Citat:
Ursprungligen postat av
Sven-Gustaf
Det du citerar om "tjejgäng" är ett trollinlägg och inget som berör den här tråden, då det är ren dikt. Kolla vederbörande skribents posthistorik om du är intresserad.
OK. Beklagar att jag inte kollade skribenten. Man lär sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
medianox
Även om detta är ett "trollinlägg", som för övrigt citerats flera gånger tidigare i den här tråden, är kurdernas och andra hederskulturers företrädares agerande i samband med ett antal rättsfall väl kända och det räcker gott och väl för mig och min son för att i detta ärende bevara vår anonymitet. Det absurda är ju i detta fall att familjen Nujens agerande försvaras av både (s)etablissemanget och det mer konservativa Advokatsamfundet med sin motsägelsefulla men maktfullkomliga generalsekreterare. En advokat skall nog akta sig för att sticka ut hakan tills en dom föreligger i Nujen-Akilovärendet och Advokatsamfundet tvingas att utesluta Debbie Nujen.
Beklagar att jag upprepat (troll-)inlägg.
Ja, något riktigt skumt är det ju i hanteringen, eller snarare icke-hanteringen av ärendena. Hoppas tiden kommer att utvisa varför, och att ert gedigna arbete snart ger resultat.