Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2018-01-31, 18:01
  #1
Medlem
Hej. Det här är mitt första inlägget på forumet men jag har länge velat skaffa ett. Då jag har en viktig sak att dela med mig av och få svar.
Jag är 18 år gammal och har en familj som inte föräldrarna är skilda i. Jag har under en tid blivit intresserad av äldre men(vet inte varför) men de har jag iallafall.
Och på senaste tiden har jag varit intresserad av min pappa! Min biologiska pappa som hjälpte till att föda mig! Jag har bara inte varit intresserad utan tänkt att jag velat ha sex med han och velat suga av honom under en ganska lång tid nu. Jag har Till och med drömt om han en gång där vi hade sex!! Hjälp! Vad ska jag göra. Vill inte att min mamma och pappa skiljer sig men är faktiskt intresserad av han påriktig! Tips på vad jag ska göra?

PS: min pappa är 51 år och ser väldigt bra ut. Tacksam för svar.
Citera
2018-01-31, 18:11
  #2
Medlem
Hackebeilchens avatar
Vad ska man svara på det? På en annan sajt träffade jag på en ung transvestit som ville ha sex med mig och sin egen morsa samtidigt.

Din far är troligen inte intresserad. Du kanske ska söka efter andra äldre män.
Citera
2018-01-31, 18:24
  #3
Medlem
Banangurkazzs avatar
sök shjälp men inte soc då har du ingen närvarande pappa längre , men prata om det som du gör nu. Kanske kan någon få trollet ur trollskogen?
Citera
2018-01-31, 18:26
  #4
Medlem
Jag lovar att han inte är intresserad av dig,

Kanske kanske funnits en pytte pytte liten chans om du va tjej och söp ner han ordentigt,

Men att en pappa skulle vilja nått med sin egen son så måste han vara riktigt sjuk,
Citera
2018-01-31, 18:29
  #5
Medlem
Kryp fram under bron och fråga honom? Det är inte svårare än så.
Citera
2018-01-31, 18:29
  #6
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skadad85
Jag lovar att han inte är intresserad av dig,

Kanske kanske funnits en pytte pytte liten chans om du va tjej och söp ner han ordentigt,

Men att en pappa skulle vilja nått med sin egen son så måste han vara riktigt sjuk,


Men har sett massa videos på papp och son sex och hört att pappor kan vilja knulla deras söner?
Citera
2018-01-31, 18:32
  #7
Medlem
Om han har minsta lilla kärlek för dig aå skulle han aldrig vilja knulla dig,

En pappa vill sina barns bästa, han vill inte skada dom varken fysiskt eller psykiskt ,
Citera
2018-01-31, 18:37
  #8
Medlem
ShortEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymgrabb1234
Hej. Det här är mitt första inlägget på forumet men jag har länge velat skaffa ett. Då jag har en viktig sak att dela med mig av och få svar.
Jag är 18 år gammal och har en familj som inte föräldrarna är skilda i. Jag har under en tid blivit intresserad av äldre men(vet inte varför) men de har jag iallafall.
Och på senaste tiden har jag varit intresserad av min pappa! Min biologiska pappa som hjälpte till att föda mig! Jag har bara inte varit intresserad utan tänkt att jag velat ha sex med han och velat suga av honom under en ganska lång tid nu. Jag har Till och med drömt om han en gång där vi hade sex!! Hjälp! Vad ska jag göra. Vill inte att min mamma och pappa skiljer sig men är faktiskt intresserad av han påriktig! Tips på vad jag ska göra?

PS: min pappa är 51 år och ser väldigt bra ut. Tacksam för svar.

Det här känns faktiskt aningen troll, du vet mycket väl själv vad svaren blir.

I händelse av att du skulle vara ärlig dock, sök professionell hjälp, någon att prata med.

Vill tillägga att det inte är fel att ha "spännande" fantasier, så länge det stannar vid fantasier. Känner du själv att det är ett problem och är närapå villig att leva ut dom så borde du söka till psykiatrin.

Det är något jag känner att du borde, eftersom det bara skadar dig annars. Om det går för långt åt helvete kan det även skada dina relationer med din familj, men framförallt dig själv.
Citera
2018-01-31, 18:58
  #9
Medlem
Zaedrewss avatar
Hitta någon som ser ut som din +50 åriga pappa och knulla honom. Det tänket är faktiskt inte helt ovanligt.

För män finns redan en vedertagen term.
Citat:
Oidipuskomplex är ett begrepp inom Sigmund Freuds psykoanalys, som avser teorin att varje barn genomgår en utvecklingsfas där föräldern av samma kön uppfattas som en antagonist, en konkurrent, om den odelade kärleken från föräldern av motsatt kön. Termen har särskilt använts om en sons fixering vid modern. Begreppet hämtade Freud från den grekiska myten om Oidipus som aningslöst dödar sin far, kung Laïos, och gifter sig med sin mor, Iokaste.

Om det var lika mycket inne med jämställdhet på Freuds tid hade det kanske varit en hon istället. Fenomenet är väl lika.
Citera
2018-01-31, 20:05
  #10
Medlem
Sqrbankens avatar
Vet inte om du trollar men första gången jag iaf. läst eller hört om den här parafilin. Bjud ut din farsa på en trerätters och se vart det slutar.
Citera
2018-01-31, 20:15
  #11
Medlem
AX64s avatar
Du får väl klä dig i morsans finaste underställ, korka upp champagnen och sedan förföra farsan din. I dagens könlösa samhälle är detta ett helt normalt beteende och du kommer få en strålande karriär som föreläsare på bland annat Södermalms lågstadieskolor så småningom om du bara orkar fortsätta i samma spår och tro på dig själv.
Citera
2018-01-31, 20:52
  #12
Medlem
dwgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymgrabb1234
Hej. Det här är mitt första inlägget på forumet men jag har länge velat skaffa ett. Då jag har en viktig sak att dela med mig av och få svar.
Jag är 18 år gammal och har en familj som inte föräldrarna är skilda i. Jag har under en tid blivit intresserad av äldre men(vet inte varför) men de har jag iallafall.
Och på senaste tiden har jag varit intresserad av min pappa! Min biologiska pappa som hjälpte till att föda mig! Jag har bara inte varit intresserad utan tänkt att jag velat ha sex med han och velat suga av honom under en ganska lång tid nu. Jag har Till och med drömt om han en gång där vi hade sex!! Hjälp! Vad ska jag göra. Vill inte att min mamma och pappa skiljer sig men är faktiskt intresserad av han påriktig! Tips på vad jag ska göra?

PS: min pappa är 51 år och ser väldigt bra ut. Tacksam för svar.

Börjar med att verkligen knulla äldre, till slut kommer din fantasi dö ut.

0,01 % (kanske för mycket%) av pappor vill knulla sina bar.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback