• 1
  • 2
2018-02-02, 23:48
Medlem
Ok,jag är totalt förälskad i en kille och det känns som vi klickat och det är något mellan oss. Många hintar..
Den här killen är riktigt blyg,känner hans kompisar så det vet jag med säkerhet. Har dock aldrig outat för dom att jag är intresserad av honom.

Hur som,han är verkligen svår att avläsa,ger mig mixade signaler. En period kan han verka väldigt intresserad,men sedan är det som han drar sig tillbr,han är aldrig otrevlig och vi skrattar ihop ofta. Han är väldigt annorlunda i grupp,då känns det som han knappt ser mig men ensamma är en helt annan sak. Då är han inte blyg med mig...

Ni blyga killar,om ni känner det börjar bli allvar,kan ni bete er tvärtom då o verka ointresserade istället? Varför?

Hur visar ni intresse om ni verkligen är intresserad av en tjej? Eller kan det hända ni aldrig vågar ta steget?

Häromdagen gjorde jag en instagram uppdatering med en bild där det stod jag orkar inte och en hand som visar stay away,för jag mådde så dåligt av allting,blir så frustrerad av alla mixade signaler,och vet att han sett den och från att ha skojat mycket online o så är han totalt tyst. Förstod han att jag menade oss och är det därför han blivit helt konstig?

Blir galen på alla konstiga signaler...
Citera
2018-02-02, 23:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mayflower86
Ok,jag är totalt förälskad i en kille och det känns som vi klickat och det är något mellan oss. Många hintar..
Den här killen är riktigt blyg,känner hans kompisar så det vet jag med säkerhet. Har dock aldrig outat för dom att jag är intresserad av honom.

Hur som,han är verkligen svår att avläsa,ger mig mixade signaler. En period kan han verka väldigt intresserad,men sedan är det som han drar sig tillbr,han är aldrig otrevlig och vi skrattar ihop ofta. Han är väldigt annorlunda i grupp,då känns det som han knappt ser mig men ensamma är en helt annan sak. Då är han inte blyg med mig...

Ni blyga killar,om ni känner det börjar bli allvar,kan ni bete er tvärtom då o verka ointresserade istället? Varför?

Hur visar ni intresse om ni verkligen är intresserad av en tjej? Eller kan det hända ni aldrig vågar ta steget?

Häromdagen gjorde jag en instagram uppdatering med en bild där det stod jag orkar inte och en hand som visar stay away,för jag mådde så dåligt av allting,blir så frustrerad av alla mixade signaler,och vet att han sett den och från att ha skojat mycket online o så är han totalt tyst. Förstod han att jag menade oss och är det därför han blivit helt konstig?

Varför tror du att han är förtjust i dig? Detta kan verka som ett försök att nedvärdera dina feels men det är en verklig fråga. Har du sjäv diagnos med tillhörande storhetsvansinne? Tänker i första hand narcissism och borderline.

När jag var blyg som tonåring, var jag inte bara blyg utan även destruktiv så oavsett hur mycket tjejen visade upp sig så nekade jag. Nu fungerar nog många så i emotonåren men många blyga killar fungerar så hela livet. Det krävs helt enkelt att en person tar DET DÄR STEGET och har han visat sig så här blyg hittills ser det mrökt ut!
Citera
2018-02-02, 23:53
Bannlyst
Ja han tolkade det som en avvisning. Ganska fult gjort av dig att förödmjuka honom sådär för allmän beskådan på instagram. Du har nog gjort honom ännu blygare nu.
Citera
2018-02-02, 23:56
Bannlyst
Citat:

Du måste ju ta steget så klart. Du vet ju att han är blyg.
Vad är problemet?
Citera
2018-02-02, 23:56
Medlem
Fråga hans kompisar vad han verkar tycka om dig om du vill göra saker mindre gissning och komplicerade
Citera
2018-02-02, 23:58
Medlem
blodigdiarres avatar
Säg så här: "Sluta håll masken för helvete! Jag vet att du är blyg, men för mig behöver du inte ha nån jävla oberörd stålmansattittyd. Jag är uppriktig mot dig. Var uppriktig tillbaks! Och om du är ointresserad så säg det och säg det nu! Och se mig i ögonen när du säger det!" Öva in den repliken och säg det till honom. Hålla masken är en "Jag-är-kär-men-rädd-som-helvete-att-bli-kär-för-du-dumpar-mig-snart-ändå-rektion.
Citera
2018-02-02, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eminent-dietist
Ja han tolkade det som en avvisning. Ganska fult gjort av dig att förödmjuka honom sådär för allmän beskådan på instagram. Du har nog gjort honom ännu blygare nu.
Fast ingen som har en aning om att det var honom jag syftade på eller vad jag ens menade. Var en vanlig bild från google med en quote.
Träffade honom häromdagen och han va trevlig o så och skrattade lite men kände ändå ett visst spänt läge och på nätet är han rätt kall.
Citera
2018-02-03, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhate
Varför tror du att han är förtjust i dig? Detta kan verka som ett försök att nedvärdera dina feels men det är en verklig fråga. Har du sjäv diagnos med tillhörande storhetsvansinne? Tänker i första hand narcissism och borderline.

När jag var blyg som tonåring, var jag inte bara blyg utan även destruktiv så oavsett hur mycket tjejen visade upp sig så nekade jag. Nu fungerar nog många så i emotonåren men många blyga killar fungerar så hela livet. Det krävs helt enkelt att en person tar DET DÄR STEGET och har han visat sig så här blyg hittills ser det mrökt ut!

Nä jag har ingen diagnos och jag.känner ju hur det ligger något i luften hela tiden, han behandlar mig annorlunda än andra tjejer och ..allmänt ..min magkänsla.
Citera
2018-02-03, 00:01
Medlem
blodigdiarres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Negerhate

Men för helvete: Tolv rader och du ställer diagnoser på tunga psykiatriska störningar. Ta inte i så du får hjärtinfarkt
Citera
2018-02-03, 00:17
Moderator
tobess avatar
Är det här verkligen en tråd som är skriven helt på riktigt? Är du allvarlig? Sitter du på fullaste allvar och försöker tolka hur någon som kanske sett din instagrampost ser på ert icke-existerande förhållande?

Jag hoppas att detta är ett dåligt försök till trollande och att det inte är på det här viset 00-talisterna söker kontakt med andra.

Om du nu mot förmodan är fullt allvarlig; prata med honom. Att sitta och gissa sig till hur han reagerat på något du postat på sociala medier kommer aldrig att leda någonstans.

Och som sidonotering: Lägg ner attentionwhore beteendet. Ingen, och då menar jag INGEN, gillar någon som postar en status som säger något i stil med att något är fel men att man "inte vill prata om det"; om du inte vill prata om det så ge fan i att posta något om det också.
Citera
2018-02-03, 00:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blodigdiarre
Men för helvete: Tolv rader och du ställer diagnoser på tunga psykiatriska störningar. Ta inte i så du får hjärtinfarkt

jag ber såklart om ursäkt om någon tar illa upp och om jag dessutom har fel, så väldigt fel. Har du diagnos? Jag tänker med den avataren

Faktum är att VI VET INTE om problemet ligger hos TS, nu ska jag ge TS det att det mesta som sker på nätet har ett viss spekulationskapital. Jag vill bara slänga ut det där, att det kan vara så att TS hittar signaler som inte finns.
Citera
2018-02-03, 00:20
Bannlyst
Citat:
Nä jag har ingen diagnos och jag.känner ju hur det ligger något i luften hela tiden, han behandlar mig annorlunda än andra tjejer och ..allmänt ..min magkänsla.

Så där skulle ungefär alla narcissister sett på saken

Borderlinare: kanske inte

Hur har han visat att det ligger bollar i luften? Ja din statusuppdatering, vad tänkte du där? För du inser att det var osedvanligt jobbigt uppmärksamhetssökande?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in