Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-02-04, 16:03
  #325
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoodlummartelo
Jag har varit medlem sedan i juni och har i skrivande stund 51 inlägg men kan fortfarande inte skicka något PM. Vad kan detta bero på?

Antagligen för att du nyligen kom upp i 50 inlägg och att systemet uppdateras en gång per dygn, inte direkt när man kommer upp i 50.
Citera
2022-02-04, 16:10
  #326
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoodlummartelo
Jag har varit medlem sedan i juni och har i skrivande stund 51 inlägg men kan fortfarande inte skicka något PM. Vad kan detta bero på?

Kollade och du har ju fullkomligt gödslat med inlägg idag.

Systemet uppdateras vanligen nattetid så imorgon ska du ha tillgång till PM om du nu inte gödslat en massa dynga som raderas.
Citera
2022-02-04, 16:14
  #327
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tempeZZt
Kollade och du har ju fullkomligt gödslat med inlägg idag.

Systemet uppdateras vanligen nattetid så imorgon ska du ha tillgång till PM om du nu inte gödslat en massa dynga som raderas.

Okej tack så mycket för hjälpen. Har försökt komma upp i 50 inlägg idag så har postat en hel del. Men tycker ändå att det är lite substans i inläggen iaf så hoppas inte det blir raderat.
Citera
2022-02-04, 16:16
  #328
Moderator
Morfar-52s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoodlummartelo
Jag har varit medlem sedan i juni och har i skrivande stund 51 inlägg men kan fortfarande inte skicka något PM. Vad kan detta bero på?
(FB) Användarkonto (2012-12-30)
Citat:
Q: Varför kan jag inte skicka PM?
A: Nya användare, som varit medlemmar i mindre än 30 dagar och postat färre än 50 inlägg, kan endast skicka PM till administratörer och moderatorer. Det är först när både medlemstid och antal inlägg är uppfyllda som en medlem kan ta emot och skicka PM till övriga medlemmar. Även mottagaren av ett PM måste uppfylla ovan nämnda kriterier. Observera att forumet uppdaterar PM-status en gång per dygn (vanligtvis nattetid).
Citera
2022-02-19, 17:44
  #329
Medlem
Så 30 dagar och 50 kommentarer? Eller är jag ute och cyklar?
Citera
2022-02-19, 17:55
  #330
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajkatten
Så 30 dagar och 50 kommentarer? Eller är jag ute och cyklar?

Läste du ens inlägget över ditt?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback