Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-26, 15:22
Medlem
ColaKexs avatar
Direkt pinsamt uppträdande från Özz. Även om han nu är totalt oskyldig och inte är inblandad i detta så agerar han som en kränkt 5-åring. Passiv-aggressiv genom hela intervjun, avbryter i ett kör och kommer med direkt låga och ogrundade anklagelser om trakasserier mot ett 10-åring och hans mamma. Samt förolämpar Janne och benämner han som en gammal gubbe osv. Dagis-nivå Özz...
Citera
2018-04-26, 15:23
Medlem
Själv ser jag enorma likheter mellan honom och den snubben som är psykopat i SVTs "Domstolen" Kilefors eller vad han heter. Helt verklighetsfrånvarande och tror att de visar en bättre sida när de väl ska snacka om det och det blir bara värre. Hoppas verkligen att Özz är körd för all framtid nu och att polisen verkligen ser till att hitta bevis så en åklagare kan åtala samtliga i den numera äckliga familjen!
Citera
2018-04-26, 15:34
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av in84ever
Jag har svårt att se att Debbie i ett normalt land skulle få fortsätta jobba som advokat.

Är det en känsla eller har du något du bygger det på? Jag hoppas du har rätt däremot.

Jag håller med dig. Skatteverket och ekobrott borde definitivt gå till botten med det här. Släpper man det så är det ett ofattbart svek mot skattebetalarna. Klanen Nujen lever i överflöd på grund av skattepengar och sedan betalar de invandrare utan rättssäkerhet svarta "löner".

Du tror det handlar om hudfärg din jävla apa. Jag gissar att du inte hört om Mona Sahlin, Fredrik Reinfeldt, Håkan Juholt, Göran Persson, Percy Barnevik, bara för att nämna några.

Hacka på du men ge fan i Håkan Juholt SOSSE kärringar och vissa pajas män ville få bort honom...och jag är inte ens SOSSE, Håkan hade bra tänk och inte undergräva Svea rike...därför tog dom bort honom. Han kunde blivit bra ledare för S...tänker den djävla tönten Mikael Damberg...kolla vad han gör NU så fattar du
Citera
2018-04-26, 15:34
Medlem
Älskar Jannes sista punch not Özz:

"Du kan ju be din svåger ringa mig".
Citera
2018-04-26, 15:37
Medlem
Det var det fegaste jag sett. Komikern som skrev ett långt inlägg om hur illa det var med svartjobb vill inte med ett ord reda upp om det jobbats svart på hans egna ägor. Vilken lögn, vilken bluff denna människa är.
Citera
2018-04-26, 15:38
Medlem
Sillen.frunkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av in84ever
Jag har svårt att se att Debbie i ett normalt land skulle få fortsätta jobba som advokat.

Är det en känsla eller har du något du bygger det på? Jag hoppas du har rätt däremot.

Jag håller med dig. Skatteverket och ekobrott borde definitivt gå till botten med det här. Släpper man det så är det ett ofattbart svek mot skattebetalarna. Klanen Nujen lever i överflöd på grund av skattepengar och sedan betalar de invandrare utan rättssäkerhet svarta "löner".

Du tror det handlar om hudfärg din jävla apa. Jag gissar att du inte hört om Mona Sahlin, Fredrik Reinfeldt, Håkan Juholt, Göran Persson, Percy Barnevik, bara för att nämna några.
För inforamtion gammalt men maktgalet...ha ha..kolla mer på det svinet...här kommer länk som sagt 5 år typ...
Citera
2018-04-26, 15:39
I de flesta branscher är det mkt svårt att få fram (obeskattade) kontanter, men som av en händelse är nöjesbranschen en av de där det förekommer betalningar för "gig" i reda cash. Helt eller delvis. Detta då många restauranger och nöjesetablissemang dels lätt får in kontanter från sina kunder, över bardisken, via dricks, i garderoben mm. Men även då skatterna på inte minst alkohol är skyhöga så att köra en svart/vit rörelse och betala vissa löner svart är ganska vanligt, och sannolikt då även vissa inhyrda underhållare, dansband mm. Det kan därför vara så att de 85' som syns betalda över ett konto enbart är en del av betalningarna som gjorts, kanske därför att systern inte får fram kontanter i samma utsträckning som brodern (framförallt så frågar banken ofta vad man skall ha dem till eller vad/var man fått dem från om man hanterar stora kontantbelopp via bank). Låt säga att systern betalat sin del bankvägen och brodern sin del i cash...?

...det blir en hel del pengar det för Akilov att använda till något för oss okänt syfte. Om han sedan agerar bulvan åt betalaren eller inte skall jag låta vara osagt.
Citera
2018-04-26, 15:42
Medlem
S.Kandals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillen.frunken
Nej det är han inte, frågan är ju bara vad ska han städa undan?!? eller vem!...Håller med flera här, något känns helt galet i frågan

Det har spekulerats i att Akilov fått betalt för att ta fram falska identitetshandlingar, han var tydligen duktig på detta. Beställare svågern och systern som är i migrationsbranchen.

Och visst den summa Akilov fått är såklart galet för hög för lite handräckning och dessutom var detta svarta pengar.
Citera
2018-04-26, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.Kandal
Det har spekulerats i att Akilov fått betalt för att ta fram falska identitetshandlingar, han var tydligen duktig på detta. Beställare svågern och systern som är i migrationsbranchen.

Och visst den summa Akilov fått är såklart galet för hög för lite handräckning och dessutom var detta svarta pengar.

Har du någon källa?

Otroligt intressant spår.
Citera
2018-04-26, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sillen.frunken
Hacka på du men ge fan i Håkan Juholt SOSSE kärringar och vissa pajas män ville få bort honom...och jag är inte ens SOSSE, Håkan hade bra tänk och inte undergräva Svea rike...därför tog dom bort honom. Han kunde blivit bra ledare för S...tänker den djävla tönten Mikael Damberg...kolla vad han gör NU så fattar du

Vad jag menade var att drevet gick jävligt hårt även mot en som Juholt. Han sablades ner fullständigt i pressen och kommentatorsfälten. Det handlar inte om hudfärg. Det handlar om hur folk beter sig och i Juholts fall kanske det också var de långa knivarna som hällde bensin på elden.

Jag är medveten om att Juholt sa en del kloka saker som partiledare, inte minst att vi inte skulle ha flyginsats i Lybien. Samtidigt var han en okontrollerbar sossegalning på ett sätt som bara sossar kan vara och komma undan med. "Kulbo", "jag slutade spela spel med mina barn när de började vinna", osv.

Det här klippet skäller han ut Reinfeldt efter noter.
https://www.youtube.com/watch?v=c8bqNTuVKUE
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av S.Kandal

Har du någon källa?

Otroligt intressant spår.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mahutma_homo
Han ser exakt ut som gamla karikatyrbilder på "giriga judar"

https://theuglytruth.files.wordpress.com/2014/09/a273.jpg

https://en.rightpedia.info/w/images/thumb/4/48/Zsido_looking_to_the_left.jpg/300px-Zsido_looking_to_the_left.jpg
Haha, ja faktiskt. Vacker är han då inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in