Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-04-28, 15:35
Medlem
AussieRedMans avatar
[QUOTE=637/.**

Varför skulle det vara motsägelsefullt? Om kurderna fick ett eget land som Özz kämpar för, så skulle han kunna vara för mångkultur i detta land.
Citera
2018-04-28, 15:40
Medlem
marcarolos avatar
Det som var dåligt av JJ var att när Nujen säger att han är nöjd med dom svar han fått av sin svåger så frågar han inte vad det var för svar han fick. Nujen hade ju då svarat att han inte vill svara på det (prata med min svåger) - men det hade öppnat för måga följdfrågor som t.ex. -Har svaret från svågern varit att det inte är svarta pengar? -Har svaret från svågern varit att han inte visste att arbetarna vistades illegalt i landet etc etc etc
Citera
2018-04-28, 15:41
Medlem
beer-goggless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AussieRedMan

Varför skulle det vara motsägelsefullt? Om kurderna fick ett eget land som Özz kämpar för, så skulle han kunna vara för mångkultur i detta land.

(min fetning)

Den springande punkten i den frågan är hur du definierar "eget"!
Så - vad är ett "eget" land enligt din definition?
Citera
2018-04-28, 15:49
Bannlyst
Hmmm Özz har tydligen glömt att han sade att det var han och systern som renoverade huset. Nu helt plötsligt är svågern skyldig

Källa

http://archive.is/y22Q0
Citera
2018-04-28, 15:52
Medlem
AussieRedMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beer-goggles
(min fetning)

Den springande punkten i den frågan är hur du definierar "eget"!
Så - vad är ett "eget" land enligt din definition?
Handlar nog mest om område och inte om etnicitet etc.
Citera
2018-04-28, 15:56
Medlem
beer-goggless avatar
Citat:
Handlar nog mest om område och inte om etnicitet etc.

Jo, att det handlar om geografi är jag med på.

Men vad är det som de nödvändigtvis skall behöva få göra inom detta område för att det skall anses som deras "egna"?
Citera
2018-04-28, 15:58
Medlem
valleros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engelitz
Nu har väl telefonerna gått heta mellan Sosseledningen och berörda myndigheter såsom Säpo, polis och skatteverk. " UTRED INTE BERGSTURKARNA INNAN VALET. I ALLA FALL INTE SÅ ATT DET LEDER TILL ÅTAL ELLER EVENTUELLA SKRIVERIER"

Jannes eventuella guldklocka för många års slit, kommer frysa inne . . .
Någon guldklocka lär inte vara aktuell för JJ. Han är allmänt hatad av vänstern sedan han hade mage att granska vänsterextremismen (som ju naturligtvis inte finns). När han sedan drog ned brallorna på hycklande imamer (som absolut inte på något vis finns) i Sveriges moskéer så var det kört.

Krafter inom SVT har försökt med alla till buds stående medel vingklippa Josefsson sedan dess. Jag tror den där klappen på axeln och slutorden "din tid är slut" från den fullständigt vedervärdige Özz, tyvärr är sanningen.
Janne Josefsson - prove me wrong!
Senast redigerad av vallero 2018-04-28 kl. 16:02.
Citera
2018-04-28, 16:02
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Hahaha, det kan du nog glömma.
Senast redigerad av Enoch.Thulin 2018-04-28 kl. 16:06.
Citera
2018-04-28, 16:03
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Absolut. Väldigt många av dessa människor lyckas ju inte ens skaffa sig den här tunna falska fernissan av svenskhet. De går "full retard" hela sin vakna tid. Och trivs med det.

Men jag menar att vi sitter på en tickande bomb av människor som låtsas smälta in. Som Özz.

Vad skulle hända om vi verkligen, på riktigt, , med polis- eller till och med militäreskort, skulle börja hårdgranska alla märkliga livsmedelsaffärer, pizzerior, bilverkstäder, städbolag mm mm mm som dessa människor driver?

Jag tror uppriktigt sagt att det skulle kunna uppstå ett mindre inbördeskrig (observera att jag brukar fnissa gott åt alla foliehattsnazister som tjatar om inbördeskrig.).

Hur många svenska affärsinnehavare kan sälja cocacola-burkar för en femma och tro att de inte ska åka dit? Ingen så klart. Men dessa klanmänniskor gör det helt ogenerat. Är det någon som ifrågasätter är det ju bara att gå till attack, a' la Özz. Det har ju alltid fungerat i Sverige. Hittills.

Möjligen drar vi lite OT här men jag tycker det är relevant, för Özz har lyft locket av ett mycket större problem vi står inför de närmaste åren.

Så är det, och de behöver inte ens låtsas för ingen frågar dem någonting.
De arrogant goda™ tar för givet att människor kommer till Sverige för att de beundrar oss. När de flesta (inte alla) tycker att deras kultur är bättre. De gör inte den kopplingen att vår kultur har lett till vår välfärd.

Jag har hittat så mycket så jag blir alldeles skakis på tangenterna.

Dels hur olika vi är, hur det påverkar oss mentalt, psykologiskt, och dels har jag hittat att hela Marxismen bygger på en jättelögn, och det från Marxismen som feminismen vuxit fram, och det jag funnit är att det inte är konstigt att metoo växer fram. Jordan säger kvinnostyre är kaos och jag har hittat varför.

Men till saken, vi har inte lov att vara nationalister eftersom vinnaren skriver historien och det var ryssarna. De har fått oss att tro att andra världskriget handlade om ideologi, och nationalism gone bad.
Kurderna är ultranationalister, liksom turkarna, och de är riktigt farliga nu när de vill återupprätta Ottomanska riket, vilket marxistjönsar som Guillio fått oss att tro att det var alla tajders.

Vad som man skulle rota i är Akilovs nationalitet och vilken koppling han har kulturellt till kurder.
Citera
2018-04-28, 16:13
Medlem
BewilderedHulders avatar
Väldigt obehagligt att den flinande kurden inte har något annat försvar än attack. Och fortsätter att flina ....

"The time is out of joint ..."
Citera
2018-04-28, 16:15
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yasko
Özz Nujen stödjer öppet PKK i Sverige. Det är en maffia/terrorganisation som är ganska stark i Sverige. Många vet inte att de även kontrollerar knarkhandeln samt människohandeln i Europa. Även detta är ett spår som polisen borde undersöka.

https://nyhetsstudion.wordpress.com/2017/07/25/ozz-nujen-pkk-kopplingen/

Här kommer lite datum i samband med att Nujenklanen betalade terroristen

2015-09-11 En turkisk förening bombas i Bredäng
2015-09-13 Akilov får 10.000 kr från Nujens pappa
2015-09-15 Kurdisk förening i Fittja attackeras
2015-09-16 Nujens syster skickar 10.000 kr till terroristen

Sen blir det bråk när 100 PKKurder samlas i Fittja, men några månader senare, med skjutning. Polisen har inte hittat någon misstänkt.

http://www.internationalen.se/2016/02/skjutning-och-explosion-efter-kurdisk-demonstration-i-fittja/

Ett annat spår som polisen borde följa är huruvida hans syster Debbie Nujen har rekryterat folk för svartarbete via sin advokatbyrå som jobbar just med asylsökande.

Vad det marxistiska sanninsgministeriet inte talar om är att PKK är marxister.

Politisk åskådning på Akilov någon? Jag har för mig att det i programmet sades att han inte hade någon (förutom IS) men ingen människa är utan politisk åskådning.

Vem vet han kanske övade för PKK i Sverige och sedan gjorde det på Drottninggatan

Han kanske började knarka för att fixa PKK grejerna. Det gick bra, men sen ville han till jungfrurna i paradiset?
Citera
2018-04-28, 16:20
Medlem
Bernt-Bennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bimman
Hmmm Özz har tydligen glömt att han sade att det var han och systern som renoverade huset. Nu helt plötsligt är svågern skyldig

Källa

http://archive.is/y22Q0

Ajdå!
Den där artikeln skulle JJ ha haft med sig till intervjun
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här