Citat:
Ursprungligen postat av
Tyranitar
Grymt bra skrivet!!
Det är helt absurt att han kan gråta ut i diverse medier och bagatellisera ekobrott, och dessutom då av en syster som är advokat. Jag tror systerns agerande utifrån sin samhällsfunktion också bör utredas för mer än bara ekobrott. Jag är ju intresserad av om systern även hanterat RA:s asylprocess på något sätt.
Jag tror att familjen har sjukt mycket att gömma. FB bör gräva i familjens bolag och sysselsättning, och eventuella bidrag man får. Vilka bolag är det egentligen frågan om, och vilken adress är det till fastigheten? Vi kommer hitta mycket björnbajs i skogen om vi letar..
Och med det tycker jag att topic ska ändras till t.ex "Özz Nujens familj betalar svarta löner".
Kopplingen till dådet finns självklart men pengarna kan omöjligt varit en betydande del i RA's planering.
Vem vet hur många som fått svarta pengar från Nujen-familjen? Kan vara hur många som helst egentligen. Att en av dessa bestämmer sig för att utföra ett terrordåd anser jag vara en slump.
Nujen-familjen SKA straffas för att ha betalat ut svarta löner. De ska dock INTE klandras för vad RA gjorde 2 år senare! Hur jävla olagligt det än är att stötta illegala invandrare.