Citat:
Ursprungligen postat av
superurban08
Hmm, då kanske jag inte har hela materialet? Så med andra ord kan dessa personer som skulle vara på plats inte fått klar tecken om att börja skjuta? Och dem valde göra det på eget bevåg för att vissa vad dem går för? Kan vara troligt därför gick det så snett! Men Anabola killen måste ju varit den som startat hela lögnen? Varför var Ahm*d så angelägen annars om att jaga anabola killen? Hur kommer det sig att samma killar som utför mordet lyckas komma undan gång på gång trots att dem ständigt befinner sig på mord platser? Om*r Yom*k och hans spring pojke Ad*m paki vart finns dem? Någon som vet mer om deras nätverk? Har hört att dem är spring pojkar åt en så kallad informatör med namnet Em*l TuT*c finns det någon som kan bekräfta? Och gräva mer kring det här.
Gällande Flamur, så tror jag att du fått fel info för det jag har hört är att mekky är den som ordnat det, då hans grabbar även är etablerade i hermosdal likaså Om*r och hans vänner.
Känns som att allt är rörigt och komplicerat, även den här An*s värkar jobba fritt fram med alla aktörer endast ute efter pengar en farlig typ!
Emil förekommer flera ggr i FUP. Ali killen skapade inte ett rykte. Polisen ställde frågor i förhör till de som inte vart kvarhållna, dvs kunde gå efter förhören som gjorde att misstänkta förstod att polisen hade mycket information. Vad polisen gjorde utöver att de hade whats up, sms telegram Messenger osv är att de gick in och knäckte gammal info wicker från 2018.
Strategiskt när de släpper Ali plockar de in Sam*. De hade redan massa på S i digital form men fortsatte avlyssningen. Se bl annat bilaga 234. Då trodde Atta och Salam än mer att någon golat.
Alla delar av FUP finns här.
(FB) Skottlossning Hermodsdal, Malmö 2018-02-02 (man ihjälskjuten)