (med statistiken på min sida) kan ge annorlunda effekt på varje individ.

Jag håller mig till 4mg men ibland, som idag t.ex behövdes 10mg och jag har nog fan en susning om att det är koffeinet som verkar "slå ut" denna mer än med andra benzo. Igår räckte 2mg och hade inte intagit koffein på en vecka, men idag så kom Monster burken fram igen...

PS
Min favlista är typ som din fast
1. Metyl-klonazepam- delad plats med Bromazepam
2. Nitrazolam- Benzovärldens variant av tjack... blev många jävligt sköna, euphoriska och pilliga stunder. Satt flera timmar och letade mineraler i skogen, helt insnöad och vinglig
3. Klonazepam - Nackdelen är att även vid lägre doser så släpper allt. Hamnat i sån trubbel av ikton för man blev så jävla järv, tuffast, kungen, kan allt, vågar allt. Kriminellt!!!
Citera
2018-03-23, 10:30
  #95
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Ni som brukar beställa från ND. Brukar ni få hem grejerna 1 dag efter att ni har beställt? Och vilken tid kan man beställa som senast eftersom det inte står på sidan?
Citera
2018-03-23, 13:19
  #96
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Hur lång tid tar det att få svar egentligen? Eller hur lång tid brukar det ta för er.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback