Citat:
Ursprungligen postat av
Mogna-Meloner
Just antalet pm är enkelt att kolla. Jag använde sökfunktionen (sökte på orden pm användare i respektive forum och mitt användarnamn) och fick fram det antalet. Inget jag håller i huvudet.
Admin har inte sagt att vi mods måste avstå från att lägga ut pm som användare. Sen kan vi ju själva välja om vi ska göra det eller ej. Jag har valt att lägga ut. Andra har konstant sagt nej. Så det är inte självklart hur vi ska agera. Och av alla mods är det inte många som får den här typen av pm, eftersom det som regel är begränsat till ett fåtal delforum. Dvs det är inte vanligt på forumet i stort.
Med skicka menade jag "skickat in i tråden". Var lite otydlig där men problemet är att vi vanliga medlemmar inte vet om du fått 20 PM men endast väljer ut 3 av dessa som du tycker är relevanta. Du får inte ensam som "vanlig skribent" vara trådens PM-sil just för att du är den enda som numera kan vara det för att det står moderator under ditt nick.
Jag tackar dig för att du lyft detta, mycket vänligt och så hoppas jag förstås de moderatorerna som jag fetat är flera till antalet och därmed röstar ner er moddar som valt att kringå reglementet för ni begår regelbrott i mina ögon och som det inte skulle räcka felar ni även åt andra.
Hoppas du/ni återkommer med besked när ni debatterat färdigt. God afton och tack än en gång!