Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-02-08, 23:59
  #1
Medlem
På kvittot står det att man ska slå "*110*kod# lur" men på Internet står det "*110*kod*nummer# lur". Jag gjorde först som det stod på kvittot men när inte det funkade så googlade jag på saken och prövade alternativ 2 men nu funkar inte det heller... har jag kastat en hundring i sjön?
Citera
2018-02-09, 00:06
  #2
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thorped
På kvittot står det att man ska slå "*110*kod# lur" men på Internet står det "*110*kod*nummer# lur". Jag gjorde först som det stod på kvittot men när inte det funkade så googlade jag på saken och prövade alternativ 2 men nu funkar inte det heller... har jag kastat en hundring i sjön?

Comviq? Alternativ 1
Citera
2018-02-09, 00:12
  #3
Medlem
Vart tror du att hundringen tog vägen? Det är väl självklart att du inte har "kastat en hundring i sjön".
Citera
2018-02-09, 01:10
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Comviq? Alternativ 1
Comviqs hemsida säger alternativ 2, alltså med telefonnumret inkluderat.

Citat:
Ursprungligen postat av Incarcerate
Vart tror du att hundringen tog vägen? Det är väl självklart att du inte har "kastat en hundring i sjön".
Man vet aldrig, iom att jag inte skrev något nummer så kanske pengarna ligger i molnet någon stans...
Citera
2018-02-09, 09:21
  #5
Medlem
Kan de var så att man ska ange numret om man ska ladda en annan telefon än sin egen, eller ladda sin egen från en annan telefon?
Citera
2018-02-09, 09:41
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thorped
På kvittot står det att man ska slå "*110*kod# lur" men på Internet står det "*110*kod*nummer# lur". Jag gjorde först som det stod på kvittot men när inte det funkade så googlade jag på saken och prövade alternativ 2 men nu funkar inte det heller... har jag kastat en hundring i sjön?

Och varför ringer du helt enkelt inte Comviq och frågar ... ?!

Det är gratis, kan du tänka dig, att ringa deras Kundtjänst på 0772-21 21 21.
Eller via deras Chat på Hemsidan.
Citera
2018-02-09, 10:02
  #7
Medlem
Biotopes avatar
det har alltid varit alternativ 1 tidigare.
Citera
2018-02-10, 18:38
  #8
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thorped
Comviqs hemsida säger alternativ 2, alltså med telefonnumret inkluderat.

Man vet aldrig, iom att jag inte skrev något nummer så kanske pengarna ligger i molnet någon stans...

Fick du det att funka?
Citera
2018-08-01, 21:10
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hippili
Fick du det att funka?
Nix pengarna försvann och kom inte in på kortet
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback