Citat:
Okej vill bara klargöra en sak. Jag har ingen som helst koppling till Özz förutom att jag är ett gammalt fan och att jag är på hans sida i den här propagandan.
Mina åsikter om er i tråden har väl ingenting med Özz egentligen att göra. Det enda jag vill är att ni ska vara medvetna om att ni är ju rassar. Hur fan kan ni inte se det? Det är ju..er verklighetsuppfattning är ju ett ämne för sig. Hade Özz varit "svensk" hade diskussionen dött ut för längesen. Ni kommer ju hata honom för evigt?
Och om han var delägare till ett hus som kanske möjligtvis renoverades med svart arbetskraft. Och? Ni beter er som om han var den första! Ni dömer utan att ha glasklara bevis! Vad är det här för nåt? Ni smutsade även ner Lasse och grabben hade verkligen inte ens gjort något! Ni (syftar på er män) är ju helt könslösa, ni är så hårt tvättade av feministerna och så hårt brutalt borttagna från varje uns av manlighet i er kropp. Attackera er själva? Ni är ju störda.
Tycker att det är fel att smutskasta Özz när ni inte har bevis. Det är allt jag har att säga. Och ja, jag backar Özz oavsett om han kände till svartarbetet eller inte. Varför? För att I owe him. Jag har följt honom sedan way, way, way back. Och att jag nu skulle vända honom ryggen för att någon tomte sitter och gräver i sina egna fantasier, nej, aldrig. Dessutom väger det han har tillfört till vår svenska kultur så jävla mycket mer än denna bagatell. Ge er för i helvete, ät en bulle och var glada istället.
Mina åsikter om er i tråden har väl ingenting med Özz egentligen att göra. Det enda jag vill är att ni ska vara medvetna om att ni är ju rassar. Hur fan kan ni inte se det? Det är ju..er verklighetsuppfattning är ju ett ämne för sig. Hade Özz varit "svensk" hade diskussionen dött ut för längesen. Ni kommer ju hata honom för evigt?
Och om han var delägare till ett hus som kanske möjligtvis renoverades med svart arbetskraft. Och? Ni beter er som om han var den första! Ni dömer utan att ha glasklara bevis! Vad är det här för nåt? Ni smutsade även ner Lasse och grabben hade verkligen inte ens gjort något! Ni (syftar på er män) är ju helt könslösa, ni är så hårt tvättade av feministerna och så hårt brutalt borttagna från varje uns av manlighet i er kropp. Attackera er själva? Ni är ju störda.
Tycker att det är fel att smutskasta Özz när ni inte har bevis. Det är allt jag har att säga. Och ja, jag backar Özz oavsett om han kände till svartarbetet eller inte. Varför? För att I owe him. Jag har följt honom sedan way, way, way back. Och att jag nu skulle vända honom ryggen för att någon tomte sitter och gräver i sina egna fantasier, nej, aldrig. Dessutom väger det han har tillfört till vår svenska kultur så jävla mycket mer än denna bagatell. Ge er för i helvete, ät en bulle och var glada istället.
Om man inte är lite rasistisk vid det här laget efter allt som blattar ställer till med när dom sakta men säkert förstör Sverige så har man ju levt under en sten. Att vara extremt trött på alla blattar är ett friskhetstecken.
Jag tror inte du förstår hur trötta många är på den här farsen med "kejsarens nya kläder", den patetiska hycklaren Özz har ju levt gott på att kasta skit på svenskar men nu räcker det, han ska ut.
Hahahahah vad är det som Özz bidragit med vad gäller kultur? Sin extremt usla humor om hur hårig han är och smutskastandet av hur svenskar lever.
Att du har gillat Özz hela tiden visar bara på att du är totalt blåst samt att du försvarar honom i den här soppan. Vi ser ju vilken rutten människa Özz är i intervjun med Janne Josefsson.
Du pratar om bevis, Özz är delägare av fastigheten men vet ingenting om några renoveringar fast han pratar med sin syster flera gånger i veckan, hur troligt är det att han inte informerar sig om vad svågern gör via sin syster. Tror du att Özz inte är inblandad så är du otroligt naiv. Det finns inga fakturor, ingen är skatt är betald ett namn på företaget som skulle utfört arbetet kan dom inte heller presentera.
Systern är asyladvokat och ser till att fadern och hennes egen man har några att stoppa i sitt asylboende samtidigt som hon plockar in pengar på själva hanteringen av dessa "flyktingar".
Özz står för propagandaapparaten där svensken ska häcklas och få dåligt samvete för sin påstådda rasism och vilja ta in ännu fler.
Dessa obehagliga typer blir rika på en invasion som förstör det här landet på så många nivåer.
De borde om någon rättvisa fanns i denna värld dingla från varsin björk tillsammans med MSM, den ljugande kultureliten och de politiker som gjort detta haveri möjligt. Jag slänger in aktivistbyråkrater också som deltar i detta vidriga spel.