Lagliga:cigaretter och kaffe är jag helst inte utan,då kan det gå riktigt illa:shoot2:
De och lite olagliga substanser,amfetamin(min älskling

) och kokain är det som håller mig vid liv känns det som...
Alkohol skulle jag lätt kunna undvara, en riktig fuling-drog som man tar istället för "The good stuff" eftersom de bra sakerna tyvärr är olagliga
Fast det är förståss olika från person till person...
Jag tar droger för att må bra...för att kunna LEVA relativt normalt...
Vill inte att gå tillbaka till mitt liv som det var innan... Jag vet att jag inte kan fortsätta såhär heller, jag måste trappa ner...sova och äta bättre men min självdestruktiva ådra verkar vara för stark:evil:
Bytte ut ätstörningar (anorexi,bulimi) mot droger... Mitt liv hade styrts och styrs fortfarande till en viss del av matångest,planering,fetmafobi mm...
Jag tröttnade...Svälta,äta-spy tex. funkade inte längre... Fick hitta nåt nytt...
Ja, jag är missbrukare... missbrukar nog det mesta mer eller mindre förutom saker som vore bättre för de flesta som arbetsnarkoman, sportfåne mm... sånt som ändå för med sig en del positivt...
Självklart måste jag vara så självdestruktiv som möjligt, välja det som skadar mest, hånskrattar åt mig själv inombords när jag straffar den jag
hatar = mig själv... Jag ska tydligen krossas...
Det är känslorna som styr mig... Logik är enkelt i teorin men inte i praktiken...Jag vet inte varför jag måste hata och skada mig själv, måste hämnas på mig själv för nåt? vad vet jag?Jag kan inte tvinga mig att känna annorlunda...Jag kan inte tvinga mig att tycka om mig själv när allt jag ser i spegeln är en person som är hemsk,äcklig,egoistisk,ful,fet + massa andra dåliga saker
Att jag gillar affe och kola beror på detta:
För det första behöver jag knappt äta dvs. jag går ner i vikt + att jag slipper ångest över det lilla jag äter, speciellt när efterrätten=en skön lina
Jag tycker bättre om mig själv
Kan umgås med folk, slippa socialfobi, vilket är ett stort plus eftersom jag oftast stänger in mig på mitt rum annars,får ångest,tycker allt är meningslöst och vill dö...
Drogerna ger mig ett liv, de får mig att våga göra saker
Jag slipper vandra omkring som en meningslös zombie dag efter dag efter dag... *SUUUUCK*
Efter varje tjack-race känns det som om jag har utvecklats så otroligt många gånger mer än jag skulle gjort under "normala" omständigheter... och jag har haft sjukt roligt! När jag inte tar nåt känns ingenting speciellt kul...
Ifall man tvunget måste hitta nån mening med sitt liv ska min vara att ha kul... kan jag inte ha/tycka nåt är kul då är det lika bra att jag dör...
Så drogerna har på sätt och vis räddat mitt liv...
Drogerna har gett mig ett liv...
Men fortsätter jag såhär kommer de även att ta mitt liv...
Är tjackad som fan nu och har inte sovit på några dygn så det kan hända att jag skrivit nåt heltokigt men eftersom jag är heltokig och ett knarkande psykfall så rår jag väl inte för att jag är knäpp heller!!
Tjackis vet säkert vem vi kan skylla på