Citat:
Ursprungligen postat av
Nordanvindarna
Absolut. Väldigt många av dessa människor lyckas ju inte ens skaffa sig den här tunna falska fernissan av svenskhet. De går "full retard" hela sin vakna tid. Och trivs med det.
Men jag menar att vi sitter på en tickande bomb av människor som låtsas smälta in. Som Özz.
Vad skulle hända om vi verkligen, på riktigt, , med polis- eller till och med militäreskort, skulle börja hårdgranska alla märkliga livsmedelsaffärer, pizzerior, bilverkstäder, städbolag mm mm mm som dessa människor driver?
Jag tror uppriktigt sagt att det skulle kunna uppstå ett mindre inbördeskrig (observera att jag brukar fnissa gott åt alla foliehattsnazister som tjatar om inbördeskrig.).
Hur många svenska affärsinnehavare kan sälja cocacola-burkar för en femma och tro att de inte ska åka dit? Ingen så klart. Men dessa klanmänniskor gör det helt ogenerat. Är det någon som ifrågasätter är det ju bara att gå till attack, a' la Özz. Det har ju alltid fungerat i Sverige. Hittills.
Möjligen drar vi lite OT här men jag tycker det är relevant, för Özz har lyft locket av ett mycket större problem vi står inför de närmaste åren.
Så är det, och de behöver inte ens låtsas för ingen frågar dem någonting.
De arrogant goda™ tar för givet att människor kommer till Sverige för att de beundrar oss. När de flesta (inte alla) tycker att deras kultur är bättre. De gör inte den kopplingen att vår kultur har lett till vår välfärd.
Jag har hittat så mycket så jag blir alldeles skakis på tangenterna.
Dels hur olika vi är, hur det påverkar oss mentalt, psykologiskt, och dels har jag hittat att hela Marxismen bygger på en jättelögn, och det från Marxismen som feminismen vuxit fram, och det jag funnit är att det inte är konstigt att metoo växer fram. Jordan säger kvinnostyre är kaos och jag har hittat varför.
Men till saken, vi har inte lov att vara nationalister eftersom vinnaren skriver historien och det var ryssarna. De har fått oss att tro att andra världskriget handlade om ideologi, och nationalism gone bad.
Kurderna är ultranationalister, liksom turkarna, och de är riktigt farliga nu när de vill återupprätta Ottomanska riket, vilket marxistjönsar som Guillio fått oss att tro att det var alla tajders.
Vad som man skulle rota i är Akilovs nationalitet och vilken koppling han har kulturellt till kurder.