2020-12-16, 11:04
Medlem
superurban08s avatar
Hmm, då kanske jag inte har hela materialet? Så med andra ord kan dessa personer som skulle vara på plats inte fått klar tecken om att börja skjuta? Och dem valde göra det på eget bevåg för att vissa vad dem går för? Kan vara troligt därför gick det så snett! Men Anabola killen måste ju varit den som startat hela lögnen? Varför var Ahm*d så angelägen annars om att jaga anabola killen? Hur kommer det sig att samma killar som utför mordet lyckas komma undan gång på gång trots att dem ständigt befinner sig på mord platser? Om*r Yom*k och hans spring pojke Ad*m paki vart finns dem? Någon som vet mer om deras nätverk? Har hört att dem är spring pojkar åt en så kallad informatör med namnet Em*l TuT*c finns det någon som kan bekräfta? Och gräva mer kring det här.

Gällande Flamur, så tror jag att du fått fel info för det jag har hört är att mekky är den som ordnat det, då hans grabbar även är etablerade i hermosdal likaså Om*r och hans vänner.

Känns som att allt är rörigt och komplicerat, även den här An*s värkar jobba fritt fram med alla aktörer endast ute efter pengar en farlig typ!
Citera
2020-12-16, 11:41
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superurban08
Hmm, då kanske jag inte har hela materialet? Så med andra ord kan dessa personer som skulle vara på plats inte fått klar tecken om att börja skjuta? Och dem valde göra det på eget bevåg för att vissa vad dem går för? Kan vara troligt därför gick det så snett! Men Anabola killen måste ju varit den som startat hela lögnen? Varför var Ahm*d så angelägen annars om att jaga anabola killen? Hur kommer det sig att samma killar som utför mordet lyckas komma undan gång på gång trots att dem ständigt befinner sig på mord platser? Om*r Yom*k och hans spring pojke Ad*m paki vart finns dem? Någon som vet mer om deras nätverk? Har hört att dem är spring pojkar åt en så kallad informatör med namnet Em*l TuT*c finns det någon som kan bekräfta? Och gräva mer kring det här.

Gällande Flamur, så tror jag att du fått fel info för det jag har hört är att mekky är den som ordnat det, då hans grabbar även är etablerade i hermosdal likaså Om*r och hans vänner.

Känns som att allt är rörigt och komplicerat, även den här An*s värkar jobba fritt fram med alla aktörer endast ute efter pengar en farlig typ!
Emil förekommer flera ggr i FUP. Ali killen skapade inte ett rykte. Polisen ställde frågor i förhör till de som inte vart kvarhållna, dvs kunde gå efter förhören som gjorde att misstänkta förstod att polisen hade mycket information. Vad polisen gjorde utöver att de hade whats up, sms telegram Messenger osv är att de gick in och knäckte gammal info wicker från 2018.
Strategiskt när de släpper Ali plockar de in Sam*. De hade redan massa på S i digital form men fortsatte avlyssningen. Se bl annat bilaga 234. Då trodde Atta och Salam än mer att någon golat.

Alla delar av FUP finns här. (FB) Skottlossning Hermodsdal, Malmö 2018-02-02 (man ihjälskjuten)
Senast redigerad av Pandalina4 2020-12-16 kl. 11:48.
Citera
2020-12-16, 12:06
Medlem
Citat:

Salam säger rakt ut i wicr till Ahmed att hans grabbar ska klippa stanley och han överväger även att klippa Ali. Telefonen skulle kastas men tyvärr dog Gibra så han hade telefonen i fickan och polisen kunde återskapa konversationen. Inga tveksamheter där. Salams torpeder ( Jawad) har misslyckats förut när de sköt fel kille då också. A Obaid. Inget hände då heller så salam Shebani verkar inte bry sig om att han beställer mord på fel personer. Salams familj försöker på direkten med damage control mot Attas familj och försöker skylla på Ali Anabola. Det var andra personer som också hörde att Yomok och Hemissi sa de sköt fel person. Många har dessutom hatat på Fatima som redde ut hela fallet själv och försökt kasta skulden på henne. Det skapades till och med ett trollkonto här på fb som låtsades vara Fatima.
Citera
2020-12-16, 12:38
Medlem
Citat:
Har läst klart hela utredningen, Är det någon mer än bara jag som som uppfattat att kommunikationen mellan Noregrets och oneman upphör ca 40 min innan att allt blir kaos? Något som även gör mig ännu mer fundersam är den här anabola killen han bor ju på samma adress och samma område som dem misstänkta mördarna? enligt utsago så har anabola killen startat ett falsk rykte för att täcka sina egna lögner och velat att stan*ly ska bli avrättad. Dock har Ahm*d varit drivande och hotat anabola killen vid flera tillfällen och enligt folk i Malmö så ligger anabola killen bakom det här. Det skall tydligen vara hans grannar som ska ha varit och övervakat mötet mellan alla 3 och sedan sett att dem skrikit på varandra och det har urartat och anabolas killar avrättade ahm*d direkt. Enligt anabola så skrek dem "du sköt fel" mm jag är väldigt fundersam om det inte bara är ett sätt för att vilseleda poliserna för i sånna fall har han lyckats jävligt bra! Sala*m verkar vara en hetlevererad person med men tror inte att han skulle tillåta sina misstänkta mördare gå vidare i livet heller om det nu skulle varit misstag? finns för många frågetecken och försöker bryta ner allt och se från flera vinklar hjälp mig att utesluta för det har blir jävligt intressant i rätten! varför har inte polisen försökt ge sig in i andra alternativ?

Enligt rykten så var anabola A*i livvakt åt sal*h Ha*ri i några månader innan han själv mördade, många verkar dö runt anabola killen.
Sluta trolla för allt du skriver är 100% skitsnack ingentingen du skriver stämmer överens med dom fakta som kommit fram i fup samt i wick konversationerna.
Citera
2020-12-16, 12:47
Medlem
superurban08s avatar
Kronan112 värkar veta allt, intressant! Berätta mer? Jag vet ju inget försöker bara bilda en uppfattning om varför den här stakars väktaren dog som försökte få en oskyldig man att dö?
Citera
2020-12-16, 12:51
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Har läst ut FUP, alltså samtliga bilagor som länkas i tråden. Har du verkligen läst alla bilagorna?
Har uppfattat saker annorlunda mot dig.

Det förekommer inget samtal innan Atta skjuts enligt vittnen. Atta står å skriver på din mobil säger att han har ett problem i Stockholm, precis när de skall börja samtalet sker beskjutningen. Denna skjutning ordnades av Salam på några timmar. De sköt fel person, och de skulle enligt beställningen inte skjuta direkt utan invänta.
Alis kommunikation med den mördade Atta finns ju utskriven i FUP då den spelas in å sänds till Salam. Han har inte startat något rykte. Ali har inte satt någon. De skall ju gå till Alis advokat dagarna efter för att även där få höra att Ali inte satt någon. De tror däremot att Stanley golat. De visa sig sedan att det är deras egen man Fa i penningtvätten som snackat.
De spränga hos Stanley i hans mors hus någon vecka efter skjutningen.

Salam är ju jätteledsen pga misstaget att fel person sköts. Gråter inför sin tjej och hon tar t.o.m. ledigt från jobbet för att stötta honom.

Den misstänkta mördaren i detta fall sitter häktad för mordet på juldagen i London av Flamur sedan rätt länge. Spekulationerna är att han fick genomföra det mordet pga detta misslyckande.

Hans kusin K tror jag även varit inblandad i båda skjutningarna.

Det finns ju både Enchro Whats up Telegam kommunikation på allt ovan i FUP.

Jag delar din analys helt! Gäller som du skriver att läsa alla aktbilagorna.
Citera
2020-12-16, 12:53
Medlem
superurban08s avatar
Vem är kussinen K?
Citera
2020-12-16, 13:03
Medlem
Citat:
Kronan112 värkar veta allt, intressant! Berätta mer? Jag vet ju inget försöker bara bilda en uppfattning om varför den här stakars väktaren dog som försökte få en oskyldig man att dö?
Du försöker bilda dig en uppfattning? Då är mitt tips till dig att läsa hela fupen sedan kan du yttra dig för då lär du ha bildat dig en korrekt uppfattning.
Citera
2020-12-16, 13:27
Medlem
superurban08s avatar
Är det fel att fråga? Eller att försöka bilda en egen uppfattning? Jag är ingen polis vet inte hur man ska spekulera. Du värkar vara proffs på det, är du en domare? Du har redan slutfört hela utredningen och tagit ett beslut hahahahaha tummen upp för kronan112
Citera
2020-12-16, 13:30
Medlem
Citat:
Är det fel att fråga? Eller att försöka bilda en egen uppfattning? Jag är ingen polis vet inte hur man ska spekulera. Du värkar vara proffs på det, är du en domare? Du har redan slutfört hela utredningen och tagit ett beslut hahahahaha tummen upp för kronan112
Sluta trolla, i detta fall hjälper inte att ha glasögon i rätten!
Citera
2020-12-21, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jongari
https://www.expressen.se/kvallsposte...kjutne-mannen/
Och nu är khaleds son häktad för mordet på mannen han försökte rädda OCH ett qnnat mord i london 🤦🏽‍♀️
Citera
2020-12-21, 08:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Och nu är khaleds son häktad för mordet på mannen han försökte rädda OCH ett qnnat mord i london 🤦🏽‍♀️

Sjukt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in