2018-02-01, 19:55
Medlem
speedygonsalezs avatar
Hallå undrar om jag kan ta reda på vad andra här sitter för.
Hört talats om lexbase men det kostar ju cash, finns det något annat alternativ om jag har deras fulla namn?

Klart man hört endel ryktesvägen men man vet ju inte
Citera
2018-02-01, 19:59
Medlem
franges avatar
Fråga dem?
Citera
2018-02-01, 19:59
Medlem
CommonSenses avatar
Fråga dom?
Citera
2018-02-01, 20:02
Medlem
scips avatar
Begär ut FUP domslut.
Citera
2018-02-01, 20:06
Moderator
blomvattnares avatar
Aktuella brott och kriminalfall --> Brott och brottsbekämpning
/Moderator
Citera
2018-02-01, 20:14
Medlem
Precis, fråga

Var lite social och bli "en i gänget".
Citera
2018-02-01, 20:30
Medlem
crippledmfs avatar
Kan informera om att det är lite av en praxis inom rättspsykiatri att patienter inte får diskutera sina brott med andra. Faktum är att du kan bli förflyttad/straffad om du går runt och frågar folk vad de dömts för.

Till TS; Om du har namnen så börja med och kolla flashback. Dyker det inte upp något alls på google så är det nog lexbase som gäller.
Citera
2018-02-01, 21:50
Medlem
speedygonsalezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Fråga dem?
fick höra av en annan som sitter men vet aldrig om det stämmer, hittils en pyroman, en som mördat sin mor, en som knullat barn, en som slagit sin gravida flickvän i magen och sagt "det är inte mitt barn där inne" alla har la haft psykos..
en nyligen släppt som suttit 33 år för dubbelmord, en annan släppt som tänt på sitt hus båda dessa herrar va 50-60 bast resten är yngre. Han som satt för dubbelmord kom jag bäst överens med, dom andra är inte på samma avdelningar men vi har aktiviteter ihop ibland
Själv sitter jag för att anfullit en beväpnad vakt utanför ett regemente, ett par misshandel, doping och narkotika allt under psykos pga tjacket som ni förstår om ni läser min kurrapport. Dock frisk nu men släpps ej innan jag fått bostad och sysselsättning.

Citat:
Ursprungligen postat av CommonSense
Fråga dom?
se ovan

Citat:
Ursprungligen postat av scip
Begär ut FUP domslut.
något man bara kan begära? Och vart begär man det, kan ju inte fråga läkaren liksom.

Citat:
Ursprungligen postat av findus2017
Precis, fråga

Var lite social och bli "en i gänget".
se ovan

Citat:
Ursprungligen postat av crippledmf
Kan informera om att det är lite av en praxis inom rättspsykiatri att patienter inte får diskutera sina brott med andra. Faktum är att du kan bli förflyttad/straffad om du går runt och frågar folk vad de dömts för.

Till TS; Om du har namnen så börja med och kolla flashback. Dyker det inte upp något alls på google så är det nog lexbase som gäller.
gjort det på de jag vart intresserade av, endast hittat en snubbe man han är släppt, finns tom en tråd på FB om honom där de varnar grannarna i samma stad HAHA, han va störtskön dock, fullblodspsykopat såklart men va gör det, han va ju rasmedveten.
Citera
2018-02-01, 21:51
Medlem
FETochFULs avatar
Du har väl suttit där ett tag nu väl Borde du inte ha lärt känna någon som är där ?
Citera
2018-02-01, 23:14
Medlem
speedygonsalezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FETochFUL
Du har väl suttit där ett tag nu väl Borde du inte ha lärt känna någon som är där ?

går väl inte lita på allt någon säger på ett sånt här ställe.
Citera
2018-02-03, 19:04
Medlem
Vad har du gjort?
Citera
2018-02-03, 21:14
Medlem
speedygonsalezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DR.Gein
Vad har du gjort?

ingenting allvarligt eller vidrigt.