Citat:
Citat ur ETC-artikeln: "Och det försätter ju mig i livsfara."
Så säger Özz Nujen. Jag säger att den som ger sig in i att syssla med svarta affärer (som ju ibland är direkt kopplad till organiserad eller oorganiserad brottslighet) löper förstås risk att dra på sig fiender. Det borde inte vara nyheter för Özz Nujen. Det borde inte heller vara nyheter för hans syster asyladvokaten Debbie Nujen, att svarta affärer är förbjudna. Men ändå valde Debbie Nujen och hennes man Rickard Damm att överföra massa pengar till Rakmat Akilov, pengar som bidrog till att han illegalt kunde hålla sig kvar i Sverige och bli till en massmördare på Drottninggatan.
NB: Pengar från Özz Nujens familj bidrog till den förfärliga händelseutvecklingen, inte tu tal om den saken!
Så när den ynklige hycklaren Özz Nujen sitter och lipar i ETC-intervjun och talar om att han är utsatt för livsfara -ja, då borde han tänka på alla dem som på Drottninggatan utsattes för livsfara.
Han borde också tänka på de fem som där miste sina liv, men Özz Nujen är så egoistisk och oempatisk, så han tycker mest synd om sig själv. Det ger mig nästan blodstörtning när jag tänker på hur uppblåst och vidrig han är, denne kurdiske (läs: mordiske) s k komiker vid namn Özz Nujen.
BTW: Om Özz Nujen önskar försöka "stämma skiten" ur mig, så är han mer än välkommen. Det skall bli mig ett sant nöje, att i en svensk domstol erkänna mitt brott, nämligen att jag talat illa om Özz Nujen, en svensk-kurdisk mångmiljonär, tillika terroristfinansiär.