2023-02-24, 19:33
Medlem
Mindbusinesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kluddarn
På riktigt? Arbetsgivaren suger HÄSTKUK!
Lång rutin och god historia sedan 40 år. Vart är vi på Väg om detta sker för obetydligt Skvallergransaknde?
Vem fan har inte doppat på sidan inom Statens Översyn?

” Polismyndigheten har anmält den tidigare regionpolischefen Mats Löfvings död till Arbetsmiljöverket.
-Jag kan inte utesluta att dödsfallet har ett samband med arbetet, säger Mattias Wahlstedt, kanslichef och biträdande avdelningschef på rättsavdelningen vid Polismyndigheten.”

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/lofvings-dod-anmals-kan-ha-koppling-till-arbetet
Citera
2023-02-24, 19:35
Medlem
EulaliaIIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kluddarn
På riktigt? Arbetsgivaren suger HÄSTKUK!
Lång rutin och god historia sedan 40 år. Vart är vi på Väg om detta sker för obetydligt Skvallergransaknde?
Vem fan har inte doppat på sidan inom Statens Översyn?

Du bara bekräftar mitt antagande. Lalia…
Citera
2023-02-24, 19:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hostan20
Det är säkert en sammanblandning av allt, led han av en depression just nu??

Formodligen, riktigt sorgligt alltihopa. Att media, utredare osv. totalt glömmer att det är en människa i allt det här. Gjorde ont att se att han dött får jag erkänna.
Citera
2023-02-24, 19:37
Medlem
Nostradamus72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Menatetz
Flashback och Sverige är nedlusat av ynkliga incels som beklagar sig över kvinnor och att de inte får det av kvinnor som de känner sig berättigade att få utan egen ansträngning. Så då blir de bittra och klagar på kvinnor till höger och vänster. En djävla ynkedom är vad det är. Jag tror inte att Mats Löfving var en sådan, faktiskt. Han gjorde felbedömningar och var jävig, kär och galen. Kanske kunde han inte leva med konsekvenserna av det. Jag dömer honom inte, i alla fall.

Jag håller med, han fuckade upp det men räck upp handen den som inte gjort misstag. Jag dömer inte heller Löfving, han verkar varit en duktig och samhällsengagerad polis som inte orkade med följderna av drevet och sina misstag.
Citera
2023-02-24, 19:40
Medlem
Nostradamus72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snasavglas
Så otroligt förvirrat inlägg. Menar du på fullt allvar att det är MÄN som sitter hela dagarna och gnäller på att de inte ges plats i samhället? Existerar inte patriarkatet alltså? Typiskt kvinnor att lyckas motarbeta sig själva, guldstjärna till dig!

Naturligtvis inte men varenda käft, inklusive en fullblodsidiot som du fattar att när människor förlägger makten i sina händer, oavsett om de är kvinnor eller män och slutar gnälla på alla andra, de kommer också förutsättningarna och möjligheterna. Men för all del, du kan ju sällan dig till incelspojkarna och tycks jävligt synd om dig själv.
Citera
2023-02-24, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EulaliaII
Du bara bekräftar mitt antagande. Lalia…
Tyckte det var lite Åsa-Nisse över dina mycket dåliga spekulationer.
Citera
2023-02-24, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tradera
Anders T du är säkert inne och läser här.
Ta del av vad MJ bror delger oss alla....

Snälla, ta en funderare på hur din framtid ska se ut i polisvärlden , jag lägger inte enbart skulden på dig men va fan, vad har ni för människor anställda i högsta ledningen.

Tycker att hans bror ger svar på vad LS är för människa, jag bryr mig inte om att diskussionen om hennes kvinnliga sätt ...känns bara billigt.

Tyvärr hamnade MJ i en märklig och svår situation när han fick LS som bekantskap. Han visste sanningen men ville inte svartmåla henne inför alla.
Han hade förmodligen någon form av moral , ville aldrig svika ett förtroende.

LS är säkert inne och läser...stick ifrån polisen du är bortgjord där.
Det finns en branch som du bevisligen har erfarenhet av och det är att köra lastbil.
Dessutom består den branschen av MÄN...lockande eller hur?

De kvinnor som kör lastbil är inte att leka med men håll dig till manliga åkare så går det bra.
Lycka till!

Du lurar inte mig LS...

Ja detta sköttes så jävla fel. Visst så gjorde han fel, men att hon kommer undan och han bara bränns på bål är helt fel.
Jävla svineri men detta ger en korrekt bild av hur det är att arbeta på polisen
Citera
2023-02-24, 19:57
Medlem
GROKNAK.Ankbondens avatar
Skarp kritik mot polisledningen idag både från Löfvings familj och från åklagare som ledde förundersökningen mot Löfving. Dessutom en anmälan till arbetsmiljöverket.
Thornberg lär nog ryka rätt snart känns det som? Jag tror Thornbergs återstående dagar som rikspolischef kan räknas på fingrarna.
Citera
2023-02-24, 19:58
Medlem
.-.-.s avatar
Genialiskt av Löfving att ta livet av sig. Han gick från att va avskydd till att numera va nån sorts hjälte som det ska tyckas synd om. Ingen pratar nu längre om det fuffens han verkar varit inblandad i utan nu är det bara alla andra som varit dumma mot Löfving, nyss va han förövaren men efter sin död är han nu ett offer.
Citera
2023-02-24, 20:00
Medlem
NiccoJs avatar
Vem är MJ?
Citera
2023-02-24, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .-.-.
Genialiskt av Löfving att ta livet av sig. Han gick från att va avskydd till att numera va nån sorts hjälte som det ska tyckas synd om. Ingen pratar nu längre om det fuffens han verkar varit inblandad i utan nu är det bara alla andra som varit dumma mot Löfving, nyss va han förövaren men efter sin död är han nu ett offer.
Tänkte precis på det också.
Men det är som när någon gängkriminell blivit mördad och media hittar någon snyfthistoria med någon släkting som får gråta ut och berätta vilken fin kille han var. I stället för att skriva om allt elände han ställt till med.
Citera
2023-02-24, 20:08
Medlem
che3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av napsterspy
Iom Dan Eliasson ersätts av Mats Löfving så är det ytterst intressant vad är det för filur.
Vilken politisk färg styrs han av, hans tidigare meriter och vad mer han är känd för.
Enligt wiki så finns följande på honom:
Fan Dan Eliasson är en väldokumentrad stort klantarsle varit oduglig på alla poster hitils och någon förändring är knappast troligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in